Vraag me alleen af of die boekjes die je erbij krijgt ook zelfde zijn. Wij krijgen die shit altijd wel in alle talen, maar weet niet of dat in Duitsland ook zo is..quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:31 schreef Morri het volgende:
[..]
Geen idee of hij overal leverbaar is. Maar als ik de Duitse website van Mediamarkt open trek, dan zie ik flink wat paketten 'sofort lieferbar' staan. Bij de Duitse Saturn ook. Dan is het vast wel goed verkrijgbaar.
True, heb dan ook maar meteen psplus voor een jaar gepakt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel zondeMaandje psn plus kopen is goedkoper.
Ja precies... maar jij hebt ook gewoon in Nederland gekocht?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:34 schreef Morri het volgende:
Veel boekjes zaten er niet bij. Een uitvouwbaar leaflet met daarin instructies + foto's over hoe je hem aanzet en zo. En verder boekjes met waaraschuwingen en 'kleine letters'.
Ja true... maar eens een ritje overwegen dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:40 schreef Morri het volgende:
Ja, gewoon in Nederland. Daar zaten flink wat talen in. Maar wat ik ermee wilde zeggen: ik denk dat je aan die boekjes toch niet erg veel hebt, ook al kun je de tekst niet lezen. En ze zijn vast wel te downloaden op de Sony site, denk ik zo.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zonder handleiding krijg je die shit nooit aan de praat, natuurlijk... (!)
Nu bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:19 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Misschien morgen weer, sowieso overmorgen. Wanneer kun jij?
Waar zat die uiteindelijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:59 schreef bakacakes het volgende:
Heb bij de PLaystation 4 wel voor het eerst een handleiding even nodig gehad. Kon de aan- knop niet vinden
Heb je er nou nog geenquote:
NEEEE Phenoooquote:
Zo graag wil je hem niet dus! Zat mogelijkhedenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NEEEE Phenooo
Maar ik wil het weten voor als ik er straks 1 heb!
precies. Knop zit gewoon vooraan, net als de eject.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Zo graag wil je hem niet dus! Zat mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |