Zulke slechte ervaringen met parken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voorbinddildo, mobiele martelbank, zweepje? Dat idee?
Uh ja. Dit is gewoon een enthousiast leuk meisje die ook graag zinloos in een park zit. Kunnen dat beter samen doen met een fles wijn.quote:
Ik bezoek de verkeerde parkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zulke slechte ervaringen met parken?
Je hebt gelijk: strak en jong, ik kan beter krijgenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je moet dat anusje van je niet zomaar te grabbel gooien Sammie.
Tot nu toe ook een leuk persoon. Houdt van wijn en biefstuk. Werkt als au pair maar heeft aan kinderen een broertje dood. Wordt vast leuk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:06 schreef MissGump het volgende:
Klinkt goed!
Zijn de betere dates als je het mij vraagt, in het park of aan het water op een kleedje
Goed bezig!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:05 schreef FrankElst het volgende:
Vrijdag weer een Tinder-date. Dame in kwestie wil gelijk bij mij thuis afspreken.
Toch maar een kroeg voorgesteld. Moet er niet aan denken dat ik eventueel een lelijk mokkel in huis heb.
Lelijk mokkel? Mag aannemen dat ze foto's op Tinder heeft staanquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:05 schreef FrankElst het volgende:
Vrijdag weer een Tinder-date. Dame in kwestie wil gelijk bij mij thuis afspreken.
Toch maar een kroeg voorgesteld. Moet er niet aan denken dat ik eventueel een lelijk mokkel in huis heb.
Dan kun je inderdaad maar beter met je E.T. ten overstaan van iedereen wat drinken in plaats van met zijn tweetjes bij je thuis en zeggen dat het wel leuk geweest is. Logisch.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:05 schreef FrankElst het volgende:
Opleiding? Haarkleur?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:05 schreef FrankElst het volgende:
Bij kaarslicht en met een halve fles wijn op ziet het er al snel leuk uit. En dat heb je thuis ook beter in de handquote:Op donderdag 5 juni 2014 06:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad maar beter met je E.T. ten overstaan van iedereen wat drinken in plaats van met zijn tweetjes bij je thuis en zeggen dat het wel leuk geweest is. Logisch.
Ik begin bijna medelijden met je te krijgen... Hoe vind je deze personen toch telkens?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zoekt er naarquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik begin bijna medelijden met je te krijgen... Hoe vind je deze personen toch telkens?
Je wil dus zeggen dat je ze aantrektquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Dit zijn de mensen die mij liken
. Ik hang m'n eierstokken aan de wilgen denk ik.
Soort zoekt soortquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wil dus zeggen dat je ze aantrekt
Zo ver wil ik niet gaan.........quote:
T'was meer een suggestie dan een constateringquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De geboorte van Jezus staat tenminste nog vrij duidelijk beschreven in de boekenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
In het kort: Date 1 voorstel vanuit de andere kant. Zoenen en knuffelen op date uit haar initiatief. Erna vertellen op whatsapp dat ze het gezellig vond en dat ze weer wilt afspreken etc.
Na een aantal dagen ik een nieuwe date voorgesteld. Ok, we zouden de avond erna afspreken.
De dag erna krijg ik een bericht dat ze ziek is. Ok denk ik,dat kan/of ze is toch niet geïnteresseerd Maar ze stelt,uit haar eigen, erna meteen voor om dan 2 dagen later af te spreken. Ok denk ik, ze is toch wel geïnteresseerd. Op de dag van onze afspraak weer een bericht in de middag. Ze kan niet ,want ze moet nog werken tot 6 uur savonds. Maar ze stelt meteen uit haar eigen weer voor om dan de dag erna wat te gaan doen. En wat denk je, gister krijg ik weer bericht dat ze niet kan. Maar nu geen initiatief tot een nieuwe afspraak.![]()
Ik heb haar uiteraard een fijne avond gewenst en niks meer laten horen.
Weer een nieuwe ervaring , alle signalen op groen , initiatief vanuit haar kant , zelf voorstellen op nieuwe afspraken, en dan dit. Dit voelt net zo vaag aan als de geboorte van Jezus.
Ze hoopte gewoon dat je na de 1e of 2e afzegging al een punt erachter zou zetten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
In het kort: Date 1 voorstel vanuit de andere kant. Zoenen en knuffelen op date uit haar initiatief. Erna vertellen op whatsapp dat ze het gezellig vond en dat ze weer wilt afspreken etc.
Na een aantal dagen ik een nieuwe date voorgesteld. Ok, we zouden de avond erna afspreken.
De dag erna krijg ik een bericht dat ze ziek is. Ok denk ik,dat kan/of ze is toch niet geïnteresseerd Maar ze stelt,uit haar eigen, erna meteen voor om dan 2 dagen later af te spreken. Ok denk ik, ze is toch wel geïnteresseerd. Op de dag van onze afspraak weer een bericht in de middag. Ze kan niet ,want ze moet nog werken tot 6 uur savonds. Maar ze stelt meteen uit haar eigen weer voor om dan de dag erna wat te gaan doen. En wat denk je, gister krijg ik weer bericht dat ze niet kan. Maar nu geen initiatief tot een nieuwe afspraak.![]()
Weer een nieuwe ervaring , alle signalen op groen , initiatief vanuit haar kant , zelf voorstellen op nieuwe afspraken, en dan dit. Dit voelt net zo vaag aan als de geboorte van Jezus.
Nee, nee en nog eens nee. Ik vind dat de volgende generatie (FOK!kers) ook moet kunnen genieten van jouw schrijfstijl en avonturen (ervan uitgaande dat je deze genen doorgeeft).quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hang m'n eierstokken aan de wilgen denk ik.
Gewoon verder blijven kijken. Als ik soms zie wat ik blijkbaar aan trek (lees veel rammelende eierstokken) heb ik ook mijn twijfels, tot je ineens per toeval wel iemand treft waar het mee klikt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Dit zijn de mensen die mij liken
. Ik hang m'n eierstokken aan de wilgen denk ik.
Uhm, ze stelt het toch zelf voor ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze hoopte gewoon dat je na de 1e of 2e afzegging al een punt erachter zou zetten.
Vrouwenlogica niet proberen te snappen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:43 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Uhm, ze stelt het toch zelf voor ?
Onzekerheid issues...quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:43 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Uhm, ze zegt het toch telkens zelf af?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:43 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Ze heeft gew een ander. next!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
''Ik kan vanavond niet,blabalbalbabla''quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uhm, ze zegt het toch telkens zelf af?
Geen directe afwijzing, maar gewoon subtiel hintje: "nu even niet".
Dat heet 'je opties open houden'quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:56 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
''Ik kan vanavond niet,blabalbalbabla''
''Ok , geen probleem''
''Maar zullen we morgenavond anders wat afspreken?''
Maar het zal wel aan mij liggen
Sja, moet ik wel avonturen belevenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee. Ik vind dat de volgende generatie (FOK!kers) ook moet kunnen genieten van jouw schrijfstijl en avonturen (ervan uitgaande dat je deze genen doorgeeft).
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heet 'je opties open houden'
Of ze meende het wel maar ondertussen is er iemand leukers voorbij gekomen of heeft ze besloten dat je toch te suf bent
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sja, moet ik wel avonturen beleven.
Al ben ik er steeds meer van overtuigd dat de date van volgende week m'n dood gaat worden. Hij heeft nog een keer voorgesteld bij 'm te blijven slapen en in mijn stad afspreken kwam niet goed uit dus het wordt A'dam.
Of TS verteld maar de helft van allesquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heet 'je opties open houden'
Of ze meende het wel maar ondertussen is er iemand leukers voorbij gekomen of heeft ze besloten dat je toch te suf bent
T. Vertelt. Turkquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Of TS verteld maar de helft van alles
Moeten we de politie vast inlichten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sja, moet ik wel avonturen beleven.
Al ben ik er steeds meer van overtuigd dat de date van volgende week m'n dood gaat worden. Hij heeft nog een keer voorgesteld bij 'm te blijven slapen en in mijn stad afspreken kwam niet goed uit dus het wordt A'dam.
Mwah, ik kijk het nog ff aan, maar als hij nog één creepy ding zegt/doet, zeg ik afquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:26 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Moeten we de politie vast inlichten?
Gewoon sturen: "wat een zaadfoto!"quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk het nog ff aan, maar als hij nog één creepy ding zegt/doet, zeg ik af.
In ander nieuws. M'n nieuwste match heeft een selfie in z'n badkamerspiegel. De vele, vele groooote vlekken lijken serieus op zaad. Jongens. Ik verlies m'n vertrouwen in de mensheid.
Beter dan een selfie die van bovenaf wordt gemaakt zodat de wc-pot erop staat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk het nog ff aan, maar als hij nog één creepy ding zegt/doet, zeg ik af.
In ander nieuws. M'n nieuwste match heeft een selfie in z'n badkamerspiegel. De vele, vele groooote vlekken lijken serieus op zaad. Jongens. Ik verlies m'n vertrouwen in de mensheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |