Die taartschep schijn je direct onder de kont te kunnen plakken, andere knippers erop, voetsteunen eraf trekken et voila: ziet er stuk beter uit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind die Yammies maar gruwelijk lelijk
Voorkant vind ik niks, tank vind ik niks, zadel/achterkant vind ik niks. Heeft dus geen zinquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die taartschep schijn je direct onder de kont te kunnen plakken, andere knippers erop, voetsteunen eraf trekken et voila: ziet er stuk beter uit.
Nee, dat werd me echt te duur. Dacht dat ze nog wel ff konden maar met dit weer rij ik nou eenmaal wat sportiever, en als ik hem flink doortrek begint ie rond de 9k rpm toch echt flink te slippen..quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Had je die niet meteen meegepakt met je restauratie?
dit idd mischien, heb ik nl. ook een keer gehad.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:00 schreef Salatrel het volgende:
Misschien sleutel te ver doorgedraaid en op parkeerlicht gezet ipv stuurslot? Dat is ook een classic
600 cc 4cil. loop je zo aan als ie normaal gewoon start. Mijn 600 moest ik altijd zo starten als het geregend hadquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:37 schreef stoeltafel het volgende:
Kan gelukkig hard rennenMotor staat in de garage dus naar boven lopen wordt al een hele rit. Eerst straks de druppellader proberen en anders met de accu even langs de motorshop. Woon er gelukkig 1 min vanaf maar wel stom dit. Perfect weer om te rijden en dan dit, bleh
![]()
Maar even serieus, kan dit echt helpen met een gixxer? Zou wel mooi zijn alleen vind het raar dat die ineens leeg is. Accu is pas 3 maanden oud.
Kan volgens mij niet, dacht dat de Suzuki GSXR 600 geen parkeerlicht heeft maar als dit het is, zou wel classic zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:00 schreef Salatrel het volgende:
Misschien sleutel te ver doorgedraaid en op parkeerlicht gezet ipv stuurslot? Dat is ook een classic
Goede tip, ga het straks even proberen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
600 cc 4cil. loop je zo aan als ie normaal gewoon start. Mijn 600 moest ik altijd zo starten als het geregend had
Op de busa had ik trouwens lekstroom door de telefoonlader. Die heb ik er maar weer afgesloopt
ow, enne, in zijn 2quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:23 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet, dacht dat de Suzuki GSXR 600 geen parkeerlicht heeft maar als dit het is, zou wel classic zijn
[..]
Goede tip, ga het straks even proberen.
maar ze passen wel?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Leuke tassen die dingen... koste me een half uur om ze erop te krijgen...
Ah jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:00 schreef Salatrel het volgende:
Buurmeisje hier vd week ook, belde aan... dacht eerst dat ze Albert Heijn hamsters kwam vragen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah jaik heb die draadjes voor het parkeerlicht maar doorgeknipt
overkwam me iets te vaak.
Gaat allemaal net aan goed, maar er moet nog wel even iets van een beugeltje tussen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
maar ze passen wel?
Was bij mij nog geen 5 minuten ofzo
Ik heb mijn XJ laatst 3x een bult op geduwd. Geen pretjequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:57 schreef whY... het volgende:
Achja als ik met mijn 65 kg een 900CC Yamaha aan kan duwen dan kan je die Gixxer ook wel aankrijgen met een loopje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat er een motor op zit tochquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb mijn XJ laatst 3x een bult op geduwd. Geen pretje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |