90% van de getaxateerde waarde door een door de gemeente aangestelde taxateur inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je kan je huis in het dorp Moedrijk voor 90% van de waarde verkopen aan de gemeente.
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-rare-situatie.htmlquote:Boekpresentatie Moerdijk 'hele rare situatie'
Juist woensdag presenteert de gemeente Moerdijk een boek over de brand bij Chemie-Pack en de nasleep ervan.
Boekpresentatie Moerdijk 'hele rare situatie'
Foto: NU.nl/Paul Schrandt
Of die bijeenkomst op het gemeentehuis van Zevenbergen 4 juni doorgaat, weet een gemeentewoordvoerder dinsdagavond nog niet. ''Het is wel een hele rare situatie.''
Burgemeester Jac Klijs van Moerdijk zou het eerste exemplaar overhandigen aan minister Ivo Opstelten. In het persbericht waarin de boekpresentatie wordt aangekondigd staat: ''Met het boek wil de gemeente andere gemeenten aansporen om zich goed voor te bereiden op een crisis en daar blijvend in te investeren, want het kan morgen realiteit zijn in elke gemeente.''
Waar zeg ik dat hij lult?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:42 schreef icloud het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij maar wat lult? onzin de veiligheidsregio toeter maar wat terwijl er niks bekend is.
Morgen geen zonquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:43 schreef kree het volgende:
Verdomme rookwolk naar het noorden, komt hierheen
Rustig maar, daar is de gemeente Moerdijk niet capabel genoeg voor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
90% van de getaxateerde waarde door een door de gemeente aangestelde taxateur inderdaad.
Iets zegt mij dat die taxaties erg laag zullen gaan uitvallen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-rare-situatie.html
Ben je als dode in ieder geval niet gevallen, want je lag al lekker.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:42 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij worden we morgen allemaal dood wakker.
Morgen veranderen in gisteren en hij heeft een goed verhaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-rare-situatie.html
Klinkt ernstig. Ben je goed verzekerd?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:43 schreef desbarts het volgende:
Ik hoor brandweersirenes in lelystad. Moet ik me zorgen maken. Ik bedoel ik lad net ook al berichten uit leiden en Groningen...
Moerdijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef tralalala het volgende:
Ga nou niet weg Omroep Brabant, waar moet ik als ramptoerist nu naar toe?
Het is dus een feit, dat er andere dingen aan de hand zijn dan wat de veiligheidsregio op hun twittertje meld.quote:
Dan zijn we het toch eens dat de veiligheidsregio maar wat doet. Ergo, stagiaire.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:42 schreef icloud het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij maar wat lult? onzin de veiligheidsregio toeter maar wat terwijl er niks bekend is.
FOK!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef tralalala het volgende:
Twee bejaarden te water in Lithquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef tralalala het volgende:
Ze wil ook slapenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef tralalala het volgende:
De radiostream.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef tralalala het volgende:
Ik heb een brandje aangestokenquote:
Hier op Texel is de brandweer ook uitgerukt en onderweg naar Moerdijk. Vlucht nu het nog kanquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:43 schreef desbarts het volgende:
Ik hoor brandweersirenes in lelystad. Moet ik me zorgen maken. Ik bedoel ik lad net ook al berichten uit leiden en Groningen...
Niks meer te zien dus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:46 schreef Crazy-M het volgende:
Plaatje vanaf hulpverleningsforum:
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moerdijk is stiekem al weg, maar ze verzwijgen het nog.
Photoshop.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:46 schreef Crazy-M het volgende:
Plaatje vanaf hulpverleningsforum:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moerdijk is stiekem al weg, maar ze verzwijgen het nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |