Tuurlijk nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je nou een Windows of Mac-bak? Dat maakt zeker het verschil.
Windows..quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je nou een Windows of Mac-bak? Dat maakt zeker het verschil.
http://www.pepermunt.net/mobiel/fotos-op-iphone-zetten.htmlquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarschijnlijk krijg ik nu de reactie "google maar"... heb ik gedaan, kom er echt niet uit.
Hoe kan ik foto's & video's vanaf mijn pc via iTunes op m'n iPhone zetten?
Dit probeerde ik gister al, maar bij mij staat er geen tabblat met "foto's"..quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.pepermunt.net/mobiel/fotos-op-iphone-zetten.html
Zie 'm al staan voor 459,- maar idd de 16 gb is goedkoperquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:57 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af wie een iPhone 5C 8 GB voor ¤549 koopt.
voor een paar tientjes meer heb je een 5s.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:57 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af wie een iPhone 5C 8 GB voor ¤549 koopt.
Prima beta hoor, alleen jammer van touch-id dat niet functioneert. Maar dat wordt vast snel gefixtquote:Op zondag 8 juni 2014 18:53 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik vind deze beta veel stabieler dan de eerste beta van iOS7. Batterijduur ook prima, evenals de snelheid. Thumbs up!
Hij wordt er niet mooier op. Heb dit ontwerp nu al 100x voorbij zien komen dus dat zal hem wel worden.quote:
Ik begrijp die dikke randen niet helemaal. Verder ben ik er wel van gecharmeerd.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij wordt er niet mooier op. Heb dit ontwerp nu al 100x voorbij zien komen dus dat zal hem wel worden.
Je moet het pas beoordelen als Apple hem officieel presenteert en dan pas eigenlijk als je hem zelf hebt beet gehouden. Persoonlijk vind ik de iPhone 5S totaal niet bijzonder op foto's, maar in het echt valt pas op hoe mooi hij is. Dat komt o.a. door de afwerking en de feel.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij wordt er niet mooier op. Heb dit ontwerp nu al 100x voorbij zien komen dus dat zal hem wel worden.
Niet heel fraai, maar het zal wel moeten om een goede antenne-functie te garanderen. Het zij zo. Ik weet nog dat men de iPhone 4 eerst ook maar lelijk vond toen deze gelekt werd en de two-tone achterkant van de iPhone 5 werd destijds ook niet echt bejubeld toen deze lekte. Ik geloof niet dat iemand nu nog durft te zeggne dat de iPhone 4 en 5 geen fraaie toestellen zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik begrijp die dikke randen niet helemaal. Verder ben ik er wel van gecharmeerd.
De iPhone 5 vond en vind ik een stuk lelijker dan de 4. De 4/4s vind ik met afstand nog steeds de mooiste iphone.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet het pas beoordelen als Apple hem officieel presenteert en dan pas eigenlijk als je hem zelf hebt beet gehouden. Persoonlijk vind ik de iPhone 5S totaal niet bijzonder op foto's, maar in het echt valt pas op hoe mooi hij is. Dat komt o.a. door de afwerking en de feel.
[..]
Niet heel fraai, maar het zal wel moeten om een goede antenne-functie te garanderen. Het zij zo. Ik weet nog dat men de iPhone 4 eerst ook maar lelijk vond toen deze gelekt werd en de two-tone achterkant van de iPhone 5 werd destijds ook niet echt bejubeld toen deze lekte. Ik geloof niet dat iemand nu nog durft te zeggne dat de iPhone 4 en 5 geen fraaie toestellen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |