Nee, realistisch.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen die weer perse Nederlands pessimisme moeten vertonen en denken dat Nederland alles gaat verliezen tijdens het wk
Wat voorquote:
hoi lieve jcquote:
Ga toch wegquote:
Lekkerquote:
Derde in de groep gok ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga toch weg
Nederland moet Australie makkelijk kunnen hebben, Chili stelt ook niet veel voor, op Bravo, Vargas, Vidal en Sanchez na...
Ik ga voor 2equote:
heyyy cachiequote:
mooi zoquote:
Hallon sofquote:
nederland stelt ook geen reet voor op robben en van persie na.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga toch weg
Nederland moet Australie makkelijk kunnen hebben, Chili stelt ook niet veel voor, op Bravo, Vargas, Vidal en Sanchez na...
Ik wil solo rijdenquote:
Sneijder, Lens , Nigel de Jong en Vlaar zijn anders ook goede spelersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:10 schreef Adames het volgende:
[..]
nederland stelt ook geen reet voor op robben en van persie na.
Ja mja de verdediging is wel heul dramatisch hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sneijder, Lens , Nigel de Jong en Vlaar zijn anders ook goede spelers
Lens heeft geen basisplaats. Vlaar speelt in de degradatiezone van de PL, Sneijder speelt in Turkije.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sneijder, Lens , Nigel de Jong en Vlaar zijn anders ook goede spelers
Maar daarom zijn het nog wel goede spelers...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lens heeft geen basisplaats. Vlaar speelt in de degradatiezone van de PL, Sneijder speelt in Turkije.
Vormquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
Snap ook de keus voor Cillessen niet als je twee PL-keepers tot je beschikking hebt.
Krul dan, want Vorm kan je niet mee komen met zijn 1.70mquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
Snap ook de keus voor Cillessen niet als je twee PL-keepers tot je beschikking hebt.
Sja, als je Emanuelson - Van Dijk - Vlaar - Vd Wielquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja mja de verdediging is wel heul dramatisch hoor
Haha, ik rij al lang zelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil solo rijden
Moet nog 15 dagen geduld hebben
Al brokken gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Douglas Pieters Urby Vlaar allemaal internationale ervaring.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja, als je Emanuelson - Van Dijk - Vlaar - Vd Wiel
had, was het nog wel een aardige verdediging
Pieters?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Douglas Pieters Urby Vlaar allemaal internationale ervaring.
De Vrij kan echt niet tegen een land als Spanje gaat huilen worden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Al brokken gemaaktJa. 2 keer. Een keer waar Tjacka bij zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. 2 keer. Een keer waar Tjacka bij zat.
Sja het is iig wel beter als een Kongoloquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet?
Toevallig vanmorgen een topic over gemaakt speelt al tijden goed hoor in Engeland![]()
WK / Geen Erik Pieters
hoequote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. 2 keer. Een keer waar Tjacka bij zat.
Kongolo is een supertalent joh die blijft wel overeind ben ik eerder bezorgd over zo'n De Vrij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja het is iig wel beter als een Kongolo
Ik keek niet goed in mijn dodehoek en toen sneed ik iemand af. En die andere keer precies hetzelfde.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik keek niet goed in mijn dodehoek en toen sneed ik iemand af. En die andere keer precies hetzelfde.
Jij moet overzicht bewaren en gevaarlijke situaties inschatten. Bestuurder zit altijd foutquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb trouwens al een keer bijna een brugger onder de lesauto gehad toendertijd
Dat rotjoch dat dat ie wel ff voor een auto die er met 80 km/uur aan kwam rijden kon oversteken
Wat een gelul.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij moet overzicht bewaren en gevaarlijke situaties inschatten. Bestuurder zit altijd fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |