En dat heb ik met Nederlandquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:55 schreef SJK het volgende:
Heb ik meer met België. Wat een hoogmoed opeens.
Verschil is dat je voor NL wel eens gelijk zou kunnen hebben. België komt sowieso wel door de poule-fase, anders zou het wel erg triest gesteld zijn.quote:
Belgie is wel het voorbeeld hoe je van waardeloos niveau naar een aardig team kan in een paar jaar. Geeft landen als Tunesië enzovoorts hoop.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:55 schreef SJK het volgende:
Heb ik meer met België. Wat een hoogmoed opeens.
Ik hoop juist dat door een wonder Nederland toch de groepsfase overleeft en Brazilië in de volgende ronde verslaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Drxx het volgende:
Heel erg hoop dat Brazilië een gigantische flater slaat dit WK?En daarmee bedoel ik gewoon 0 of 1 punt halen in de groepsfase, of niet verder komen dan de kwartfinale
![]()
Nadeel is dan wel dat iedere toerist gelijk in levensgevaar is...
Ik denk eerder dat de Braziliaanse spelers zelf hun leven dan niet meer zeker zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Drxx het volgende:
Heel erg hoop dat Brazilië een gigantische flater slaat dit WK?En daarmee bedoel ik gewoon 0 of 1 punt halen in de groepsfase, of niet verder komen dan de kwartfinale
![]()
In eigen doel schieten is wat dat betreft een goede aanbeveling.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de Braziliaanse spelers zelf hun leven dan niet meer zeker zijn
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In eigen doel schieten is wat dat betreft een goede aanbeveling.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In eigen doel schieten is wat dat betreft een goede aanbeveling.
Dat kan ik HEEL goed begrijpenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat heb ik nou altijd met de Moffen.
Eigenlijk al sinds 1974
Oké, ze hebben de groepsronde weliswaar overleefd maar dit is nog veeeeeeeeeeeeeeel beterquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:42 schreef Drxx het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |