Dan kan ik een paar mensen aanwijzen die onterecht in de gevangenis zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Dood bestaat niet. Je kan niet dood zijn.
Inderdaad. Gisteren er uitgehaald, gelijk ontsmet. Ik kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel een rode kring gehad, maar ze kunnen het niet zo goed testen he
LOLquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan kan ik een paar mensen aanwijzen die onterecht in de gevangenis zitten.
is dit om het echie?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/red_velvet_mite
What a crap ... echtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Kippenvel, blijf het een machtig prachtig nummer vinden
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Toverheks het volgende:
![]()
als die echt zijn zijn ze schattigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/red_velvet_mite
Niet cool.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Toverheks het volgende:
![]()
meisje wat ik ken der bloed was goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
OP.
Tekenbeten kunnen geloof ik echt jaren later opeens voor problemen en vage klachten zorgen. Dus gewoon onthouden en mocht je ooit in het ziekenhuis belanden met rare klachten meldt het dan in ieder geval even want volgens mij testen ze daar pas vrij laat op.
Dat geld natuurlijk alleen voor jezelf. Je eigen dood maak je nooit mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan kan ik een paar mensen aanwijzen die onterecht in de gevangenis zitten.
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan, weet ie er in ieder geval al vanafquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren er uitgehaald, gelijk ontsmet. Ik kijk het nog even aan.
Verwijderd met alcohol? Of met tangetje? Dat eerste is makkelijker maar niet slim want dan spugen ze nog even hun buikje leeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren er uitgehaald, gelijk ontsmet. Ik kijk het nog even aan.
Ja.quote:
Ja, een echt songfestival nummertje he, zoals ik wel eens uit gelegd heb hoe een songfestival nummertje in elkaar moet zitten, ik vind het echt een prachtig nummer, al is Birds van Anouk altijd beterquote:
wij gooien er met de honden jenever op ff een halve minuut wachten dan zijn ze verdooft, en pluk je ze er zo uit met een pincet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jodium en pincet om teken te verwijderen
ik kan het met mijn vingers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon tekentang. Die dingen zijn er voor gemaakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:
klopt maar dat werkt bij mensen ook zo hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij gooien er met de honden jenever op ff een halve minuut wachten dan zijn ze verdooft, en pluk je ze er zo uit met een pincet.
Dat zeg jij ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat geld natuurlijk alleen voor jezelf. Je eigen dood maak je nooit mee.
Niet doen. Zo'n beestje wordt misselijk van dat soort dingen en gaat dan juist spugen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij gooien er met de honden jenever op ff een halve minuut wachten dan zijn ze verdooft, en pluk je ze er zo uit met een pincet.
Hmm, ik ben er toch wel bij vrees ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat geld natuurlijk alleen voor jezelf. Je eigen dood maak je nooit mee.
heb ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon tekentang. Die dingen zijn er voor gemaakt.
Doodsoorzaak? Autopsierapport?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Jian het volgende:
Gestorven in zijn slaap, te vroeg, maar mooi wel, maar die skills, verloren?, zo zonde. Ik bedoel dat houdt mij nu bezig ... en wie heeft die Les Paul nu?
dat is bij mijn hond een paar keer mislukt, ik vertrouw ze niet meer. Maar dat kan ook aan mij liggen. hond had wel een ontsteking op zijn kop. ik heb tekentang weggegooid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon tekentang. Die dingen zijn er voor gemaakt.
Tangetje, echter het ding was te klein. Toen maar met pincet en daarna ontsmet met dettol wondspray.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verwijderd met alcohol? Of met tangetje? Dat eerste is makkelijker maar niet slim want dan spugen ze nog even hun buikje leeg.
nooit last van gehad. teken tang werkte juist averechtsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet doen. Zo'n beestje wordt misselijk van dat soort dingen en gaat dan juist spugen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Oke deze dan maar![]()
die mogen ze draaien op me begrafenis na het hele oeuvre van Marvin.......![]()
ah we hebben een internet verbinding naar bovenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tangetje, echter het ding was te klein. Toen maar met pincet en daarna ontsmet met dettol wondspray.
Als ik doodga zal ik het jullie laten weten
Hoezo irritant???quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Inodder het volgende:
Dat nachtvlinder waren de meningen over verdeeld? Of wel goed maar ook irritant?
Behoorlijk ernstige klachten. Er zijn mensen die euthanasie willen of al hebben ondergaan door een tekenbeet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
OP.
Tekenbeten kunnen geloof ik echt jaren later opeens voor problemen en vage klachten zorgen. Dus gewoon onthouden en mocht je ooit in het ziekenhuis belanden met rare klachten meldt het dan in ieder geval even want volgens mij testen ze daar pas vrij laat op.
Onderquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ah we hebben een internet verbinding naar boven
Hoe weet je dan of hij nog even zijn maaginhoud in je lichaam achterlaat? Dat zie je echt niet hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nooit last van gehad. teken tang werkte juist averechts
Och, booze, braaksel, je hoort van alles. Hij was niet ziek of zo. Ik laat het er maar bijquote:
Dus die is ook al uit de weg geruimd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, booze, braaksel, je hoort van alles. Hij was niet ziek of zo. Ik laat het er maar bijFeit is dat ie kon spelen
Wist je dat er op dit moment in de haarzakjes van je wimpers mijten, Demodex folliculorum, leven. Die hebben niet alleen 8 harige pootjes maar ook een gevorkte penis op hun rug... en daarmee paren ze op dit moment, ondersteboven.. in jouw wimpers... nota bene.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja.
Hij heeft er ook een keertje een gedaan over de Mantis Shrimp
http://theoatmeal.com/comics/mantis_shrimp
Waarom vraag je mij nu wat ik jullie vraag?quote:
Lyme besmete teken zijn wel gevaarlijk aan het worden in nlquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of hij nog even zijn maaginhoud in je lichaam achterlaat? Dat zie je echt niet hoor.
Gewoon geen alcohol gebruiken om teken los te krijgen. Ja ze laten los, maar niet alleen jou.
Maar serieus, wat kan de dokter doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of hij nog even zijn maaginhoud in je lichaam achterlaat? Dat zie je echt niet hoor.
Gewoon geen alcohol gebruiken om teken los te krijgen. Ja ze laten los, maar niet alleen jou.
http://www.lymenet.nl/info/teek-verwijderenquote:Alle methoden waarbij de teek wordt geïrriteerd, geven de kans dat de teek juist extra speeksel produceert of de maaginhoud opbraakt, waarin zich ziekteverwekkers zouden kunnen bevinden
Oh bedoelde je het zo, dacht dat je de docu Nachtvlinder irritant vondquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij nu wat ik jullie vraag?![]()
Je weet donders goed dat iemand er zo iets over zei...
jij zit redelijk veilig in Zeeland.. hier krioelen ze..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lyme besmete teken zijn wel gevaarlijk aan het worden in nl
lolquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een vriend bellen, het publiek vragen of de 50/50 inzetten.
Ik had het publiek al gevraagdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een vriend bellen, het publiek vragen of de 50/50 inzetten.
Hadden we nog maar draken. Dat waren pas tijden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoorde wel dat we door de warme zomer dit jaar extra veel hebben.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Oke deze dan maar![]()
die mogen ze draaien op me begrafenis na het hele oeuvre van Marvin.......![]()
word vaak ontkent dat heb ik vaker gehoord in elk geval.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
OP.
* Baconbus schakelt over van de ene naar de andere versiequote:
Die spuugden geen lyme, thats for sure.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hadden we nog maar draken. Dat waren pas tijden.
om lyme te voorkomen of bestrijden?quote:
Awesome.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist je dat er op dit moment in de haarzakjes van je wimpers mijten, Demodex folliculorum, leven. Die hebben niet alleen 8 harige pootjes maar ook een gevorkte penis op hun rug... en daarmee paren ze op dit moment, ondersteboven.. in jouw wimpers... nota bene.
Oh ik luister hem nu, mooi nummer, ik had vroeger 1 album van ze, Black en Blue, was een blauwe hoes, track 1 vond ik helemaal geweldig weet ik nog, nu weet ik niet meer welk nummer het was, Wild Horses vind ik ook een goed nummerquote:
Soms komt de voyeur in mij naar boven en kan ik het niet laten om even naar ze te gluren.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf weten. Ik had het ook niet geweten als het er niet al tig jaar bij EHBO was ingeramd hoor. Maar het klinkt wel logisch vind je niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Verdoven en eruit halen met pincet werkt al eeuwen niet naar lies luisteren
Gewoon met een appelboor dat stuk van je arm weghalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die van jou vond ik leuker. Rolling Stones versie vind ik nogal lawaaierig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ik luister hem nu, mooi nummer, ik had vroeger 1 album van ze, Black en Blue, was een blauwe hoes, track 1 vond ik helemaal geweldig weet ik nog, nu weet ik niet meer welk nummer het was, Wild Horses vind ik ook een goed nummer
quote:
Maar niet je wimpers insmeren met alcohol want dan heb je dronken demodexen copulerend boven je ogen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Had ie toevallig geen tanden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik had er een die was zwart als de nacht.. helaas..hij is niet meer.
Ja er was ook iets over dat je kilo's bacterien bevat. Je zal ze maar op een hoop gooien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]had het gemist maar door jou toch nog gelezen
![]()
ik wil zo niet weten wat voor beestjes er allemaal op en in je leven, ik weet er al teveel
Hij had heel veel tanden. Ken jij een zwarte zonder tanden?quote:
Ze hebben ook goeie nummers vind ik, al hou ik van Soul, Motown muziek, en Anouk natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die van jou vond ik leuker. Rolling Stones versie vind ik nogal lawaaierig.
well effectiefquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon met een appelboor dat stuk van je arm weghalen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maar niet je wimpers insmeren met alcohol want dan heb je dronken demodexen copulerend boven je ogen.
klopt jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja er was ook iets over dat je kilo's bacterien bevat. Je zal ze maar op een hoop gooien.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij had heel veel tanden. Ken jij een zwarte zonder tanden?
EHBO verandert ook om de zoveel jaar omdat ze zogenaamd betere technieken hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelf weten. Ik had het ook niet geweten als het er niet al tig jaar bij EHBO was ingeramd hoor. Maar het klinkt wel logisch vind je niet?
Godsamme nou en dan erop rijden natuurlijk, dat is nog eens wat anders als een Audiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Over jeuk gesproken, iemand nog behoefte aan wandelende takken? Vandaag de bak schoongemaakt en het gaat goed met de populatiegroei. Een beetje te goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt jaik wil het allemaal niet weten, krijg gelijk overal jeuk
Vind deze wel goed van Rolling Stones:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hebben ook goeie nummers vind ik, al hou ik van Soul, Motown muziek, en Anouk natuurlijk
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over jeuk gesproken, iemand nog behoefte aan wandelende takken? Vandaag de bak schoongemaakt en het gaat goed met de populatiegroei. Een beetje te goed.
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt jaik wil het allemaal niet weten, krijg gelijk overal jeuk
Zie je al die stakkers met hun R8 vast staan in de file.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme nou en dan erop rijden natuurlijk, dat is nog eens wat anders als een Audi
Klopt. Maar hier zijn ze het al jaren over eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
EHBO verandert ook om de zoveel jaar omdat ze zogenaamd betere technieken hebben
Mooiquote:
This is my private domocile, bitch!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Parlay het volgende:
Je kan ook een goed gesprek aangaan met die teek, misschien dat ie vrijwillig gaat.
Heb die vroeger eens gehad, vond het altijd wel geinige beestjes.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over jeuk gesproken, iemand nog behoefte aan wandelende takken? Vandaag de bak schoongemaakt en het gaat goed met de populatiegroei. Een beetje te goed.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Parlay het volgende:
Je kan ook een goed gesprek aangaan met die teek, misschien dat ie vrijwillig gaat.
Ik baal op dit soort momenten dat mijn kinderwens, het hebben van een goede microscoop, tot op heden niet in vervulling is gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind deze wel goed van Rolling Stones:
nee dat doe ik echt niet ik heb al teveel van zulke programma's gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Moet je deze eens gaan kijken, ik ben afgehaakt 2e deel, kreeg echt de bibbers
lol heb je die echt? Die had ik als kind ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon wat ghb opsmeren, doet hij alles wat je wilt, en naderhand herinnert 'ie zich er niets meer van.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Parlay het volgende:
Is ook een heel ander nummer, het origineel van de Stones is natuurlijk van Bob.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan aardig.quote:
Ik vind ze een beetje eng. De groten dan. Mijn collega ook. Daar hadden we iets beter over na moeten denken misschien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb die vroeger eens gehad, vond het altijd wel geinige beestjes.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Is ook een heel ander nummer, het origineel van de Stones is natuurlijk van Bob.
ik heb een redelijk goede maar durf sommige dingen echt niet te bekijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik baal op dit soort momenten dat mijn kinderwens, het hebben van een goede microscoop, tot op heden niet in vervulling is gegaan.
Dit is een mooie versie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Is ook een heel ander nummer, het origineel van de Stones is natuurlijk van Bob.
Welk lichaamsdeel zou je het eerste eronder bestuderen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik baal op dit soort momenten dat mijn kinderwens, het hebben van een goede microscoop, tot op heden niet in vervulling is gegaan.
Trouwens "Lawaaierig"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op mijn werk. De kinderen vinden dat tof.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heb je die echt? Die had ik als kind ook
BOB!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze wisten niet dat we het leuk zouden vinden. Sukkols.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, want dat korte filmpje wat ze na 1 hadden gemaakt was hem toch niet helemaal.
Geen lichaamsdeel maar zand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welk lichaamsdeel zou je het eerste eronder bestuderen?
Die ik had waren ook niet heel groot.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje eng. De groten dan. Mijn collega ook. Daar hadden we iets beter over na moeten denken misschien.
ja maar dan moeten ze wel op tijd zijn. en als de huisarts niet eens wat wil doen ben je het haasje.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef isax het volgende:
[..]
om lyme te voorkomen of bestrijden?
voorkomen kunnen ze niet
bestrijden kunnen ze een klote zware kuur doen.
Zand..zoveel soorten.quote:
hihaho penisgrapquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welk lichaamsdeel zou je het eerste eronder bestuderen?
Deze, lekker, heerlijke lyrics ook, het sarcasme en die kop van Mickquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hebben ook goeie nummers vind ik, al hou ik van Soul, Motown muziek, en Anouk natuurlijk
Kan ook, maar dan gaat ie je misschien aanklagen voor aanranding.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon wat ghb opsmeren, doet hij alles wat je wilt, en naderhand herinnert 'ie zich er niets meer van.
Het gaat er niet om wat je weet, het gaat erom wat je kunt bewijzen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan gaat ie je misschien aanklagen voor aanranding.
Vuile Jehova is ie geworden toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had Ome Bob nog gezien zijn op zijn laaste tour hier in de ahoy geloof ik
Ik zag hem ook een keer in Ahoy. Het was niet best.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Helaas is dat een foto van een Scanning Electron Microscope.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Smegma ziet er best cool uit
[ afbeelding ]
Klopt was niet bestquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook een keer in Ahoy. Het was niet best.
mijn huisarts neemt mij vertaan heel serieusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja maar dan moeten ze wel op tijd zijn. en als de huisarts niet eens wat wil doen ben je het haasje.![]()
veel huisartsen zijn errug laks
dat is het meeste wat je hoort, ik weet wel met onze huisarts. grote bek opzetten en dan krijg je wat voor elkaar. ze zijn niet serieus meer.
ik heb een week met een ontsteking rondgelopen, was op een dinsdag, ik was woensdag bij de huisarts geweest en die zei ach komt door scheren, gaat vanzelf weer over en anders halen we het operatief weg. ik heb me ziek gemeld, was in de lies en iedere beweging die ik deed, zelfs met mijn tenen deed me zeer. Was niet uit te houden meer.
op vrijdag avond naar huisartsenpost geweest en die melde mij, ja logisch dat het zeer doet je hebt een ontsteking in je lies dat dendert door je hele lichaam door, daar zitten heel veel zenuwen.
ik kreeg een antibiotica mee en na een uur of 4 voelde ik me al veel beter.
ik ebn terug gegaan naar mijn eigen huisarts en heb ff schennis geschopt. als hij me antibiotica had gegeven direct had ik me niet eens ziek hoeven te melden.
en sindsdien is hij een stuk serieuzer tegen mij en mijn man.
Het zou door kunnen gaan als Billy art.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Smegma ziet er best cool uit
[ afbeelding ]
Klein uitgerekt sterretjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je weet, het gaat erom wat je kunt bewijzen.
Over een paar jaar gaat ze een hele afwijkende (lees: hoerige) kledingstijl plus bijbehorend gedrag vertonen en dan is ze helemaal de 'IT-girl'. En alle tienermeisjes er achteraan, hoppa.quote:
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef isax het volgende:
ik ben een uitstapje voor morgen aan het zoeken
ik bedenk van alles en het bestaat allemaal niet
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef isax het volgende:
wat een toestandquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef isax het volgende:
Ik ga bijna nooit. Ga ik wel dan weet hij dat het serieus is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
mijn huisarts neemt mij vertaan heel serieus
moest ook wel het een en ander voor gebeuren
snap ook nooit of die kleuren dan echt zijn... al die dikke NASA foto's bijvoorbeeld zijn gewoon ingekleurd toch? Want het is voornamelijk onzichtbaar gas..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas is dat een foto van een Scanning Electron Microscope.
Die zijn ietwat prijzig.
ja ergelijk he een huisarts hoort je sowieso serieus te nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
mijn huisarts neemt mij vertaan heel serieus
moest ook wel het een en ander voor gebeuren
nou bij artis hebben ze een vette "bioscoop"quote:
Het is een oog.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
snap ook nooit of die kleuren dan echt zijn... al die dikke NASA foto's bijvoorbeeld zijn gewoon ingekleurd toch? Want het is voornamelijk onzichtbaar gas..
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Over een paar jaar gaat ze een hele afwijkende (lees: hoerige) kledingstijl plus bijbehorend gedrag vertonen en dan is ze helemaal de 'IT-girl'. En alle tienermeisjes er achteraan, hoppa.
Zoiets als het Omniversum?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
nou bij artis hebben ze een vette "bioscoop"
dus ik dacht, misschien hebben ze wel een echte bioscoop waar de films op het plafon te zien zijn
maar neeee
Best sterke nummers op zijn laatste Albumquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik hier op me dak ga liggen heb ik een bioscoop met sterrenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
dus ik dacht, misschien hebben ze wel een echte bioscoop waar de films op het plafon te zien zijn
maar neeee
Huh?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
maar neeee
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
[ afbeelding ]
ik ga ook bijna nooit maar als ik kom heb ik ook wel vreemde dingenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit. Ga ik wel dan weet hij dat het serieus is.
Ja die zijn ingekleurd. Je ziet alleen alleen rood en blauw.(bewegingen gemeten) Een soort dopplereffect. Rood, dingen die van je af gaan, blauw die naar je toekomenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
snap ook nooit of die kleuren dan echt zijn... al die dikke NASA foto's bijvoorbeeld zijn gewoon ingekleurd toch? Want het is voornamelijk onzichtbaar gas..
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zionists.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:
Bob Dylan was a Jew. In 1979, Dylan “found Christ,” was “born-again,” and proceeded to release two Christian gospel albums.
Apparently, many of Dylan’s fans were very dissapointed by this move, but Dylan didn’t seem to care.
hmmm beetje weer dezelfde ervaringen hier met huisartsenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik ga ook bijna nooit maar als ik kom heb ik ook wel vreemde dingen
zoiets alleen dan heel cheesyquote:
jaaa zo jammer toen ik daar achter kwam.. En bij die elektron microscopen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja die zijn ingekleurd. Je ziet alleen alleen rood en blauw.(bewegingen gemeten) Een soort dopplereffect. Rood, dingen die van je af gaan, blauw die naar je toekomen
ik dacht ik hou het een keertje netjes hierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom niet? Die clip kan je ook op tv zien.
Hubble maakt daadwerkelijk foto's van dit. Wat wel zo is met veel ruimte foto's is dat er filters overheen gaan om er iets van te maken, foto's van onze zon zouden bijvoorbeeld zonder filters gewoon een wit rondje zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen ik kom daar nooit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hubble maakt daadwerkelijk foto's van dit. Wat wel zo is met veel ruimte foto's is dat er filters overheen gaan om er iets van te maken, foto's van onze zon zouden bijvoorbeeld zonder filters gewoon een wit rondje zijn.
Gas is in de ruimte lang niet altijd transparant. Voornamelijk vanwege zwevende deeltjes, alle gasplaneten in ons zonnestelsen zijn ook gewoon zichtbaar omdat bijvoorbeeld waternevel / ammonia nevel.
Maar dat is een planetarium, van Zeiss, das ook tof.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
maar neeee
Dat zet een bombardement van elektronen op een materiaal. Die weerkaatsingen daarvan worden omgezet in beeld. Nano- niveau of kleiner niveau.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
jaaa zo jammer toen ik daar achter kwam.. En bij die elektron microscopen?
Double plus goodquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een uitstekend goed ontwikkelde fantasie
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hubble maakt daadwerkelijk foto's van dit. Wat wel zo is met veel ruimte foto's is dat er filters overheen gaan om er iets van te maken, foto's van onze zon zouden bijvoorbeeld zonder filters gewoon een wit rondje zijn.
Gas is in de ruimte lang niet altijd transparant. Voornamelijk vanwege zwevende deeltjes, alle gasplaneten in ons zonnestelsen zijn ook gewoon zichtbaar omdat bijvoorbeeld waternevel / ammonia nevel.
ik vind het gewoon een bioscoopquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat is een planetarium, van Zeiss, das ook tof.
vaak kan je het dicht bij huis zoeken, wij gaan binnenkort de grote kerk hier bezoeken. daar liggen tombes van het koninks huis en het is een hele mooie kerk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb nog oude bootleg platen liggen van Dylan
Ik zit nu even op de site te kijken, ze hebben dus ook speciale filmpjes over ruimte en zo met een enorme "woesh" factor.quote:
ik kwam er na 3 jaar en werd zo behandeldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit. Ga ik wel dan weet hij dat het serieus is.
laatste keer heb ik een filmpje gezien over austronaut trainingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit nu even op de site te kijken, ze hebben dus ook speciale filmpjes over ruimte en zo met een enorme "woesh" factor.
Maar een planetarium (het apparaat alleen al, dus nog niet eens de sterrenhemel) is awesome.
[ afbeelding ]
Schandalig!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik kwam er na 3 jaar en werd zo behandeld
quote:
in real life, ja wtf was datquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb jij die ontploffing nog gehoord?
dee ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
* Joezi slingert streams aan, activeert de COS.
Er zo weinig van dat spul voor volwassenen. Al die techniekmusea zijn ook eigenlijk voor kinderen en zo. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:26 schreef isax het volgende:
[..]
laatste keer heb ik een filmpje gezien over austronaut training
en een filmpje over visjes
was voor kindjes maar ik amuseer me er altijd wel.
hoor ik wel vaker.. heb je dat ook met Radiohead?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat vind ik nu een mietenband, heb er nooit wat mee gehad
Waar heb je wel wat mee. M'n muziek raakt op.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat vind ik nu een mietenband, heb er nooit wat mee gehad
Bij Shell in Moerdijk is brand uitgebroken na een aantal explosies. Op het industrieterrein woedt een vuurzee met metershoge vlammen. Het vuur is tot in Rotterdam te zien. De explosies waren te horen tot in de wijde omtrek. Er kwamen meldingen uit onder meer Bleiswijk, Delft, Zevenbergen en Lekkerkerk.quote:
neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij moet zijn eigen zooi opruimen en dat lukt niet![]()
Natuurlijk. Het is helemaal niet de bedoeling dat je dingen begrijpt boven dat niveau.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zo weinig van dat spul voor volwassenen. Al die techniekmusea zijn ook eigenlijk voor kinderen en zo. Beetje jammer.
ik woon vlak bij nemoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zo weinig van dat spul voor volwassenen. Al die techniekmusea zijn ook eigenlijk voor kinderen en zo. Beetje jammer.
wat cos? we mogen het er hier toch ook over hebben??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
* Joezi slingert streams aan, activeert de COS.
Net goed voor Shell! Dood aan Shell!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij Shell in Moerdijk is brand uitgebroken na een aantal explosies. Op het industrieterrein woedt een vuurzee met metershoge vlammen. Het vuur is tot in Rotterdam te zien. De explosies waren te horen tot in de wijde omtrek. Er kwamen meldingen uit onder meer Bleiswijk, Delft, Zevenbergen en Lekkerkerk.
Over een oorzaak of over gewonden is niets bekend. De explosies waren om kwart voor elf.
Het Shellcomplex ligt aan de Chemieweg in Moerdijk, in de buurt van het terrein waar begin 2011 een enorme brand woedde bij Chemie-Pack. Het bedrijf ging volledig in vlammen op en dat leidde tot ernstige milieuvervuiling.
Sinds mei werd er onderhoud gepleegd aan twee van de vier fabrieken van het Shell-complex in Moerdijk. Op het chemiecomplex worden bouwstoffen gemaakt waarvan andere bedrijven chemicaliën en kunststoffen maken. Bij Shell Moerdijk worden vier miljoen ton chemische producten per jaar gemaakt.
Nee, die vind ik nu juist wel okquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoor ik wel vaker.. heb je dat ook met Radiohead?
Wat heb jij eigenlijk gestudeerd met je ultra hoge niveau?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is helemaal niet de bedoeling dat je dingen begrijpt boven dat niveau.
Stukje bij beetje wordt Moerdijk steeds kleiner, als een level van Worms!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ontploffing van Shell bij Moerdijk.
Moerdijk weerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij Shell in Moerdijk is brand uitgebroken na een aantal explosies. Op het industrieterrein woedt een vuurzee met metershoge vlammen. Het vuur is tot in Rotterdam te zien. De explosies waren te horen tot in de wijde omtrek. Er kwamen meldingen uit onder meer Bleiswijk, Delft, Zevenbergen en Lekkerkerk.
Over een oorzaak of over gewonden is niets bekend. De explosies waren om kwart voor elf.
Het Shellcomplex ligt aan de Chemieweg in Moerdijk, in de buurt van het terrein waar begin 2011 een enorme brand woedde bij Chemie-Pack. Het bedrijf ging volledig in vlammen op en dat leidde tot ernstige milieuvervuiling.
Sinds mei werd er onderhoud gepleegd aan twee van de vier fabrieken van het Shell-complex in Moerdijk. Op het chemiecomplex worden bouwstoffen gemaakt waarvan andere bedrijven chemicaliën en kunststoffen maken. Bij Shell Moerdijk worden vier miljoen ton chemische producten per jaar gemaakt.
Haha. En jij dacht antwoord te krijgen als je de vraag zo stelt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gestudeerd met je ultra hoge niveau?
Whehehehe.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stukje bij beetje wordt Moerdijk steeds kleiner, als een level van Worms!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stukje bij beetje wordt Moerdijk steeds kleiner, als een level van Worms!
niets dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. En jij dacht antwoord te krijgen als je de vraag zo stelt?
Goed standpunt. FUCK SHELL!!!! SHELL MUST DIE! zijn mijn argumenten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Fuck duurzaamheid. Fuck het milieu.
lol niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. En jij dacht antwoord te krijgen als je de vraag zo stelt?
Ga lekker bomen knuffelen, samen met Rienk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed standpunt. FUCK SHELL!!!! SHELL MUST DIE! zijn mijn argumenten.
Je moet niet voor mij praten, is niet sjiek van je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
let maar niet op bacon die heeft korte teentjes vandaag
Liever dat uiterste dan jouw uiterste.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga lekker bomen knuffelen, samen met Rienk.
dacht dat ik toch al niet sjiek was volgens jouquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je moet niet voor mij praten, is niet sjiek van je.
dus je gedraagt je naar het beeld dat anderen van je hebben? strak plan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dacht dat ik toch al niet sjiek was volgens jou
Er gaat niets boven Bacon, buddy.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
Ik sta boven jullie allemaal, ik ben hier de elite. Vergeet dat niet.
pffff fuck jou, geen zin meer in nuquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dus je gedraagt je naar het beeld dat anderen van je hebben? strak plan.
Mensen zeggen altijd dat ik Suits moet gaan kijken. Heb nooit zin om Suits te gaan kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe de Suits versie omdat ik ooit met Donna wil trouwen
Oh man, wat vond ik dat spel tof. Haaaaaaaaaaaallelujaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens loopt er nu een super sheep rond met een bezwaard geweten.
thank you. come again.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pffff fuck jou, geen zin meer in nu![]()
ga maar weer anderen fucken
Het is altijd makkelijk om overal tegen te zijn. Totdat je al je luxe in zou moeten leveren....quote:
Is Suits een soort Mad Men maar dan anders?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe de Suits versie omdat ik ooit met Donna wil trouwen
Heb je hier ook met afvalverwerker Omrin.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed standpunt. FUCK SHELL!!!! SHELL MUST DIE! zijn mijn argumenten.
ik dacht al, waarom hangt die jongen toch in een paal?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
Ik sta boven jullie allemaal, ik ben hier de elite. Vergeet dat niet.
Wereld serie m'n beste, heel apartquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mensen zeggen altijd dat ik Suits moet gaan kijken. Heb nooit zin om Suits te gaan kijken.
http://m.nos.nl/artikel/656469quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee zo extreem wil ik niet gaan, maar ik schijt wel op de olie industrie.. Allahu Akbar!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijk om overal tegen te zijn. Totdat je al je luxe in zou moeten leveren....
Dan ga ik binnenkort maar eens een poging wagen. Hoor alleen maar goeie dingen.quote:
Dan moet jij heel gauw gaan fonduen!quote:
Suits is Suits, eigen sfeer, uniek en topquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is Suits een soort Mad Men maar dan anders?
We hebben een moslim in ons midden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee zo extreem wil ik niet gaan, maar ik schijt wel op de olie industrie.. Allahu Akbar!
Ik zag de intro en moest aan Joan denkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Suits is Suits, eigen sfeer, uniek en top
Wat wil je dan? Heel de kustlijn verzieken met van die lelijke windmolens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee zo extreem wil ik niet gaan, maar ik schijt wel op de olie industrie.. Allahu Akbar!
slaap lekkerquote:
nee gewoon rustig wachten tot het op is.. en nog meer kanker in schone lucht uitstoten..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Heel de kustlijn verzieken met van die lelijke windmolens.
Ik snap echt niet waarom mensen die dingen lelijk vinden, het zijn van die mooie gestroomlijnde slanke dingenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Heel de kustlijn verzieken met van die lelijke windmolens.
Lijkt me ook echt niks..Gladde mannen in een pak, met stropdas nog welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mensen zeggen altijd dat ik Suits moet gaan kijken. Heb nooit zin om Suits te gaan kijken.
Totdat ze naast je huis geplant worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen die dingen lelijk vinden, het zijn van die mooie gestroomlijnde slanke dingen
Maar waar gaat het nou over?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
Dit is trouwens de originele Theme song van Suits, Greenback Boogie van Ima Robot, me like![]()
Dan deel je dus mijn mening over ook de vuilverbrandingsovens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee gewoon rustig wachten tot het op is.. en nog meer kanker in schone lucht uitstoten..![]()
drukt peuk uit
alleen niet zo rendabel.. hoe sta jij tegenover kernenergie?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen die dingen lelijk vinden, het zijn van die mooie gestroomlijnde slanke dingen
Tis ook geen makkelijke serie ....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt niks..Gladde mannen in een pak, met stropdas nog wel![]()
De zakenman.. de zakenman.. ik kijk erna en ik braak ervan
Maar liever dat nog dan het bord voor zn kop van de zakenman want daar wordt ie alleen maar slechter van
Gek genoeg leven we dankzij de olie-industrie wel langer en gezonder. (Neem maar over)quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee gewoon rustig wachten tot het op is.. en nog meer kanker in schone lucht uitstoten..![]()
drukt peuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |