quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:57 schreef Adelante het volgende:
iOS 8 beta heeft nog best wel wat hickupd
vreemdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:57 schreef Adelante het volgende:
iOS 8 beta heeft nog best wel wat hickupd
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik las gisteren een tweet van iemand die liep te bitchen dat ios 8 kut was omdat whatsapp het niet meer deed
Bloed irritant is dat jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Het kan zijn dat de kabel niet (goed) werkt. Mocht het wel werken, dan heb je kans dat dit na een een update niet meer werkt.
BAN iOS8!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik las gisteren een tweet van iemand die liep te bitchen dat ios 8 kut was omdat whatsapp het niet meer deed
goede reden om het te installerenquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik meen een aantal users hier te herinneren die het gehele beta-traject lang komen janken over dergelijke "fouten", en dan goed giftig reageren als iemand ze erop aanspreekt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik de kans krijg, laad ik mijn iphone met de ipad-lader, ftwquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bloed irritant is dat ja. Ik heb tig kabeltjes in huis liggen, maar 2 dagen geleden wilde ie 's nachts niet meer opladen
.
Veel gezeik ging toen over designkeuzes, niet over bugs. En die designkeuzes zijn veelal niet aangepast. Dat is een verschil.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik meen een aantal users hier te herinneren die het gehele beta-traject lang komen janken over dergelijke "fouten", en dan goed giftig reageren als iemand ze erop aanspreekt.
Elke.
Fucking.
Beta.
Weer.
Hoeft niet via iTunes. Gewoon slepen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarschijnlijk krijg ik nu de reactie "google maar"... heb ik gedaan, kom er echt niet uit.
Hoe kan ik foto's & video's vanaf mijn pc via iTunes op m'n iPhone zetten?
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je nou een Windows of Mac-bak? Dat maakt zeker het verschil.
Windows..quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je nou een Windows of Mac-bak? Dat maakt zeker het verschil.
http://www.pepermunt.net/mobiel/fotos-op-iphone-zetten.htmlquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarschijnlijk krijg ik nu de reactie "google maar"... heb ik gedaan, kom er echt niet uit.
Hoe kan ik foto's & video's vanaf mijn pc via iTunes op m'n iPhone zetten?
Dit probeerde ik gister al, maar bij mij staat er geen tabblat met "foto's"..quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.pepermunt.net/mobiel/fotos-op-iphone-zetten.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |