Door de rook, zal de NOS zo wel zeggenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Greys het volgende:
En de Brienenoord blijft ook wéér open staan![]()
A16 holadiejee.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_opnieuw_open__.html
Dacht ik ook, los benzeen is naar spul. Maar volgens wikipedia is dit een minder nare variant die zo veel mogelijk als vervanging voor benzeen gebruikt wordt.quote:
Gemeente Drimmelen (is een buurgemeente), ik schat zo'n 18 km van Shell. Hier zie of hoor ik echter niets.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wonen er hier mensen onder de rook van Moerdijk?
Doet het al weer een kwartier. Kruizen staan er nog op ivm spookrijdersquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Greys het volgende:
En de Brienenoord blijft ook wéér open staan![]()
A16 holadiejee.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_opnieuw_open__.html
Toevallig begon de gemeente net van het opkopen van alle huizen daar. Moerdijk ging sowieso al verdwijnen. Het dorp he.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In Moerdijk wonen maar heel weinig mensen hoor.
Aldus Hendrikus Colijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
Het gaat wel goed komen.. ik ga maffen..
Het Shell toch niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik kreeg een ziekte dankzij dit filmpje.
Beterschap.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik kreeg een ziekte dankzij dit filmpje.
Na een dag of twee zijn we het allemaal wel zat hoor, en het WK komt er ook aan..quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef imikethat het volgende:
Beter blijft het een week branden ofzo, is er tenminste echt sensatie
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef kwiwi het volgende:
So in a nut shell...... er is niks aan het handje.
twitter:LifelinerNL twitterde op woensdag 04-06-2014 om 00:08:30Inzet #Lifeliner2 #Moerdijk: MMT is nog ter plaatse. In tegenstelling tot eerder bericht enkele gewonden. Verwondingen en aantal onbekend. reageer retweet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |