Wat allejezus slecht...quote:
Dit gaat volgens mij nog wel even doorquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat allejezus slecht...
Echt... hoe lang blijven mensen er over doorjanken dat GRRM alle leuke characters dood maakt (wat ie trouwens echt niet doet want er zijn er nog zat)
en toen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag laatst een serveerster lopen.
Toen zong ik: Daar moet een Oberyn!
Ik kan me voorstellen dat het niet helemaal goed uit de verf kwam............quote:
Ja dank je!quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heb jij dit gemaakt? Dit is wel heel mooi!!
Nee, verder dan de OP kom ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:00 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja dank je!Teken niet zo veel meer. Jij had fan-art gemaakt? Show us
Is anders wel vet vormgegeven! Durf te wedden dat ie nog veel roder wordt de komende seizoenen.quote:
Vet! Al is GRRM in het echt volgens mij nog veel vetter.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:10 schreef OuwePers het volgende:
Eigenlijk niet het topic hiervor.....lichtelijk off-topic... maar vooruit dan:
[ afbeelding ]
zeik niet man...quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef JackHerrer het volgende:
Kan er geen topic komen voor al die suffe meme's, zodat hier gewoon over het accent van Carice gediscussieerd kan worden.
Ik zie meer heil in een discussie over de pluspunten van Carice.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef JackHerrer het volgende:
Kan er geen topic komen voor al die suffe meme's, zodat hier gewoon over het accent van Carice gediscussieerd kan worden.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat allejezus slecht...
Echt... hoe lang blijven mensen er over doorjanken dat GRRM alle leuke characters dood maakt (wat ie trouwens echt niet doet want er zijn er nog zat)
Samenvatting?quote:
GRRM maakt iedereen af waarvan ik houd en nu ben ik depri en wil niet meer kijken.quote:
Hmm.. dan kijkt hij niet? Mietje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
GRRM maakt iedereen af waarvan ik houd en nu ben ik depri en wil niet meer kijken.
Frusty the clown also watches Game of Thrones.quote:
Ik wil je wel eens horen als Dany er aan gaatquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
Wat allejezus slecht...
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige die zich daar aan irriteertquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef JackHerrer het volgende:
Het geforceerde Britse accent van Dinklage is ook om jeuk van te krijgen. Zal blij zijn als zijn kop er af ligtquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben dus niet de enige die zich daar aan irriteert
Discussie is gewoon legit ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich daar aan irriteert
Nee niet Dany pls!!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens horen als Dany er aan gaat
"ik kan huilen op commando yo!"quote:
dat idee had ik ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leek wel of Tyrion moest flauw vallen daar.
Catelyn komt daar ook voor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef Rijst het volgende:
Ik zat d8s paatst Suits te kijken he en toen zag ik opeens Varyss (met haar!!!).
Hij acteert ook precies hetzelfde.
Sam mag van mij ook wel komen te overlijdenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:02 schreef Rosario het volgende:
Ik vind het ook wel leuk aan de serie eigenlijk, het geeft alles een extra dimensie en maakt 'm spannender. Ik weet trouwens wel wie hij nog meer dood mag maken; dat hele clubje van Brann. Wat een saaie verhaallijn hebben zij.
Kan me niet voorstellen dat hij volgende week overleefd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Sam mag van mij ook wel komen te overlijden
dan blijft hij dus gewoon levenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij volgende week overleefd.
Ik zal niemand missen die doodgaat bij The Wall.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan blijft hij dus gewoon leven
de awesome karakters zullen wel het loodje leggen, al zijn dat er bij the wall niet zoveel
Hopelijk gaat Jon Snow dan ook, met zijn emohoofd. Maar die zal wel weer ontsnappen ofzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij volgende week overleefd.
ik ook niet, die kannibalen mogen de boel daar wel overnemenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal niemand missen die doodgaat bij The Wall.
Jon Snow gaat niet dood denk ik. Puur om volgend seizoen ook the Wall scènes te hebben, aangezien de andere personages niks voorstellen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Jon Snow dan ook, met zijn emohoofd. Maar die zal wel weer ontsnappen ofzo.
Daarom kijk ik er ook wel minder naar uit. Die personages daar boeien me niet echtquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ook niet, die kannibalen mogen de boel daar wel overnemen
Sam zal Westeros redden van de White Walkersquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:31 schreef Rossdale het volgende:
Jon en Ygritte moeten maar gewoon snoeihard afgeslacht worden en The Wall moet kapot.
Als dan uiteindelijk Sam lekker als enige vertwijfeld over blijft met het kind van Gilly met een flinke krater in de muur waar alle White Walkers later met gemak doorheen waggelen.
Maester Aemon noooooooooo!!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan blijft hij dus gewoon leven
de awesome karakters zullen wel het loodje leggen, al zijn dat er bij the wall niet zoveel
Met een bergje dragonglassquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sam zal Westeros redden van de White Walkers
Brann wargt gewoon in de leider van de White Walkers en beveelt alle troepen om te marcheren naar Kings Landing. Het uiteindelijke epische gevecht wordt dat tussen Brann's Walkers en Dany's draken en unsulliedquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sam zal Westeros redden van de White Walkers
Oeh, en dat t dan ijs tegen vuur is!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brann wargt gewoon in de leider van de White Walkers en beveelt alle troepen om te marcheren naar Kings Landing. Het uiteindelijke epische gevecht wordt dat tussen Brann's Walkers en Dany's draken en unsullied
Je vergeet het "a song of" gedeelte. Dus allicht is de final episode gewoon één grote musical.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, en dat t dan ijs tegen vuur is!
Dat zou een goede titel voor de reeks zijn
Waaaait a minute......
Aan het eind zingt Hodor een liedje en dan is het verhaal rondquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, en dat t dan ijs tegen vuur is!
Dat zou een goede titel voor de reeks zijn
Waaaait a minute......
Wat een post.quote:
Een Sam redde Middle Earth, een Sam zal Westeros redden.quote:
Oef, dat klinkt niet zo best. Hopelijk gaat het daar niet heen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brann wargt gewoon in de leider van de White Walkers en beveelt alle troepen om te marcheren naar Kings Landing. Het uiteindelijke epische gevecht wordt dat tussen Brann's Walkers en Dany's draken en unsullied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |