Wat allejezus slecht...quote:
Dit gaat volgens mij nog wel even doorquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat allejezus slecht...
Echt... hoe lang blijven mensen er over doorjanken dat GRRM alle leuke characters dood maakt (wat ie trouwens echt niet doet want er zijn er nog zat)
en toen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag laatst een serveerster lopen.
Toen zong ik: Daar moet een Oberyn!
Ik kan me voorstellen dat het niet helemaal goed uit de verf kwam............quote:
Ja dank je!quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heb jij dit gemaakt? Dit is wel heel mooi!!
Nee, verder dan de OP kom ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:00 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ja dank je!Teken niet zo veel meer. Jij had fan-art gemaakt? Show us
Is anders wel vet vormgegeven! Durf te wedden dat ie nog veel roder wordt de komende seizoenen.quote:
Vet! Al is GRRM in het echt volgens mij nog veel vetter.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:10 schreef OuwePers het volgende:
Eigenlijk niet het topic hiervor.....lichtelijk off-topic... maar vooruit dan:
[ afbeelding ]
zeik niet man...quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef JackHerrer het volgende:
Kan er geen topic komen voor al die suffe meme's, zodat hier gewoon over het accent van Carice gediscussieerd kan worden.
Ik zie meer heil in een discussie over de pluspunten van Carice.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef JackHerrer het volgende:
Kan er geen topic komen voor al die suffe meme's, zodat hier gewoon over het accent van Carice gediscussieerd kan worden.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat allejezus slecht...
Echt... hoe lang blijven mensen er over doorjanken dat GRRM alle leuke characters dood maakt (wat ie trouwens echt niet doet want er zijn er nog zat)
Samenvatting?quote:
GRRM maakt iedereen af waarvan ik houd en nu ben ik depri en wil niet meer kijken.quote:
Hmm.. dan kijkt hij niet? Mietje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
GRRM maakt iedereen af waarvan ik houd en nu ben ik depri en wil niet meer kijken.
Frusty the clown also watches Game of Thrones.quote:
Ik wil je wel eens horen als Dany er aan gaatquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef Khaleesi het volgende:
Wat allejezus slecht...
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige die zich daar aan irriteertquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef JackHerrer het volgende:
Het geforceerde Britse accent van Dinklage is ook om jeuk van te krijgen. Zal blij zijn als zijn kop er af ligtquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben dus niet de enige die zich daar aan irriteert
Discussie is gewoon legit ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich daar aan irriteert
Nee niet Dany pls!!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens horen als Dany er aan gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |