Zou dat niet deels gewenning zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Daar moest ik echt hard om lachen. Bijna niet autistisch, lolwatMaar ook dat gelul over dat rijtjeshuis, want dat was niet goed genoeg
En ondertussen maar alles accepteren van die jongen. Volgens mij willen ze gewoon niet dat hij weggaat.
Ik moest bij sommige stukken denken aan Frank en Carla van Puttenquote:Op woensdag 4 juni 2014 02:00 schreef Infection het volgende:
Je zou bijna denken dat het allemaal geacteerd is.
Intelligent zijn wil niet zeggen dat je goed voor jezelf kan zorgen zo weet ik uit ervaring (ik heb ook autisme, hoewel in een veel mildere vorm als Kees uit de documentaire). Voor mij is het huishouden doen een grotere uitdaging dan op academisch niveau de evolutietheorie uitpluizen. Het gaat steeds beter, maar het zal me voorlopig wel grote moeite blijven kosten om mijn flatje netjes te houden vrees ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef cjan het volgende:
Die vent is echt een nep figuur, is opgeslokt in zn rol als autist en moet nodig leren op zichzelf te wonen.
T ontbreekt m niet aan intelligentie zo blijkt.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:00 schreef Infection het volgende:
Juist bij zo'n zware autist weet je dat alles echt is, dat is ook wel weer mooi eigenlijk. Zo'n Kees is altijd wel eerlijk en zal zich nooit beter voor doen dan hij is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:00 schreef Infection het volgende:
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 4 juni 2014 02:01 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik moest bij sommige stukken denken aan Frank en Carla van Putten
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Welk programma wordt hier besproken?
Mental picture:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ook mooi hoe hij het onderwerp vriendin direct afkapte.
Hoop voor m' dat hij soms de dames van plezier bezoekt, al denk ik dat dat tegen zijn principes gaat en hij alleen in het huwelijk gelooft.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Mental picture:
Kees die in een peeskamertje een tirade afsteekt omdat de prostituee smakgeluidjes maakte bij het pijpen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Mental picture:
Kees die in een peeskamertje een tirade afsteekt omdat de prostituee smakgeluidjes maakte bij het pijpen.
Is het ook. 100% nep dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij heeft vertraging opgelopen met zijn speelgoedtrein door het plotseling zien van de korte rok van de interviewster.![]()
Je zou toch haast denken dat het satire is.
Onomstotelijk bewijs geleverd! De nieuwe Peter R. is opgestaan!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is het ook. 100% nep dit.
In het begin zie je dat hij alleen wil eten omdat hij niet tegen smakgeluiden kan, en rond minuut 50 wil hij uit eten met zijn mammie.........en op 1 uur 4 ZITTEN ZE ZELFS SAMEN AAN TAFEL!
Neppe docu dus.
Ik denk niet dat hij door de selectie zal komen, moderators op Tweakers zijn zeker 3x zo autistisch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoelang is hij al moderator op Tweakers denken jullie?
Founder of Co founder sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoelang is hij al moderator op Tweakers denken jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |