Zou dat niet deels gewenning zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Daar moest ik echt hard om lachen. Bijna niet autistisch, lolwatMaar ook dat gelul over dat rijtjeshuis, want dat was niet goed genoeg
En ondertussen maar alles accepteren van die jongen. Volgens mij willen ze gewoon niet dat hij weggaat.
Ik moest bij sommige stukken denken aan Frank en Carla van Puttenquote:Op woensdag 4 juni 2014 02:00 schreef Infection het volgende:
Je zou bijna denken dat het allemaal geacteerd is.
Intelligent zijn wil niet zeggen dat je goed voor jezelf kan zorgen zo weet ik uit ervaring (ik heb ook autisme, hoewel in een veel mildere vorm als Kees uit de documentaire). Voor mij is het huishouden doen een grotere uitdaging dan op academisch niveau de evolutietheorie uitpluizen. Het gaat steeds beter, maar het zal me voorlopig wel grote moeite blijven kosten om mijn flatje netjes te houden vrees ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef cjan het volgende:
Die vent is echt een nep figuur, is opgeslokt in zn rol als autist en moet nodig leren op zichzelf te wonen.
T ontbreekt m niet aan intelligentie zo blijkt.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:00 schreef Infection het volgende:
Juist bij zo'n zware autist weet je dat alles echt is, dat is ook wel weer mooi eigenlijk. Zo'n Kees is altijd wel eerlijk en zal zich nooit beter voor doen dan hij is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:00 schreef Infection het volgende:
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 4 juni 2014 02:01 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik moest bij sommige stukken denken aan Frank en Carla van Putten
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Welk programma wordt hier besproken?
Mental picture:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:14 schreef Jan-Slagter het volgende:
Ook mooi hoe hij het onderwerp vriendin direct afkapte.
Hoop voor m' dat hij soms de dames van plezier bezoekt, al denk ik dat dat tegen zijn principes gaat en hij alleen in het huwelijk gelooft.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Mental picture:
Kees die in een peeskamertje een tirade afsteekt omdat de prostituee smakgeluidjes maakte bij het pijpen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Mental picture:
Kees die in een peeskamertje een tirade afsteekt omdat de prostituee smakgeluidjes maakte bij het pijpen.
Is het ook. 100% nep dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij heeft vertraging opgelopen met zijn speelgoedtrein door het plotseling zien van de korte rok van de interviewster.![]()
Je zou toch haast denken dat het satire is.
Onomstotelijk bewijs geleverd! De nieuwe Peter R. is opgestaan!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Is het ook. 100% nep dit.
In het begin zie je dat hij alleen wil eten omdat hij niet tegen smakgeluiden kan, en rond minuut 50 wil hij uit eten met zijn mammie.........en op 1 uur 4 ZITTEN ZE ZELFS SAMEN AAN TAFEL!
Neppe docu dus.
Ik denk niet dat hij door de selectie zal komen, moderators op Tweakers zijn zeker 3x zo autistisch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoelang is hij al moderator op Tweakers denken jullie?
Founder of Co founder sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoelang is hij al moderator op Tweakers denken jullie?
Dat kan niet. Autisme is een ernstige ontwikkelingsstoornis. Je bent hiermee geboren. De autistische symptomen verergeren vaak door stress of geem juist behandeling.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Moet het nog zien maar volgens mij is die vent door zijn moeder er veel erger aan toe dan nodig was.
Heb alleen het filmpje over duitsers gezien, maar daar merkte ik op dat de moeder wel erg mild mild was. Als hij een strakkere en duidelijkere opvoeding gehad zou hebben, zou Kees een stuk beter ''in de maatschappij'' passen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef snakelady het volgende:
Ik schaam me diep, het is een serieus onderwerp maar ik lig helemaal in een deuk op Kees, die autistisch is
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1422471
Vooral de opmerkingen als..
[..]
[..]
[..]
En Kees is eigenlijk helemaal geen aardig persoon, zoals je in dit filmpje kan zien.
http://www.dumpert.nl/med(...)8/kees_gaat_los.html
En voor zijn ouders moet het ook verschrikkelijk zijn....maar toch kan ik niks anders doen dan lachen.
Ik denk dat het de combinatie van zijn nette spraak is en dan toch wel de harde scheldwoorden en zijn nogal opvliegende temperament.
Ik herken me erg in dit stukje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:03 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Intelligent zijn wil niet zeggen dat je goed voor jezelf kan zorgen zo weet ik uit ervaring (ik heb ook autisme, hoewel in een veel mildere vorm als Kees uit de documentaire). Voor mij is het huishouden doen een grotere uitdaging dan op academisch niveau de evolutietheorie uitpluizen. Het gaat steeds beter, maar het zal me voorlopig wel grote moeite blijven kosten om mijn flatje netjes te houden vrees ik
Weet je dat je in een instelling(voor gehandicapten) je hiervoor , dus door even je stem te verheffen al gesepareerd wordt? Je uitgekleden wordt en op een matrasje met een poeppotje naast je mag gaan afkoelen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef snakelady het volgende:
Ik schaam me diep, het is een serieus onderwerp maar ik lig helemaal in een deuk op Kees, die autistisch is
En Kees is eigenlijk helemaal geen aardig persoon, zoals je in dit filmpje kan zien.
En voor zijn ouders moet het ook verschrikkelijk zijn....maar toch kan ik niks anders doen dan lachen.
Ik denk dat het de combinatie van zijn nette spraak is en dan toch wel de harde scheldwoorden en zijn nogal opvliegende temperament.
Soms is het juist goed dat ze vastgeketend zijn, die personen zijn een gevaar voor zichzelf en de mensheid (no shit). Doet me denken aan die geertruida die uit de tweede kamer even met zo'n persoon wou praten, maar dan wel dat hij niet vastgeketend is.... Een paar minuten later schreeuwde en bonkte de op de deur om naar buiten te kunnen. Tsja, in zulke gevallen vind ik het moeilijk om die personen in leven te laten of niet. Ik bedoel; zijn ze uberhaupt gelukkig op deze manier van leven, ookal zal er nooit verbetering plaats vinden?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:47 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Weet je dat je in een instelling(voor gehandicapten) je hiervoor , dus door even je stem te verheffen al gesepareerd wordt? Je uitgekleden wordt en op een matrasje met een poeppotje naast je mag gaan afkoelen?
Er zijn zelfs verhalen bekend waarin gehandicapte mensen jarenlang in zo'n cel zitten. En zelfs verhalen over vastgeketend aan de muur leven. 24/7 en 7 dagen per week. Jarenlang. Te weinig personeel roepen ze dan.
Als een hond behandeld. Lachwekkend? Nah
En ondertussen zit heel Nederland te zeuren dat er teveel geld gegeven wordt aan de zorg. Nou woont er een gehandicpte persoon thuis bij zijn ouders is het ook weer niet goed.
Ik denk niet dat kees "meer autistisch" geworden is door zijn moeder. Ik denk echter wel dat zijn moeder te makkelijk toegeeft in zijn autistische trekjes waardoor hij als een koning behandeld wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Dat kan niet. Autisme is een ernstige ontwikkelingsstoornis. Je bent hiermee geboren. De autistische symptomen verergeren vaak door stress of geem juist behandeling.
Deze ouders hebben hem juist geholpen. Normaal worden kinderen zoals hem in een instelling achter slot en grendel gepropt en zijn ze helemaal niet zo goed ontwikkeld als deze man.
Overigens zijn de ouders hem niet mede oprichters van het het NVA? Welke een vereniging is die mensen met autisme helpen?
Dus om hen (de moeder) te betichten van hem 'erger' autistich maken klopt niet. Het kan niet en de meeste autisten zijn verbonden met alleen hun moeder. Ze kennen geen enkele affectie.
Ik vind het heel goed hoe hij eruit is gekomen. Normaliter kunnen autisten niet spreken en vind je autisten terug in een inrichting voor gehandicapten.
Autisme is tegenwoordig wel heel breed. Ik lees dat hier ook veel mensen autisme hebben. Dat kan natuurlijk niet. Vroeger was autisme test streng gekaderd dat hield in dat hij eigenlijk ook zeldzame ziekte is ( 4 op de 10.000) nu door die versoepeling van critera is 1% van de bevolking autistisch.
Mensen hebben geen idee wat autisme is. Het is ernstige ontwikkelingsstoornis. Iemand met autisme zal nooit contact met de wereld kunnen maken. Alleen met heel veel training en zeer veel geduld kunnen ze ooit wat leren spreken en zijn ze door begeleiding in staat om zich te ontplooien. Veel autisten zijn ook savant (Kees is dat dus).
Ik weet dat autisme tegenwoordig heel breed is en iedereen het schijnbaar heeft. Maar vergis je niet dat het syndroom van Kanner (autisme) een hele diepe inpact heeft het gezin. We weten allemaal dat mensen met een ernstige beperking beter af zijn thuis bij hun beschermde familie/ouders ipv een instelling. Het loopt daar ook altijd stuk.
Triest dat die moeder door de media afgeschild wordt als mede veroorzaker voor Kees zijn gedrag. Klinklare onzin.
Sorry, maar wat een onzin zit je hier te spuien zeg.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Dat kan niet. Autisme is een ernstige ontwikkelingsstoornis. Je bent hiermee geboren. De autistische symptomen verergeren vaak door stress of geem juist behandeling.
Deze ouders hebben hem juist geholpen. Normaal worden kinderen zoals hem in een instelling achter slot en grendel gepropt en zijn ze helemaal niet zo goed ontwikkeld als deze man.
Overigens zijn de ouders hem niet mede oprichters van het het NVA? Welke een vereniging is die mensen met autisme helpen?
Dus om hen (de moeder) te betichten van hem 'erger' autistich maken klopt niet. Het kan niet en de meeste autisten zijn verbonden met alleen hun moeder. Ze kennen geen enkele affectie.
Ik vind het heel goed hoe hij eruit is gekomen. Normaliter kunnen autisten niet spreken en vind je autisten terug in een inrichting voor gehandicapten.
Autisme is tegenwoordig wel heel breed. Ik lees dat hier ook veel mensen autisme hebben. Dat kan natuurlijk niet. Vroeger was autisme test streng gekaderd dat hield in dat hij eigenlijk ook zeldzame ziekte is ( 4 op de 10.000) nu door die versoepeling van critera is 1% van de bevolking autistisch.
Mensen hebben geen idee wat autisme is. Het is ernstige ontwikkelingsstoornis. Iemand met autisme zal nooit contact met de wereld kunnen maken. Alleen met heel veel training en zeer veel geduld kunnen ze ooit wat leren spreken en zijn ze door begeleiding in staat om zich te ontplooien. Veel autisten zijn ook savant (Kees is dat dus).
Ik weet dat autisme tegenwoordig heel breed is en iedereen het schijnbaar heeft. Maar vergis je niet dat het syndroom van Kanner (autisme) een hele diepe inpact heeft het gezin. We weten allemaal dat mensen met een ernstige beperking beter af zijn thuis bij hun beschermde familie/ouders ipv een instelling. Het loopt daar ook altijd stuk.
Triest dat die moeder door de media afgeschild wordt als mede veroorzaker voor Kees zijn gedrag. Klinklare onzin.
Die ouders hadden wel eens eerder kunnen bedenken dat ze doodgaan voor Kees zelf. Lekker handig om na 46 jaar pas daarover na te willen denken. Nog zoiets.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:47 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Weet je dat je in een instelling(voor gehandicapten) je hiervoor , dus door even je stem te verheffen al gesepareerd wordt? Je uitgekleden wordt en op een matrasje met een poeppotje naast je mag gaan afkoelen?
Er zijn zelfs verhalen bekend waarin gehandicapte mensen jarenlang in zo'n cel zitten. En zelfs verhalen over vastgeketend aan de muur leven. 24/7 en 7 dagen per week. Jarenlang. Te weinig personeel roepen ze dan.
Als een hond behandeld. Lachwekkend? Nah
En ondertussen zit heel Nederland te zeuren dat er teveel geld gegeven wordt aan de zorg. Nou woont er een gehandicpte persoon thuis bij zijn ouders is het ook weer niet goed.
wat een totale kwats, als je er niks van weet zeg je beter niksquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Heb je het over kwats mayonaise of over gezever of over een gezwel?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een totale kwats, als je er niks van weet zeg je beter niks
quote:Hoogleraar psychiatrie en autisme-expert Rutger Jan van der Gaag (Radboud Universiteit) plaatst de bevindingen in perspectief.
Kijk eens zegt hij, naar de criteria voor autisme in 1981, bij het verschijnen van DSM-III: die waren zeer strikt. Van der Gaag: "De diagnose werd bij 4 op de 10.000 individuen gesteld. Via DSM-III-R naar DSM-IV zijn de criteria verruimd, en is ook onder invloed van autismeonvriendelijke omgevingsfactoren, zoals informatieoverload en een hoog beroep op flexibiliteit, de prevalentie van mensen die gediagnosticeerd worden met een autismespectrumstoornis dramatisch gestegen, tot rond de 1 procent van de bevolking."
een gezwel met mayonaise natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:52 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Heb je het over kwats mayonaise of over gezever of over een gezwel?
Duidelijkheid ik wil duidelijkheid gvd
Hij is gewoon een opperbaas, heb me kapotgelachen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kom uit een moderne instelling en geloof me. Één keer je stem verheffen en ze bellen een veiligheids circkel en wordt je door 5 mannen opgehaald en in een cel met alleen een matras ingelegd. Je veters eruit oa. En als je nog opstandig bent ( lees gepikeerd) wordt er niet gesproken hoor, nee je krijgt een hele zware deken op je. Hoelang? Ze komen om het aantal uur vragen "ben je gekalmeerd" en je zegt ja dan krijg je vaak te horen "ik merk het niet dus je blijft nog even" en dan raak je weer boos en dan komen ze weer en zeggen ze "zie je wel, jij blijft voorlopig"quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die ouders hadden wel eens eerder kunnen bedenken dat ze doodgaan voor Kees zelf. Lekker handig om na 46 jaar pas daarover na te willen denken. Nog zoiets.
En hier kom je weer met de ergste voorbeelden van inrichtingen, alsof dat het enige is. Er zijn zat faciliteiten voor autisten. Maar dan is wel zo handig als je daar voor je 80ste eens over na gaat denken als ouder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Separatie_(psychiatrie)quote:In Nederland wordt vergeleken met andere Europese landen vaker, maar niet per se langduriger gebruikgemaakt van de isoleercel. Er zijn echter te weinig cijfers voorhanden om een goede vergelijking mogelijk te maken.
In sommige landen wordt separatie veel minder toegepast of is opsluiting zelfs verboden. In Italië, Duitsland, Zweden en Groot-Brittannië is het gebruik van de separeerruimte in de loop der jaren sterk afgenomen. In Denemarken en Noorwegen is het isoleren zelfs helemaal verboden. Bij calamiteiten zorgen familie en personeel gezamenlijk voor de veiligheid van de patiënt die in ieder geval nooit alleen wordt gelaten. In een aantal staten in Amerika is slechts een uur separatie toegestaan om de hulpverleners gelegenheid te bieden een alternatief te bedenken.
Het gebrek aan voldoende zorgpersoneel in de psychiatrie wordt ook wel als reden genoemd voor het kiezen voor gedwongen afzonderen. Op de intensieve zorg afdeling van een algemeen ziekenhuis varieert het aantal patiënten per verpleegkundige van 1 tot 3,op de crisisafdeling van een Nederlands psychiatrisch ziekenhuis ligt dit aantal veel hoger. In het buitenland (Schotland, Italië) is het aantal patiënten per verpleegkundige op een afdeling crisispsychiatrie lager.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ten eerste zit er meer tussen een inrichting en thuis wonen. Er zijn andere opties.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:10 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ik kom uit een moderne instelling en geloof me. Één keer je stem verheffen en ze bellen een veiligheids circkel en wordt je door 5 mannen opgehaald en in een cel met alleen een matras ingelegd. Je veters eruit oa. En als je nog opstandig bent ( lees gepikeerd) wordt er niet gesproken hoor, nee je krijgt een hele zware deken op je. Hoelang? Ze komen om het aantal uur vragen "ben je gekalmeerd" en je zegt ja dan krijg je vaak te horen "ik merk het niet dus je blijft nog even" en dan raak je weer boos en dan komen ze weer en zeggen ze "zie je wel, jij blijft voorlopig"
Als je geluk hebt, en er werkt toevallig goeie begeleiding dat maken ze een ommetje met je en ben je zo van je boosheid verlost. Of gaan ze met je praten waarom je boos bent en vragen ze hoe we dit kunnen voorkomen en is alles prima in orde. Maar vaak heb je leidingen die daar geen ruk om geven. Ze hebben een walkie talkie en als je wat boos bent ( omdat je bvb geen eten hebt gehad) en je om uitleg vraagt en ze geven geen reactie dan ga je natuurlijk je stem verheffen. En dan zeggen ze "er is gebeld , je wordt zo gehaald".
Ook stiekum medicijnen doen ze verpulveren in je eten. Zeldzaam? Nope. Jaren 80s praktijken? Nope. Ga eens naar een willekeurige gehandicapten instelling.
In Tilburg doen ze bij Jan Wier (gesloten psychiatrische afdeling) als je teveel belt ook de bel EN je intercom uit in je cel. Je hebt dan geen enkel contact meer. En ook de rookmelder. Aantal jaar geleden was er weer een jongen levend verbrand. Had zichzelf in de fik gestoken. Maar de leiding zet de intercom en alles uit. Ze zullen hem wel vervelend hebben gevonden.
Nederland is ook nog één van de weinige landen die separatie nog invoert.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Separatie_(psychiatrie)
Wat zijn wij toch een goed landje
Je bent het nu wel wat aan het overdrijven hoor. Wat jij beschrijft is een zware vorm van klassiek autisme. Zelf heb ik asperger (of nou ja, tegenwoordig heet het allemaal officieel ASS). Ik heb geen enkel probleem met praten, Ik kan prima contact maken met "de wereld om mij heen", hoewel dat wel wat moeizamer gaat dan bij mensen zonder autisme. Ik woon op mezelf, heb gewerkt, heb een opleiding gevolgd en ben nu weer op zoek naar werk (en er is een goede kans dat ik dat gevonden heb). En ook op andere vlakken leid ik een best "normaal" leven, hoewel vaak net wat moeizamer en ben ik aan veel dingen wat later toe dan mijn leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef Skillsy het volgende:
[..]
deadpreszquote:Op donderdag 5 juni 2014 06:50 schreef BlueMage het volgende:
Ah dit ga ik ff kijken voor het slapengaan, om welke FOK!ker gaat het hier?
saaie lul gespotquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef hmmmz het volgende:
Beetje flauw om een autist uit te gaan lachen, daarvoor is deze docu niet bedoeld.
Ze komen wel uit een tijd dat er niet zo heel veel was voor autisten behalve opgeborgen worden in een gesticht. Dat ze dat niet zonder meer accepteren is wel lovenswaardig.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ten tweede gaan die ouders op een dag dood, en dan moet hij wel ergens heen natuurlijk. Als ze verstandiger waren geweest hadden ze ruim voordat de tijd ging dringen een goede woning gezocht voor hun zoon. Als ze nog verstandiger waren geweest hadden ze geprobeerd hem wat minder veeleisend en vervelend te laten worden, zodat die zoektocht naar een woning wat gemakkelijker zou worden.
Zo te zien is dit best een oud filmpje. Op het station hangen nog oude borden voor de vertrektijden en die machinist zit binnenin nog te roken (of doen ze dat tegenwoordig stiekem nog steeds)quote:
Zeker is het lovenswaardig dat ze hem niet gewoon ergens hebben weggestopt. Maar er bestaan nu al best een aantal jaar behoorlijke alternatieven voor een inrichting. En op een gegeven moment moet je dan toch serieus gaan nadenken over die alternatieven. Toen die broers in de docu werden gevraagd om voor Kees te zorgen, haalden ze het punt aan dat zij al veel eerder hebben geprobeerd hen duidelijk te maken dat ze eens moesten kijken naar de toekomst, maar dat ze daar nu pas enige reactie op kregen. Daarvoor wilden de ouders het kennelijk toch niet weten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ze komen wel uit een tijd dat er niet zo heel veel was voor autisten behalve opgeborgen worden in een gesticht. Dat ze dat niet zonder meer accepteren is wel lovenswaardig.
En als de professionals dan ook nog de schuld aan ijskastmoeders geven dan is het wel begrijpelijk dat ze het zo lang mogelijk zelf willen regelen.
En ik krijg ook niet de indruk dat ze pas dit jaar begonnen zijn met nadenken over wat er na hen met Kees gebeurt. Dat chaletje staat er ook al langer.
Is idd 'n oudere documentaire over Kees, namelijk Trainman.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo te zien is dit best een oud filmpje. Op het station hangen nog oude borden voor de vertrektijden en die machinist zit binnenin nog te roken (of doen ze dat tegenwoordig stiekem nog steeds)
Dank je wel voor de tipquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:59 schreef PeZu het volgende:
Voor de mensen met facebook, kijk ook evn op de fb pagine: van het beste voor kees, en zoek het filmpje kees en de bladblazer, die had eigenlijk gewoon in de docu moeten zitten
fantastisch ,hoe kees er duidelijk meezit en dan zo beleefd verhaal haalt
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef Steffurt het volgende:
Hebben we deze al:
http://herenpanty.bbforum(...)945a27eb37201c5cdda5
Wtfquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef Steffurt het volgende:
Hebben we deze al:
quote:
Erg ironisch dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef hmmmz het volgende:
Beetje flauw om een autist uit te gaan lachen, daarvoor is deze docu niet bedoeld.
Kees wat doe jequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef Steffurt het volgende:
Hebben we deze al:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:16 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Ik geef toe dat ik er ook om moest lachen, ik vond het wel schokkend dat hij wellicht euthanasie wil toepassen. Hij speelt het helaas niet, hij is echt zo.
Maar goed, ook met een handicap gaat het leven door. Hij heeft het in ieder geval niet makkelijk
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef Steffurt het volgende:
Hebben we deze al:
linkje? Kan hem niet vindenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:59 schreef PeZu het volgende:
Voor de mensen met facebook, kijk ook evn op de fb pagine: van het beste voor kees, en zoek het filmpje kees en de bladblazer, die had eigenlijk gewoon in de docu moeten zitten
fantastisch ,hoe kees er duidelijk meezit en dan zo beleefd verhaal haalt
`quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:34 schreef Steffurt het volgende:
Hebben we deze al:
Kom op, hij heeft de samenleving tonnen aan wajong etc gekost, dan mag er als bescheiden tegenprestatie best even gelachen wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef snakelady het volgende:
De meeste autisten hebben ook wel een andere verstandelijke beperking. Savanten zoals Kees zijn zeldzaam hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef snakelady het volgende:
Maar zoals Kees heb ik nog nooit gezien.
Ik ken zat 'normale' autisten van wie je niet meteen zal merken dat er wat met ze aan de hand is. En zelf ben ik ook een autist en heb geen verstandelijke beperking.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:14 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
De meeste autisten hebben ook wel een andere verstandelijke beperking. Savanten zoals Kees zijn zeldzaam hoor.
Dat hoef je niet zo te benadrukken, geloven ze je niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:36 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Ik ken zat 'normale' autisten van wie je niet meteen zal merken dat er wat met ze aan de hand is. En zelf ben ik ook een autist en heb geen verstandelijke beperking.
Nee, ze zien het allemaal verkeerd en ik heb gelijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:44 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dat hoef je niet zo te benadrukken, geloven ze je niet?
Je gaat door na de volgende ronde.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Nee, ze zien het allemaal verkeerd en ik heb gelijk
Moet ie eerst ff wachten tot de ronde voorbij is dan?quote:
Is de volgende ronde al voorbij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |