quote:'In de strakkere kous gestoken vrouwenbeen, dan kan ik er met mijn hoofd niet vanaf blijven'
quote:'Ik kan wel eens van streek raken van korte rokken'.
En Kees is eigenlijk helemaal geen aardig persoon, zoals je in dit filmpje kan zien.quote:"Waterstof bommen op Mofrika gooien.''
Hij heeft vertraging opgelopen met zijn speelgoedtrein door het plotseling zien van de korte rok van de interviewster.quote:
Maar jij voelt altijd zoveel compassie voor alles en iedereen, waarom niet voor die arme Kees?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij heeft vertraging opgelopen met zijn speelgoedtrein door het plotseling zien van de korte rok van de interviewster.![]()
Je zou toch haast denken dat het satire is.
Ik voel ook wel compassie voor het en zijn familie, maar de situaties en opmerkingen zijn gewoon te grappig om niet in een deuk te liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar jij voelt altijd zoveel compassie voor alles en iedereen, waarom niet voor die arme Kees?
Kan hij daarmee meteen z'n villa bekostigenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik voel ook wel compassie voor het en zijn familie, maar de situaties en opmerkingen zijn gewoon te grappig om niet in een deuk te liggen.
Kees zou zijn eigen real life soap moet krijgen, dan zou dat de eerste zijn die ik ga kijken.
Nee vond het echt niet eens een glimlach waardquote:
Ga het kijken!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien, maar is die Kees ineens een soort hype aan het worden?
Dat hij een half uur door kan zaniken over het warme weer ( nog geen 15 graden) en dan zegt "ik hou het vanmiddag bij de thee karig, als het kouder was geweest had ik er wel een gebakje bij gedaan maar vanwege de hoge temperaturen hou ik het maar bij een simpel biscuitje" doet jou niet laten grinniken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee vond het echt niet eens een glimlach waard
helaas nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat hij een half uur door kan zaniken over het warme weer ( nog geen 15 graden) en dan zegt "ik hou het vanmiddag bij de thee karig, als het kouder was geweest had ik er wel een gebakje bij gedaan maar vanwege de hoge temperaturen hou ik het maar bij een simpel biscuitje" doet jou niet laten grinniken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |