Volgens mij is het zo rustig op de campings dat C leeg is.quote:
Ik zie mezelf al iemand aansprekenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:07 schreef Lamabal het volgende:
Gaan we nog sociaal doen en een dikke vette uber omg wauw FOK! meet houden?
Zo niet, zoek naar een jongen van 2 meter met een rode pet op. Dan zie je Lamabal ergens lopen
Moet je tegen zo'n oude knar doen. Vindt hij vast leuk dat een jonge dame hem aanspreekt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al iemand aanspreken
"hee, lamabal?"
"....."
![]()
Mja dan krijg ik waarschijnlijk een "Nee maar ik heb wel andere ballen voor jequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Moet je tegen zo'n oude knar doen. Vindt hij vast leuk dat een jonge dame hem aanspreekt.
Dan ligt hij zo in je tent denk ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja dan krijg ik waarschijnlijk een "Nee maar ik heb wel andere ballen voor je" terug
Volgens mij laten ze C dicht tot A en B goed gevuld zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo rustig op de campings dat C leeg is.
Dit klinkt als een verkrachtingquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:22 schreef Ratsnest89 het volgende:
Mensen die geen tickets hebben, kunnen met mij mee, ik weet een goeie spot waar we gratis kunnen luisteren, en een beetje kunnen zien. Niet veel mensen weten deze.
Op L1 zenden ze momenteel live uit vanaf de luchthaven...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:38 schreef tdrone het volgende:
Net allemaal paupers op tv die de stones gingen opwachten op de luchthaven
Er is er maar 1 die ik hoef te meetenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:07 schreef Lamabal het volgende:
Gaan we nog sociaal doen en een dikke vette uber omg wauw FOK! meet houden?
Zo niet, zoek naar een jongen van 2 meter met een rode pet op. Dan zie je Lamabal ergens lopen
Je gaat op de heuvel bij SnowWorld staanquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:22 schreef Ratsnest89 het volgende:
Mensen die geen tickets hebben, kunnen met mij mee, ik weet een goeie spot waar we gratis kunnen luisteren, en een beetje kunnen zien. Niet veel mensen weten deze.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Je gaat op de heuvel bij SnowWorld staan?
Kluisjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:33 schreef Pizzabodem het volgende:
Iemand ervaring met de kluisjes net buiten de hoofdingang? Zijn die qua formaat groot genoeg voor een rugzak en hoe snel zijn die dingen meestal bezet?
Gooi het in het plastic flessen en ze doen niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:34 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hoeveer liter drank mag je p.p op de camping meenemen?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef -Hakuna- het volgende:
Tussen door proberen mijn lege flesje afgevuld te krijgen met water
Belangrijk om dit van te voren goed te plannen. Wat nou als je eerder dorst hebt?quote:Tussen door de kramen bezoeken en proberen de lege fles af te vullen met water
Metal vind je op het hoofdpodium en bij Ghost in de tent. Als je bij Arcade Fire op metal hoopt, sta je niet goed.quote:20 uur :Arcade Fire (band en muziek ken ik niet, ben benieuwd. Hopelijk klinkt het wat rock en metal achtig)
Dus eigenlijk vind je het allemaal niets en had je beter een festival kunnen kiezen met bands die wel in je straatje passen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef -Hakuna- het volgende:
Dit wordt mijn programma
Zaterdag
Aankomst rond 17 uur festival terrein.
Het eerst uur wat rondlopen over het terrein om te wennen aan alle drukte en omgeving
18 uur : Joe Bonamassa (speelde vroeger fusion achtige gitaarmuziek, wat hij op Pinkpop zal brengen is voor mij onbekend)
tussendoor de kraampjes bezoeken
20 uur op en af luisteren tussen John Mayer en Epica (muziek voor mij onbekend)
Tussen door proberen mijn lege flesje afgevuld te krijgen met water
21 uur : Rolling Stones
Zondag
Aankomst rond 14 uur festival terrein
14 uur : Limp Bizkit
Tussendoor naar huis em wat te eten en mij op te frissen
Tegen 17 uur terug naar het festival terrien
18 uur : Ed Sherman (muziek voor mij onbekend)
Tussen 19 en 20 uur wandelen in het nabij gelegen bos
20 uur :Editors (muziek redelijk)
Tussen door de kramen bezoeken en proberen de lege fles af te vullen met water
21 uur : Robert Plant
22 uur :Artic monkeys (muziek niet echt mijn ding, maar is live nog wel te pruimen)
Had al tegen 14 uur willen gaan, om Limp Bizkit te zien, maar van 14 uur tot 22 uur achter elkaar dat trek ik echt niet
Maandag
Tegen 17 uur eerst wandelen in het Hakunabos
Thuis voorbereiden laatste dag
Aankomst tegen 19 uur.
20 uur :Arcade Fire (band en muziek ken ik niet, ben benieuwd. Hopelijk klinkt het wat rock en metal achtig)
21 uur : Metallica. Hier zal ik wat meer naar achteren staan om te voorkomen dat ik half geplet wordt door de metalfans. Praat uit eigen ervaring met Sepultura in 1996.
Mijn haar zal ik denk ik uit voorzorg in een knot doen om te voorkomen dat er aan getrokken zou kunnen worden.
Yes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben nu Epica aan het luisteren op youtube, klinkt wel goed zeg.! Metal met klassieke en rock opera invloeden, dat wil ik zeker live zien. Deze band beloofd veel goeds.
Is dat een Nederlandse band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |