Jawel. Het aantal gebruikers dat je ermee bereikt zegt juist helemaal niets over het gemak van ontwikkelen. Als je kiest voor ontwikkelen voor OS X kun je de makkelijk nieuwe functies gebruiken, bij Windows moet je meer rekening houden met legacy.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is feitelijk niet helemaal waar; het geeft alleen dat nieuwe versies sneller worden aangenomen. Het verschil tussen de marginale updates en een compleet nieuw OS is daarbij ook te niet gedaan net als de prijs van die update DUS UIT CONTEXT GETROKKEN. Kijk je naar bijv de update percentages van 8.0 naar 8.1 dan zou dat vergelijkbaarder zijn en ook hoge percentages opleveren.
Daarnaast zegt het helemaal niets over het gemak van ontwikkelen.
al geprobeerd je Iphone opnieuw op te starten met de kabels er in?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:00 schreef Captain_koek het volgende:
Kenners!
Ik heb twee belkin kabels gekocht, 1,2 m en 3m welke prima werken op mijn ipad air maar niet werken op de iphone?!
Het gekke is dat beide apparaten up to date zijn (7.1.1 (11d201))
Iemand enig idee hoe dit kan?
Geinig, dat boek specificeert de Apple filosofie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:52 schreef Aether het volgende:
Een van de kernelontwikkelaars bij Microsoft heeft een boek hierover geschreven:
http://www.amazon.com/gp/(...)ativeASIN=0321440307
neequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:21 schreef Apekoek het volgende:
Nog een macbook air vraag.
Is het scherm los van de resolutie beter geworden? Ik heb nu een 2010 air en wil voor een 2014 gaan.
Net geprobeerd en heeft helaas geen effectquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
al geprobeerd je Iphone opnieuw op te starten met de kabels er in?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Do not want. Als ik al mijn windows full-screen zou willen had ik wel Microsoft Full-Sc...Windows geïnstalleerd.
Ik zie nog steeds enorm vaak mensen met hun browser op full-screen op een gigantische monitor.quote:
Hm, ik vind echt fullscreen juist nogal onhandig... Ik heb wel altijd mijn browser groot staan dus met alleen de balk boven en de programma's onder, maar ik heb dan ook een 13" schermquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds enorm vaak mensen met hun browser op full-screen op een gigantische monitor.
Ik kan het best begrijpen dat al die "Windows" overstappers dat graag hebben. Maar goed onder Windows doe ik alle vensters onder "ideal" formaat zetten. Zoals dat in alle versies van OS X tot nu toe gebeurd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds enorm vaak mensen met hun browser op full-screen op een gigantische monitor.
vind het jammerstede dat er nu geen plusje meer staat. Het was zo'n mooie harmonie met ✖️➖➕quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Do not want. Als ik al mijn windows full-screen zou willen had ik wel Microsoft Full-Sc...Windows geïnstalleerd.
Vind ik wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
Lees op internet dat het oude vergroten onder de alt + groene knop zit. Geen idee hoe betrouwbaar de blogs zijn verder maar het lijkt dus in ieder geval nog mogelijk.
Heel erg goed is wat te complimenteus. Als je er wat verder in duikt blijkt dat ook voor de Fairphone nog steeds kinderen vanaf 7 jaar de mijnen in moeten (van Tweakers: 'Hoewel de FairPhone naar eigen zeggen dus 'eerlijker' is, is hij nog lang niet zo eerlijk als zou kunnen. Neem nu het metaal tantalium. Dat is weliswaar conflictvrij, maar niet kinderarbeidvrij. Nog altijd moeten kinderen, waarvan sommige naar verluidt slechts zeven jaar jong zijn, elke dag de mijn in om tantalium te delven, ook in de mijn waar FairPhone zijn tantalium vandaan haalt..'). Ik vind het wel een goed initiatief omdat ze duidelijk maken dat er nog veel moet gebeuren maar zolang kinderarbeid nog niet uitgebannen is vind ik het te vroeg om de loftrompet uit te steken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:30 schreef Dimens het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)i-scoren-slecht.html
Heerlijk om te lezen dat Apple het eigenlijk toch wel heel erg goed doet in vergelijking met de rest terwijl altijd gesuggereerd wordt dat Apple hier niets aan doet. Ik denk dat bepaalde Microsofties die hier veel te vaak komen er niet zo blij mee zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |