Dan kan ik een paar mensen aanwijzen die onterecht in de gevangenis zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Dood bestaat niet. Je kan niet dood zijn.
Inderdaad. Gisteren er uitgehaald, gelijk ontsmet. Ik kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel een rode kring gehad, maar ze kunnen het niet zo goed testen he
LOLquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan kan ik een paar mensen aanwijzen die onterecht in de gevangenis zitten.
is dit om het echie?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/red_velvet_mite
What a crap ... echtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Kippenvel, blijf het een machtig prachtig nummer vinden
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Toverheks het volgende:
![]()
als die echt zijn zijn ze schattigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/red_velvet_mite
Niet cool.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Toverheks het volgende:
![]()
meisje wat ik ken der bloed was goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
OP.
Tekenbeten kunnen geloof ik echt jaren later opeens voor problemen en vage klachten zorgen. Dus gewoon onthouden en mocht je ooit in het ziekenhuis belanden met rare klachten meldt het dan in ieder geval even want volgens mij testen ze daar pas vrij laat op.
Dat geld natuurlijk alleen voor jezelf. Je eigen dood maak je nooit mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan kan ik een paar mensen aanwijzen die onterecht in de gevangenis zitten.
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan, weet ie er in ieder geval al vanafquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren er uitgehaald, gelijk ontsmet. Ik kijk het nog even aan.
Verwijderd met alcohol? Of met tangetje? Dat eerste is makkelijker maar niet slim want dan spugen ze nog even hun buikje leeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren er uitgehaald, gelijk ontsmet. Ik kijk het nog even aan.
Ja.quote:
Ja, een echt songfestival nummertje he, zoals ik wel eens uit gelegd heb hoe een songfestival nummertje in elkaar moet zitten, ik vind het echt een prachtig nummer, al is Birds van Anouk altijd beterquote:
wij gooien er met de honden jenever op ff een halve minuut wachten dan zijn ze verdooft, en pluk je ze er zo uit met een pincet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jodium en pincet om teken te verwijderen
ik kan het met mijn vingers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon tekentang. Die dingen zijn er voor gemaakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |