Eensch!quote:
Ik moet ze met een stok van me afslaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]Zat jij niet net iets korter zonder dan mij?
Lastig te gelovenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet ze met een stok van me afslaan.
Het is mijn keuze. Mijn lichaam is een tempel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
Die kaneel weet wel hoe hij ze moet beminnen
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kaneel weet hoe hij die vulva's kolkend moet krijgen.
Nee, verre van, maar je hebt wel eens iets anders gepost als ik het me goed herinner.quote:
Om met de woorden van de Bloodhound Gang te spreken:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, verre van, maar je hebt wel eens iets anders gepost als ik het me goed herinner.
Het live verslag kijken van die grote klapper in Moerdijk.quote:
Geen idee, maar ik duik er zo in denk ik.quote:
Klinkt op de middelste zin na bekend.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om met de woorden van de Bloodhound Gang te spreken:
My lovelife? Mom thinks I'm handsome.
Couldn't get off if I held a pimp for randsome.
Lekker aan het genieten van een romantische avond, kaarsjes aan.. love songs opquote:
Owja ik lees het nu. Gaat lekker weer daarquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het live verslag kijken van die grote klapper in Moerdijk.
Slaap lekker dan maarquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik duik er zo in denk ik.
Met wie?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten van een romantische avond, kaarsjes aan.. love songs opdrankje en dekentje erbij op de bank
Moet ik daar iemand bij hebben dan?quote:
Komt wel goed, ik ben compleet kapot door die dames. Ze hadden een flink tempo.quote:
Ons allemaal toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Moet ik daar iemand bij hebben dan?
Allemaal hier op de bank erbij?quote:
Ja. Flinke vuurbal jonguh!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja ik lees het nu. Gaat lekker weer daar
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je dan maar afspreekt om elkaar tot vrijdag maar te negeren omdat het anders niet goed komt.
Ja dat mag hoor, spring er maar bijquote:
Welke? Weer brank in Moerdijk?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat mag hoor, spring er maar bij
Ja, een grote explosie bij de Shell.quote:
Niks gehoord.quote:
hmmm bummerquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef JJH het volgende:
Ik zit mee te lezen in het topic hier op fok. Heul spannend lijkt het allemaal niet meer te zijn.
Ben nog niet weggestuurdquote:
Gezellig toch.quote:
je mag er bij de buren ook nog inquote:
sowieso lijkt het hier de laatste tijd weer drukkerquote:
Voor romantiek welquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Moet ik daar iemand bij hebben dan?
Daar zit ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je mag er bij de buren ook nog in
[..]
sowieso lijkt het hier de laatste tijd weer drukker
Heb een hete DM telt dat ook?quote:
quote:
Ik volg het hier. http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=84686.80quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:15 schreef JJH het volgende:
Ik zit mee te lezen in het topic hier op fok. Heul spannend lijkt het allemaal niet meer te zijn.
Ligt eraan wie er actief zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je mag er bij de buren ook nog in
[..]
sowieso lijkt het hier de laatste tijd weer drukker
Gaat die over ijsjes?quote:
Nee kaarsjes en muziekjesquote:
toch geen elkaar bestrijdende groeperingen hequote:Op woensdag 4 juni 2014 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er actief zijn.
De ene kliek geeft een ander soort drukte als de andere.
Er heerst een bepaalde tolerantie meestalquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch geen elkaar bestrijdende groeperingen he
Niet als in ruzie ofzo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch geen elkaar bestrijdende groeperingen he
Helemaal niet over ijsjes?quote:
Neequote:
Tegenvaller dit.quote:
Wat gaat over radio?quote:
Ow sorryquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenvaller dit.
Nu weet ik niet met wie jij dm't
Kliekjes? sorry ik snap hem nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Die kliekjes waar jullie het over hadden.
De kliekjes in dit topic.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Die kliekjes waar jullie het over hadden.
Dat wil ik ook ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kliekjes? sorry ik snap hem niet![]()
Volgens mij wilde Hups alleen uitzoeken met wie ik op de DM zat
quote:
Have funquote:
Slaap lekker danquote:
Slaap lekker Koentjequote:
Blijf je dan wakker tot ik naar huis ga?quote:
Op je oude dag toch nog zo grappig! Ik zou er bijna jaloers op worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijf je dan wakker tot ik naar huis ga?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op je oude dag toch nog zo grappig! Ik zou er bijna jaloers op worden.
quote:
Nee hoor.quote:
Ik zag het.quote:
"uit" ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net een vet handig knopje op mn foon ontdekt.
Vertelquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net een vet handig knopje op mn foon ontdekt.
Die is juist niet handig.quote:
Het word met elk shotje steeds gezelligerquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit op de app te roddelen met GvsE over van alles joh.![]()
En jullie zijn toch druk op de dm.
Zuipschuit!quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het word met elk shotje steeds gezelliger
Ik krijg dan één of andere voicecommand ding.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is juist niet handig.
Nee als ik 2x op home ram krijg ik zeg maar een overzicht van alle apps die "open staan"
Zo lekkerquote:
Heb ik ergens "jongedame" gepost?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik kreeg een melding dat ik hier genoemd werd?
Guiltyquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik kreeg een melding dat ik hier genoemd werd?
Slijmbal.quote:
quote:
Vast wel. Vies oud mannetje.quote:
quote:
Ik ga vrijdag weer bieren.quote:
Ik wil alleen zeggen dat alles gelogen is. Tenzij het waar is.quote:
Duidelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat alles gelogen is. Tenzij het waar is.
Zo ben ikquote:
Daar heb ik ook echt zin in gezellig avondje lekker zuipenquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag weer bieren.
Zal het nodig hebben ook dan.
Nou inderdaad.quote:
quote:
quote:
Tijgerbalsem zit nu ook standaard in mn tasje.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijgerbalsem zit nu ook standaard in mn tasje.
Dat moet Hups maar vertellen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoezo dat dan?
Of wil ik dat niet weten
Ik had afgelopen vrijdag met mn tinderslet op het terras afgesproken, flink getankt wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoezo dat dan?
Of wil ik dat niet weten
je maakt mij wel nieuwsgierig nuquote:
Ooow nee dat had niks met de drank te makenquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag met mn tinderslet op het terras afgesproken, flink getankt wel.
Volgende dag vet spierpijn, al kwam dat niet door de drank.
Klein beetje wel hoor!quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ooow nee dat had niks met de drank te maken
Ja dat het op iets anders uitdraaide misschien, maar van biertjes zuipen krijg je geen spierpijn tochquote:
Meestal niet nee. Tenzij vallen of vechten door teveel biertjes.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat het op iets anders uitdraaide misschien, maar van biertjes zuipen krijg je geen spierpijn toch
Dat welquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal niet nee. Tenzij vallen of vechten door teveel biertjes.
Ofzo.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bijna 2 uur, toch maar eens slapen dan.
Trusten schatjes.![]()
Slaap lekker meidquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bijna 2 uur, toch maar eens slapen dan.
Trusten schatjes.![]()
Haring met uitjesquote:
quote:
Lekkerquote:
Smaakt best.quote:
Doe je aan delen?quote:
Ik heb nog één haring liggen nu.quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doe je aan delen?![]()
![]()
Of is het al te laat![]()
Kijkquote:
Kom maar halen dan.quote:
Ik mag niet meer rijdenquote:
quote:
Ja dat moet dan maarquote:
Ik zal 'm met smaak soldaat maken.quote:
Ja bedankt voor die infoquote:
quote:
Goedemorgen, rise and shine.. vanwaar dequote:
Geen koffie genoeg die me laat rise and shinen. Wederom moe en toch 9 uur geslapenquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemorgen, rise and shine.. vanwaar de?
Wil je mijn Latte Machiato ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen koffie genoeg die me laat rise and shinen. Wederom moe en toch 9 uur geslapen
5.45? Dan ga ik normaliter naar bed. Waaaaaarom zo vroegquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je mijn Latte Machiato ?
Ik vond het vanochtend om 5.45 ook vrij vroeg...
Lag net te dromen dat ik een injectie in mijn voet kreeg(???)
Ja ik ken dat leven.. niks mis meequote:Op woensdag 4 juni 2014 08:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
5.45? Dan ga ik normaliter naar bed. Waaaaaarom zo vroeg
In feite is Latte dat ook.. ik drink het met lekker veel suiker.. doei bloedsuikerspiegelquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:30 schreef Tamashii het volgende:
En ik drink gewoon koffie met melk en suiker, zo'n hele grote beker.
Hahahahahahhahaha gierige hollander!!!!! Is t dan nog lekker rustig in de trein?quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ken dat leven.. niks mis mee![]()
Ik moet om 6.30 al de trein hebben, dan heb ik nog 40% korting![]()
Bovendien is extra vroeg op het werk, extra vroeg weer weg
[..]
In feite is Latte dat ook.. ik drink het met lekker veel suiker.. doei bloedsuikerspiegel
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahahhahaha gierige hollander!!!!! Is t dan nog lekker rustig in de trein?![]()
Ja ik voel me de laatste dagen niet zo ok, bang van teveel suiker.
Ja i know, ga regelmatig zo. Als alles goed gaat ben ik vanuit hier in anderhalf uur bij den haag. Alleen als de trein uber vol zitquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja ernstig, ik weet het.. Maar anders sta ik in de file en Utrecht - Den Haag is best een goede verbinding. Buiten de spits
![]()
Heb je teveel koffie gedronken?
Ik krijg daar best een opgejaagd gevoel van.. Misschien moet ik maar eens minderen en zoveel drink ik niet eens.
Same here.. als ik vanaf Maarn vertrek om 6.30 ben ik rond 7.45 op werk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja i know, ga regelmatig zo. Als alles goed gaat ben ik vanuit hier in anderhalf uur bij den haag. Alleen als de trein uber vol zit
Nouja nu niet, een kop maar. Alleen merk ik pas in de middag het gevoel op ofzo. Word nooit echt wakker sochtends
Whut?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Een ikea kruidenpotje met pies gevangen![]()
Scheelt me weer met een kat sjouwen
Dat is verdomd lastig of niet?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Een ikea kruidenpotje met pies gevangen![]()
Scheelt me weer met een kat sjouwen
Ik moest gisteren de urine van varken naar de dierenarts brengen, maar toen weigerde ze te piesenquote:
Ja, dat binnen een uur is geen probleem, zolang ze maar piestquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is verdomd lastig of niet?
Toen mijn kat blaasgruis had en gecheckt moest worden kreeg ik het niet voor elkaar.
Omdat je dan ook binnen een uur bij de DA moet zijn enzo
oh, je hebt pies opgevangen in een potje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moest gisteren de urine van varken naar de dierenarts brengen, maar toen weigerde ze te piesen
Dus met de dierenarts afgesproken dat ik vandaag het monster zou brengen zodat hun het een beetje konden stimuleren...
Maar nu heeft ze netjes een plasje gedaan
Om nog meer geld aan varken uit te geven natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
oh, je hebt pies opgevangen in een potje.![]()
Ik dacht al waarom zou je een ikea potje met pies willen vangen.
Katkor?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat binnen een uur is geen probleem, zolang ze maar piest
Maar met die katkor werkt wel.fijn
plastic korreltjes voor in de kattenbak zodat je de plas met een pipet op kan zuigenquote:
Oh geniaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
plastic korreltjes voor in de kattenbak zodat je de plas met een pipet op kan zuigen
quote:
quote:
Vermoed je iets anders?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
straks naar de VK, eens kijken of kitten nog levend is![]()
elke keer als ik bijna op controle moet dan word ik ineens zenuwachtig of er iets mis is. Ik voel het nog niet dus kan primaquote:
hoe ver ben je nu?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
straks naar de VK, eens kijken of kitten nog levend is![]()
15 weken en 3 dagenquote:
ik ben pas na kwart voor 2 happy, of nietquote:
Ja! Ik ga zo slapen.quote:
Tijgerbalsem nodig?quote:
Ik zal aan jou en je kitten denkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben pas na kwart voor 2 happy, of niet
Nog niet.quote:
Geen vluggertje in de rust?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet.
Subtiel het gesprek op voetbal gebracht, nu is het redelijk veilig.
Dankquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
elke keer als ik bijna op controle moet dan word ik ineens zenuwachtig of er iets mis is. Ik voel het nog niet dus kan prima
Ik hoor de uitkomst graagquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankkrijg ook uitslag van bloedonderzoek. Het zal me benieuwen.
Competitie is nog niet begonnen joh.quote:
Genoeg anders voetbalquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Competitie is nog niet begonnen joh.
omdat je bang bent dat je een soa van me kreeg toen je naast mij zat op de bank?quote:
Volgende week vrijdag pas.quote:
Australian Football.quote:
Nee, zodat ik weet dat je gezond bentquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat je bang bent dat je een soa van me kreeg toen je naast mij zat op de bank?
ohquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zodat ik weet dat je gezond bent
Smooth!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zodat ik weet dat je gezond bent
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja ernstig, ik weet het.. Maar anders sta ik in de file en Utrecht - Den Haag is best een goede verbinding. Buiten de spits
![]()
Heb je teveel koffie gedronken?
Ik krijg daar best een opgejaagd gevoel van.. Misschien moet ik maar eens minderen en zoveel drink ik niet eens.
Jij gaat vanavond naar de uitzwaaiwedstrijd toch?quote:
Ja, ff Louis de laatste aanwijzingen geven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond naar de uitzwaaiwedstrijd toch?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ff Louis de laatste aanwijzingen geven.
Dumpen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn date is een madonna fan, wat moet ik nu doen
Al haar cd's uit je hoofd gaan leren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
in welke volgorde?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al haar cd's uit je hoofd gaan leren.
Haar jouw muziek meegevenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
Zo'n puntige BH kopenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
like a virgin OEHquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
I AM A PENISquote:
Dumpen is het makkelijkst. Hoef je de teksten ook niet te leren.quote:
Goed idee wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dumpen is het makkelijkst. Hoef je de teksten ook niet te leren.
werkt nietquote:
Oh ik weet van niks hoor. Maar dat gokte ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HA! het is een zij!
Wat leuk zeg. Fasje en MK sitting in a tree ......
K
I
S
S
I
N
Ggefeliciteerd
plsquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HA! het is een zij!
Wat leuk zeg. Fasje en MK sitting in a tree ......
K
I
S
S
I
N
Ggefeliciteerd
I love it when a plan comes together.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooie sigaar wel, jammer dat George Peppard er niet meer is
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooie sigaar wel, jammer dat George Peppard er niet meer is
common peoplequote:
Was dat met die clip in de supermarkt?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat met die clip in de supermarkt?
Paul Young?quote:
neehee pulpquote:
quote:
Je bent zelf.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Nou heb ik zin in dat 80's 90's feestje
Succes!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankkrijg ook uitslag van bloedonderzoek. Het zal me benieuwen.
Ja. Alsof men een vinger in hun kont stopte terwijl ze aan het zingen waren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met die valse krengen op de achtergrond![]()
A-aaahia![]()
Top. Kun jij op stap met de date van MK.quote:
slotjequote:Op woensdag 4 juni 2014 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Top. Kun jij op stap met de date van MK.
Opgelost.
En ik zeur niet eensquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat kom je zeiken dan met je negatieve gedoe![]()
Wat een geweldig planquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Top. Kun jij op stap met de date van MK.
Opgelost.
Het sarcasme droop er van af jonguh.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik zeur niet eens
[..]
Wat een geweldig plan
Echtquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het sarcasme droop er van af jonguh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
EchtGofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
ja ik heb perfect bloedquote:
Toch lekkerquote:Omdat uw schadeformulier duidelijk is ingevuld en ook door u en de tegenpartij is ondertekend, ga ik de schade verhalen op de tegenpartij.
quote:
Over 20 dagen weet ik of het een kater of poes isquote:
Ja duh, zo moeilijk aantrekken anders.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
lig ik daar, wil ik terug opstaan, zie ik dat er een huge gat in mn panty zit![]()
Oh dat wil je ook al gelijk weten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Over 20 dagen weet ik of het een kater of poes is
makkelijk voor de spullen en de naam.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat wil je ook al gelijk weten?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja duh, zo moeilijk aantrekken anders.
Ik ben benieuwd. Of wil je het zelf niet weten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
Over 20 dagen weet ik of het een kater of poes is
Dat is waarquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
makkelijk voor de spullen en de naam.
Ja lach maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al bijna een keuze qua meisjes namen gemaaktquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja lach maarDat deed ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handig. Nadeel is wel dat je aan het eind dan toch weer gaat twijfelen, althans dat had ik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een keuze qua meisjes namen gemaakt
Twijfelen doe ik toch welquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat deed ik toch
[..]
Handig. Nadeel is wel dat je aan het eind dan toch weer gaat twijfelen, althans dat had ik.
ehmquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Of wil je het zelf niet weten?
Hebben die van mij ook, 2 namen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Twijfelen doe ik toch welMaar het krijgt meer dan 1 naam
Dus kan altijd op het laatste moment de roepnaam verwisselen
Hij of zij krijgt er 4; net als ik.quote:
Is dat zo moeilijk dan? Ik heb eigenlijk al een paar jaar twee jongensnamen en twee meisjesnamen in mijn hoofd mocht ik ooit iemand vinden om samen mee aan kinderen beginnen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een keuze qua meisjes namen gemaakt
De teringquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij of zij krijgt er 4; net als ik.
Ach, kan gebeuren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
makkelijk voor de spullen en de naam.
[..]
ze zei gelukkig niks
Ja, dat had ik ook. Maar daar zie ik toch vanaf. Wat de meisjesnaam betreftquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:30 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk dan? Ik heb eigenlijk al een paar jaar twee jongensnamen en twee meisjesnamen in mijn hoofd mocht ik ooit iemand vinden om samen mee aan kinderen beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |