abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140745084
In het kort: Date 1 voorstel vanuit de andere kant. Zoenen en knuffelen op date uit haar initiatief. Erna vertellen op whatsapp dat ze het gezellig vond en dat ze weer wilt afspreken etc.
Na een aantal dagen ik een nieuwe date voorgesteld. Ok, we zouden de avond erna afspreken.
De dag erna krijg ik een bericht dat ze ziek is. Ok denk ik,dat kan/of ze is toch niet geïnteresseerd Maar ze stelt,uit haar eigen, erna meteen voor om dan 2 dagen later af te spreken. Ok denk ik, ze is toch wel geïnteresseerd. Op de dag van onze afspraak weer een bericht in de middag. Ze kan niet ,want ze moet nog werken tot 6 uur savonds. Maar ze stelt meteen uit haar eigen weer voor om dan de dag erna wat te gaan doen. En wat denk je, gister krijg ik weer bericht dat ze niet kan. Maar nu geen initiatief tot een nieuwe afspraak. 8)7
Ik heb haar uiteraard een fijne avond gewenst en niks meer laten horen.

Weer een nieuwe ervaring , alle signalen op groen , initiatief vanuit haar kant , zelf voorstellen op nieuwe afspraken, en dan dit. Dit voelt net zo vaag aan als de geboorte van Jezus. :')
Het is de schuld van de Rabobank
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:25:17 #127
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140745259
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
In het kort: Date 1 voorstel vanuit de andere kant. Zoenen en knuffelen op date uit haar initiatief. Erna vertellen op whatsapp dat ze het gezellig vond en dat ze weer wilt afspreken etc.
Na een aantal dagen ik een nieuwe date voorgesteld. Ok, we zouden de avond erna afspreken.
De dag erna krijg ik een bericht dat ze ziek is. Ok denk ik,dat kan/of ze is toch niet geïnteresseerd Maar ze stelt,uit haar eigen, erna meteen voor om dan 2 dagen later af te spreken. Ok denk ik, ze is toch wel geïnteresseerd. Op de dag van onze afspraak weer een bericht in de middag. Ze kan niet ,want ze moet nog werken tot 6 uur savonds. Maar ze stelt meteen uit haar eigen weer voor om dan de dag erna wat te gaan doen. En wat denk je, gister krijg ik weer bericht dat ze niet kan. Maar nu geen initiatief tot een nieuwe afspraak. 8)7

Weer een nieuwe ervaring , alle signalen op groen , initiatief vanuit haar kant , zelf voorstellen op nieuwe afspraken, en dan dit. Dit voelt net zo vaag aan als de geboorte van Jezus. :')
De geboorte van Jezus staat tenminste nog vrij duidelijk beschreven in de boeken :P

Ach ja, dat heb je wel eens, dat soort mensen. Je weet nooit wat iemands gedachtegang erachter is, leven en laten leven en zelf vooral doorgaan met leven :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_140745599
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Voorheeniemandanders het volgende:

Ze hoopte gewoon dat je na de 1e of 2e afzegging al een punt erachter zou zetten. :X
pi_140745660
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik hang m'n eierstokken aan de wilgen denk ik.
Nee, nee en nog eens nee. Ik vind dat de volgende generatie (FOK!kers) ook moet kunnen genieten van jouw schrijfstijl en avonturen (ervan uitgaande dat je deze genen doorgeeft). :D
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:39:19 #130
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140745707
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee :'). Dit zijn de mensen die mij liken ;(. Ik hang m'n eierstokken aan de wilgen denk ik.
Gewoon verder blijven kijken. Als ik soms zie wat ik blijkbaar aan trek (lees veel rammelende eierstokken) heb ik ook mijn twijfels, tot je ineens per toeval wel iemand treft waar het mee klikt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140745861
Ha, OKCupid toch ook weer wezen kijken.
Grappig, de app voor OKCupid vind ik leuker dan de site :D

Net als Tinder foto's swipen, maar ook die vragen beantwoorden.

Dat laatste is op iOS (iPad) wel verwarrend. Er wordt een stelling gegeven en dan of die van toepassing is voor "You" of "Them". Them wie? De andere OKCupid-mensen? Mark Rutte? Sinterklaas?
Op de site is dat wat duidelijker...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140745863
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ze hoopte gewoon dat je na de 1e of 2e afzegging al een punt erachter zou zetten. :X
Uhm, ze stelt het toch zelf voor ?
pi_140745931
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:43 schreef Voorheeniemandanders het volgende:

[..]

Vrouwenlogica niet proberen te snappen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140745973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:43 schreef Voorheeniemandanders het volgende:

[..]

Onzekerheid issues...

Lekker laten gaan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140745996
quote:

[..]

Uhm, ze zegt het toch telkens zelf af?

Geen directe afwijzing, maar gewoon subtiel hintje: "nu even niet". :P
pi_140746040
quote:

Ze heeft gew een ander. next!
pi_140746304
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Uhm, ze zegt het toch telkens zelf af?

Geen directe afwijzing, maar gewoon subtiel hintje: "nu even niet". :P
''Ik kan vanavond niet,blabalbalbabla''
''Ok , geen probleem''
''Maar zullen we morgenavond anders wat afspreken?''

Maar het zal wel aan mij liggen :')
pi_140746485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:56 schreef Voorheeniemandanders het volgende:

[..]

''Ik kan vanavond niet,blabalbalbabla''
''Ok , geen probleem''
''Maar zullen we morgenavond anders wat afspreken?''

Maar het zal wel aan mij liggen :')
Dat heet 'je opties open houden'

Of ze meende het wel maar ondertussen is er iemand leukers voorbij gekomen of heeft ze besloten dat je toch te suf bent
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140746499
quote:
18s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:37 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee, nee en nog eens nee. Ik vind dat de volgende generatie (FOK!kers) ook moet kunnen genieten van jouw schrijfstijl en avonturen (ervan uitgaande dat je deze genen doorgeeft). :D
Sja, moet ik wel avonturen beleven :').

Al ben ik er steeds meer van overtuigd dat de date van volgende week m'n dood gaat worden. Hij heeft nog een keer voorgesteld bij 'm te blijven slapen en in mijn stad afspreken kwam niet goed uit dus het wordt A'dam :').
pi_140746608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Of ze meende het wel maar ondertussen is er iemand leukers voorbij gekomen of heeft ze besloten dat je toch te suf bent
pi_140746998
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Al ben ik er steeds meer van overtuigd dat de date van volgende week m'n dood gaat worden. Hij heeft nog een keer voorgesteld bij 'm te blijven slapen en in mijn stad afspreken kwam niet goed uit dus het wordt A'dam :').
pi_140747160
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Of TS verteld maar de helft van alles -O-
pi_140747378
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Of TS verteld maar de helft van alles -O-
T. Vertelt. Turk :r.
pi_140747427
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

It rocks to be an allochtoon.
  donderdag 5 juni 2014 @ 15:32:55 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140747434
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

_O- :D O+
pi_140748937
Lekker zwak weer van de dame in kwestie, na twee keer afzeggen en verzetten ben ik er ook klaar mee (ruggengraat enzo, heeft ook bij mij moeten "groeien").

Next!

LOL @ C_C :D
pi_140753287
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Moeten we de politie vast inlichten?
pi_140754569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:26 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Moeten we de politie vast inlichten?
Mwah, ik kijk het nog ff aan, maar als hij nog één creepy ding zegt/doet, zeg ik af :').

In ander nieuws. M'n nieuwste match heeft een selfie in z'n badkamerspiegel. De vele, vele groooote vlekken lijken serieus op zaad. Jongens. Ik verlies m'n vertrouwen in de mensheid.
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:07:21 #149
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140754614
quote:
15s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwah, ik kijk het nog ff aan, maar als hij nog één creepy ding zegt/doet, zeg ik af :').

In ander nieuws. M'n nieuwste match heeft een selfie in z'n badkamerspiegel. De vele, vele groooote vlekken lijken serieus op zaad. Jongens. Ik verlies m'n vertrouwen in de mensheid.
Gewoon sturen: "wat een zaadfoto!"
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 juni 2014 @ 19:13:48 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_140754860
quote:
15s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Beter dan een selfie die van bovenaf wordt gemaakt zodat de wc-pot erop staat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')