Als je op 1,5 km afstand woont is t niet zo gek dat je thuis slaapt. Ga wel nog gewoon camping B op voor afterparty maar dit jaar geen camping. Vorig jaar wel maar de helft van onze vriendengroep heeft geen kaarten kunnen bemachtigen dit jaar (;quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:44 schreef Remy669 het volgende:
[..]
We hebben hier een echte die hard jongens!
Waarom ga je je verantwoorden tegenover een internetheld? Lijkt me dat iedereen altijd zelf nog beslist of hij of zij op de camping gaat staan of niet..quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:03 schreef TRNR het volgende:
[..]
Als je op 1,5 km afstand woont is t niet zo gek dat je thuis slaapt. Ga wel nog gewoon camping B op voor afterparty maar dit jaar geen camping. Vorig jaar wel maar de helft van onze vriendengroep heeft geen kaarten kunnen bemachtigen dit jaar (;
Heb je mij niet horen zeggen, maar goed. Internetheld? Leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom ga je je verantwoorden tegenover een internetheld? Lijkt me dat iedereen altijd zelf nog beslist of hij of zij op de camping gaat staan of niet..
Marilyn Manson was ook doorgegaan tijdens het onweer toenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:10 schreef TRNR het volgende:
Weersverwachting zondag is nog altijd niet geweldig, zul je dalijk zien dat de monkeys halverwege kunnen stopen ivm onweer
Waarom staat One Hit (To The Body) er niet bijquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Er kan nu gestemd worden op verzoekjes voor de Stones.
http://www.pinkpop.nl/201(...)r-pinkpops-favorite/
Arctic Monkeys + Arcade Fire + toch ook benieuwd naar Stromae hahaquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar Arcade Fire
Ik mis wel meer nummers: Memory Motel, Time Waits For No One, Out of Time... Maar ze mikken toch op het hitjes publiek bij deze tournee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom staat One Hit (To The Body) er niet bijKan Jimmy Page live op het podium de solo's komen doen!
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:13 schreef lighted het volgende:
Pfffff festival bikkels hoor, lekker thuis slapen.
Lekker warme douche en je eigen bed..! En dan achteraf aan iedereen verkondigen hoe geweldig het was terwijl je 50% mist.
Vergeet je je bammetjes en zonnebrand niet?
Mooi toch altijd, van die gassies die willen laten zien hoe stoer ze zijnquote:
parkeren op de molenberg en te voet verder gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:06 schreef xatlad het volgende:
Iemand een goede tip waar ik de auto goedkoop neer kan zetten aangezien ik zie dat de parkeertarieven 25 en 30,- zijn. Aangezien ik alleen zaterdag ga vindt ik dit nogal gortig.
Ik dacht er zelf aan om hem bij snowworld voor 2,- neer te zetten, maar dit zal wel niet mogen??
Ja zonnebrand smeren is natuurlijk voor losersquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi toch altijd, van die gassies die willen laten zien hoe stoer ze zijn.
Fuck it, ik ga na de maandag gewoon lekker een duur hotel in, dan maar niet ruig.
Ik zal je niet uitnodigen, das te cheesyquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja zonnebrand smeren is natuurlijk voor losers![]()
![]()
![]()
Als ik geld had was ik ook in een hotel gaan slapen
Otherquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom staat One Hit (To The Body) er niet bijKan Jimmy Page live op het podium de solo's komen doen!
Camping gaat nooit pas om 12 uur open. B gaat rond half 8 open.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:37 schreef Fretwork het volgende:
De campings gaan officieel om 12:00 uur open en bij drukte eerder.
Hoe laat moet ik dan aanwezig zijn om op Camping B te staan?
Is die niet ingericht als Kiss&Ride afzetplek?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:56 schreef Ynske het volgende:
parkeren op de molenberg en te voet verder gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |