abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:10:54 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140685910

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-06-2014 11:51:13 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_140685943
Mooi verslag RD!
pi_140685958
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER: verlaat marathon verslag
Met zijn allen Ice ice baby aan de start, da's weer eens wat anders dan zo'n veel te blije warming up muts. :D

Maar doen ze in NZ niet aan startnummers met namen dan? In NL is het toch wel iets wat je steeds vaker ziet (al heb ik het ook nog niet meegemaakt)

Die "hardlopende" tienermeisjes in trainingsbroeken en gympies zie ik hier ook steeds vaker. Al zie ik ze op de een of andere manier vaak wandelend of zittend op een bankje. _O-

Ik zie net een berichtje voorbij komen op FB dat alle foto's van de Hoorn Marathon online staan. Schijnbaar bleven Murmeli en ik niet goed op de foto plakken deze keer. We staan er niet één keer op terwijl er 1400 foto's gemaakt zijn. :')
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140686165
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:58 schreef spiritusbus het volgende:
Overigens, die stratenloop van 14 juni is in Rozenburg, niet Rozendaal.

De scherpte was er niet echt..

Dus het vriendelijke verzoek dit aan te passen :P
Ook nog net weten aan te passen voordat RD het topic op slot gooide :P

Goed verslag RD ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 22:15:44 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_140686194
Gaaf verslag!! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:17:04 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140686261
hier belooft het een prachtige winterse dag te worden dus ik denk dat ik de middag-pauze niet ga halen en er zo maar even tussen uit knijp voor een rondje
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:17:49 #7
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_140686300
Mooi verslag RD!

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:00 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

*Para-berk-syndroom-boks*

Terwijl ik appels zo lekker vind :'(
Wellicht kun je Santana of Elise appels eten? Die zijn nagenoeg allergievrij.
Bij mij gaan santana's wel maar elise niet.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_140686306
Zo, de eerste van 3 extreem langzame duurlopen van 10km zit er op. Nog 3 te gaan deze week :)
pi_140686385
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Goed verslag RD ^O^

Mooi verslag RD, bijzonder om eens een marathon te beschouwen als "trainingsloopje" ;)
pi_140686448
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef GlenHighland het volgende:
Zo, de eerste van 3 extreem langzame duurlopen van 10km zit er op. Nog 3 te gaan deze week :)
Sub 2 uur gelopen?
pi_140686711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Goed verslag RD ^O^
En ik sta er ook al in zie ik. Thanks. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier belooft het een prachtige winterse dag te worden dus ik denk dat ik de middag-pauze niet ga halen en er zo maar even tussen uit knijp voor een rondje
Gelijk heb je. Nu je er weer meer tijd voor hebt moet je er gebruik van maken!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140686739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef GlenHighland het volgende:
Dat zijn wedstrijden man, je krijgt toch een medaille?
Wedstrijdtempo lopen dus ~O>
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_140686742
Prachtig verslag RD!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:26:44 #14
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_140686823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooi verslag RD!

[..]

Wellicht kun je Santana of Elise appels eten? Die zijn nagenoeg allergievrij.
Bij mij gaan santana's wel maar elise niet.
Ik ken ze allebei nog niet, maar ga ze zeker proberen. ^O^
Ik heb het trouwens ook bij bijvoorbeeld kersen en perziken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:29:38 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_140686996
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:26 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Ik ken ze allebei nog niet, maar ga ze zeker proberen. ^O^
Ik heb het trouwens ook bij bijvoorbeeld kersen en perziken.
Santana vind je meer in de winter. Elise kun je nu denk ik wel kopen.
Kersen en perziken eet ik niet, dus geen idee daar van.

Qua fruit ben ik enkel fan van appels -O- en bananen.
Ben nooit getest maar je kan het met verschillende producten krijgen ja.
Buurvrouw paar huizen verder kan dan zelfs een anafylactische shock krijgen, dus heeft altijd een epi-pen op zak.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:29:52 #16
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_140687012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat zijn wedstrijden man, je krijgt toch een medaille?
Wedstrijdtempo lopen dus ~O>
Ja, maar dan raak ik al die schoolkinderen kwijt die me moeten volgen...

Net geen sub 2 uur gelopen trouwens :'( :+
pi_140688000
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Met zijn allen Ice ice baby aan de start, da's weer eens wat anders dan zo'n veel te blije warming up muts. :D

Maar doen ze in NZ niet aan startnummers met namen dan? In NL is het toch wel iets wat je steeds vaker ziet (al heb ik het ook nog niet meegemaakt)

Die "hardlopende" tienermeisjes in trainingsbroeken en gympies zie ik hier ook steeds vaker. Al zie ik ze op de een of andere manier vaak wandelend of zittend op een bankje. _O-

Ik zie net een berichtje voorbij komen op FB dat alle foto's van de Hoorn Marathon online staan. Schijnbaar bleven Murmeli en ik niet goed op de foto plakken deze keer. We staan er niet één keer op terwijl er 1400 foto's gemaakt zijn. :')
Ja ja, dat gpx-je is dus gewoon op een zolderkamer in elkaar geklust. ;)

@Yuki; ik snap 'm toch echt niet. ;) Rare hagenezen..
pi_140688069
Cool verslag RD! Zo zie je maar dat je nooit een marathon moet onderschatten tot slechts 'time on your feet'.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_140688141
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ja ja, dat gpx-je is dus gewoon op een zolderkamer in elkaar geklust. ;)

Dan had ik er wel een betere tijd aan geklust. ;)
pi_140688211
Mooi verslag RD!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:52:28 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140688227
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef mosselmossel het volgende:
Cool verslag RD! Zo zie je maar dat je nooit een marathon moet onderschatten tot slechts 'time on your feet'.
dat gaat wel, maar dan moet je hem niet in wedstrijdverband willen lopen ;)
als ik alleen loop dan loop ik gegarandeert zo'n 30sec/km langzamer.
En het was ook niet zo dat ik de laatste 10km op leven na dood was maar voor mjin gevoel was het geval gewoon wat te groot.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:52:48 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140688246
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dan had ik er wel een betere tijd aan geklust. ;)
cheat!!
pi_140688288
Ach. Als van al die tienermeisjes maar enkele tientallen blijven lopen is dat toch al winst? Ik zie het probleem niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:56:14 #24
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140688451
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

@Yuki; ik snap 'm toch echt niet. ;) Rare hagenezen..
2x 1-1-2-2-1-1
T(empo) = 5km
P(auze) = 1min (tussen de afzonderlijke versnellinkjes in)
S(uper)P(auze) = 10 min (tussen de 2 sets)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:56:19 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140688454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:53 schreef mosselmossel het volgende:
Ach. Als van al die tienermeisjes maar enkele tientallen blijven lopen is dat toch al winst? Ik zie het probleem niet.
ik denk dat je wat je schattingen wel wat erg optimistisch ben....maar inderdaad, iedereen die als mooi-weer loper is begonnen en blijft lopen is winst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')