Dan kan ik een paar mensen aanwijzen die onterecht in de gevangenis zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Dood bestaat niet. Je kan niet dood zijn.
Inderdaad. Gisteren er uitgehaald, gelijk ontsmet. Ik kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel een rode kring gehad, maar ze kunnen het niet zo goed testen he
LOLquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan kan ik een paar mensen aanwijzen die onterecht in de gevangenis zitten.
is dit om het echie?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/red_velvet_mite
What a crap ... echtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Toverheks het volgende:
Kippenvel, blijf het een machtig prachtig nummer vinden
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Toverheks het volgende:
![]()
als die echt zijn zijn ze schattigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/red_velvet_mite
Niet cool.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Toverheks het volgende:
![]()
meisje wat ik ken der bloed was goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
OP.
Tekenbeten kunnen geloof ik echt jaren later opeens voor problemen en vage klachten zorgen. Dus gewoon onthouden en mocht je ooit in het ziekenhuis belanden met rare klachten meldt het dan in ieder geval even want volgens mij testen ze daar pas vrij laat op.
Dat geld natuurlijk alleen voor jezelf. Je eigen dood maak je nooit mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan kan ik een paar mensen aanwijzen die onterecht in de gevangenis zitten.
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan, weet ie er in ieder geval al vanafquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren er uitgehaald, gelijk ontsmet. Ik kijk het nog even aan.
Verwijderd met alcohol? Of met tangetje? Dat eerste is makkelijker maar niet slim want dan spugen ze nog even hun buikje leeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren er uitgehaald, gelijk ontsmet. Ik kijk het nog even aan.
Ja.quote:
Ja, een echt songfestival nummertje he, zoals ik wel eens uit gelegd heb hoe een songfestival nummertje in elkaar moet zitten, ik vind het echt een prachtig nummer, al is Birds van Anouk altijd beterquote:
wij gooien er met de honden jenever op ff een halve minuut wachten dan zijn ze verdooft, en pluk je ze er zo uit met een pincet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jodium en pincet om teken te verwijderen
ik kan het met mijn vingers.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon tekentang. Die dingen zijn er voor gemaakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:
klopt maar dat werkt bij mensen ook zo hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij gooien er met de honden jenever op ff een halve minuut wachten dan zijn ze verdooft, en pluk je ze er zo uit met een pincet.
Dat zeg jij ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat geld natuurlijk alleen voor jezelf. Je eigen dood maak je nooit mee.
Niet doen. Zo'n beestje wordt misselijk van dat soort dingen en gaat dan juist spugen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij gooien er met de honden jenever op ff een halve minuut wachten dan zijn ze verdooft, en pluk je ze er zo uit met een pincet.
Hmm, ik ben er toch wel bij vrees ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat geld natuurlijk alleen voor jezelf. Je eigen dood maak je nooit mee.
heb ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon tekentang. Die dingen zijn er voor gemaakt.
Doodsoorzaak? Autopsierapport?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Jian het volgende:
Gestorven in zijn slaap, te vroeg, maar mooi wel, maar die skills, verloren?, zo zonde. Ik bedoel dat houdt mij nu bezig ... en wie heeft die Les Paul nu?
dat is bij mijn hond een paar keer mislukt, ik vertrouw ze niet meer. Maar dat kan ook aan mij liggen. hond had wel een ontsteking op zijn kop. ik heb tekentang weggegooid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon tekentang. Die dingen zijn er voor gemaakt.
Tangetje, echter het ding was te klein. Toen maar met pincet en daarna ontsmet met dettol wondspray.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verwijderd met alcohol? Of met tangetje? Dat eerste is makkelijker maar niet slim want dan spugen ze nog even hun buikje leeg.
nooit last van gehad. teken tang werkte juist averechtsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet doen. Zo'n beestje wordt misselijk van dat soort dingen en gaat dan juist spugen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Oke deze dan maar![]()
die mogen ze draaien op me begrafenis na het hele oeuvre van Marvin.......![]()
ah we hebben een internet verbinding naar bovenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tangetje, echter het ding was te klein. Toen maar met pincet en daarna ontsmet met dettol wondspray.
Als ik doodga zal ik het jullie laten weten
Hoezo irritant???quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Inodder het volgende:
Dat nachtvlinder waren de meningen over verdeeld? Of wel goed maar ook irritant?
Behoorlijk ernstige klachten. Er zijn mensen die euthanasie willen of al hebben ondergaan door een tekenbeet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
OP.
Tekenbeten kunnen geloof ik echt jaren later opeens voor problemen en vage klachten zorgen. Dus gewoon onthouden en mocht je ooit in het ziekenhuis belanden met rare klachten meldt het dan in ieder geval even want volgens mij testen ze daar pas vrij laat op.
Onderquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ah we hebben een internet verbinding naar boven
Hoe weet je dan of hij nog even zijn maaginhoud in je lichaam achterlaat? Dat zie je echt niet hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nooit last van gehad. teken tang werkte juist averechts
Och, booze, braaksel, je hoort van alles. Hij was niet ziek of zo. Ik laat het er maar bijquote:
Dus die is ook al uit de weg geruimd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, booze, braaksel, je hoort van alles. Hij was niet ziek of zo. Ik laat het er maar bijFeit is dat ie kon spelen
Wist je dat er op dit moment in de haarzakjes van je wimpers mijten, Demodex folliculorum, leven. Die hebben niet alleen 8 harige pootjes maar ook een gevorkte penis op hun rug... en daarmee paren ze op dit moment, ondersteboven.. in jouw wimpers... nota bene.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja.
Hij heeft er ook een keertje een gedaan over de Mantis Shrimp
http://theoatmeal.com/comics/mantis_shrimp
Waarom vraag je mij nu wat ik jullie vraag?quote:
Lyme besmete teken zijn wel gevaarlijk aan het worden in nlquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of hij nog even zijn maaginhoud in je lichaam achterlaat? Dat zie je echt niet hoor.
Gewoon geen alcohol gebruiken om teken los te krijgen. Ja ze laten los, maar niet alleen jou.
Maar serieus, wat kan de dokter doen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of hij nog even zijn maaginhoud in je lichaam achterlaat? Dat zie je echt niet hoor.
Gewoon geen alcohol gebruiken om teken los te krijgen. Ja ze laten los, maar niet alleen jou.
http://www.lymenet.nl/info/teek-verwijderenquote:Alle methoden waarbij de teek wordt geïrriteerd, geven de kans dat de teek juist extra speeksel produceert of de maaginhoud opbraakt, waarin zich ziekteverwekkers zouden kunnen bevinden
Oh bedoelde je het zo, dacht dat je de docu Nachtvlinder irritant vondquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij nu wat ik jullie vraag?![]()
Je weet donders goed dat iemand er zo iets over zei...
jij zit redelijk veilig in Zeeland.. hier krioelen ze..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lyme besmete teken zijn wel gevaarlijk aan het worden in nl
lolquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een vriend bellen, het publiek vragen of de 50/50 inzetten.
Ik had het publiek al gevraagdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een vriend bellen, het publiek vragen of de 50/50 inzetten.
Hadden we nog maar draken. Dat waren pas tijden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoorde wel dat we door de warme zomer dit jaar extra veel hebben.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Oke deze dan maar![]()
die mogen ze draaien op me begrafenis na het hele oeuvre van Marvin.......![]()
word vaak ontkent dat heb ik vaker gehoord in elk geval.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
OP.
* Baconbus schakelt over van de ene naar de andere versiequote:
Die spuugden geen lyme, thats for sure.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hadden we nog maar draken. Dat waren pas tijden.
om lyme te voorkomen of bestrijden?quote:
Awesome.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist je dat er op dit moment in de haarzakjes van je wimpers mijten, Demodex folliculorum, leven. Die hebben niet alleen 8 harige pootjes maar ook een gevorkte penis op hun rug... en daarmee paren ze op dit moment, ondersteboven.. in jouw wimpers... nota bene.
Oh ik luister hem nu, mooi nummer, ik had vroeger 1 album van ze, Black en Blue, was een blauwe hoes, track 1 vond ik helemaal geweldig weet ik nog, nu weet ik niet meer welk nummer het was, Wild Horses vind ik ook een goed nummerquote:
Soms komt de voyeur in mij naar boven en kan ik het niet laten om even naar ze te gluren.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf weten. Ik had het ook niet geweten als het er niet al tig jaar bij EHBO was ingeramd hoor. Maar het klinkt wel logisch vind je niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Verdoven en eruit halen met pincet werkt al eeuwen niet naar lies luisteren
Gewoon met een appelboor dat stuk van je arm weghalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die van jou vond ik leuker. Rolling Stones versie vind ik nogal lawaaierig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ik luister hem nu, mooi nummer, ik had vroeger 1 album van ze, Black en Blue, was een blauwe hoes, track 1 vond ik helemaal geweldig weet ik nog, nu weet ik niet meer welk nummer het was, Wild Horses vind ik ook een goed nummer
quote:
Maar niet je wimpers insmeren met alcohol want dan heb je dronken demodexen copulerend boven je ogen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Had ie toevallig geen tanden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik had er een die was zwart als de nacht.. helaas..hij is niet meer.
Ja er was ook iets over dat je kilo's bacterien bevat. Je zal ze maar op een hoop gooien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]had het gemist maar door jou toch nog gelezen
![]()
ik wil zo niet weten wat voor beestjes er allemaal op en in je leven, ik weet er al teveel
Hij had heel veel tanden. Ken jij een zwarte zonder tanden?quote:
Ze hebben ook goeie nummers vind ik, al hou ik van Soul, Motown muziek, en Anouk natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die van jou vond ik leuker. Rolling Stones versie vind ik nogal lawaaierig.
well effectiefquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon met een appelboor dat stuk van je arm weghalen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maar niet je wimpers insmeren met alcohol want dan heb je dronken demodexen copulerend boven je ogen.
klopt jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja er was ook iets over dat je kilo's bacterien bevat. Je zal ze maar op een hoop gooien.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij had heel veel tanden. Ken jij een zwarte zonder tanden?
EHBO verandert ook om de zoveel jaar omdat ze zogenaamd betere technieken hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelf weten. Ik had het ook niet geweten als het er niet al tig jaar bij EHBO was ingeramd hoor. Maar het klinkt wel logisch vind je niet?
Godsamme nou en dan erop rijden natuurlijk, dat is nog eens wat anders als een Audiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Over jeuk gesproken, iemand nog behoefte aan wandelende takken? Vandaag de bak schoongemaakt en het gaat goed met de populatiegroei. Een beetje te goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt jaik wil het allemaal niet weten, krijg gelijk overal jeuk
Vind deze wel goed van Rolling Stones:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hebben ook goeie nummers vind ik, al hou ik van Soul, Motown muziek, en Anouk natuurlijk
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over jeuk gesproken, iemand nog behoefte aan wandelende takken? Vandaag de bak schoongemaakt en het gaat goed met de populatiegroei. Een beetje te goed.
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt jaik wil het allemaal niet weten, krijg gelijk overal jeuk
Zie je al die stakkers met hun R8 vast staan in de file.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme nou en dan erop rijden natuurlijk, dat is nog eens wat anders als een Audi
Klopt. Maar hier zijn ze het al jaren over eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
EHBO verandert ook om de zoveel jaar omdat ze zogenaamd betere technieken hebben
Mooiquote:
This is my private domocile, bitch!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Parlay het volgende:
Je kan ook een goed gesprek aangaan met die teek, misschien dat ie vrijwillig gaat.
Heb die vroeger eens gehad, vond het altijd wel geinige beestjes.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over jeuk gesproken, iemand nog behoefte aan wandelende takken? Vandaag de bak schoongemaakt en het gaat goed met de populatiegroei. Een beetje te goed.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Parlay het volgende:
Je kan ook een goed gesprek aangaan met die teek, misschien dat ie vrijwillig gaat.
Ik baal op dit soort momenten dat mijn kinderwens, het hebben van een goede microscoop, tot op heden niet in vervulling is gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind deze wel goed van Rolling Stones:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |