Wat hadden jullie nou precies gewed danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap die ik moet winnen.
Ben jij nou 15 of was dat gelogen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond een joint draaien met vloei wat naar witte chocolade moet smaken (ruikt meer naar vanille)
oh okquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap die ik moet winnen.
En Bravoquote:
en islaquote:
Verhaegh voor Janmaat wuttquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
-------------------Vorm----------------------
Verhaegh-Vlaar-Vrij-Veltman-Blind
--------------------NDJ-----------------------
-----Robben--------------------Lens------
---------------Persie------Hunter----------
Naja goed, Isla erbij danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en isla
de rest is echt ruk
de verdediging van nederland is zelfs drie klassen beter
ik ben echt idiootquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om een weekend weg.
Ik zei dat Nederland de kwart finales niet zou halen en Tjacka wel.
En Filipe Gutierrezquote:
Oh, hoe oud dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik 15? Weet niet waar je dat vandaan haalt haha
Alleen Cahill stelt nog wat voor, de rest daarintegenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef LETMEIN het volgende:
De definitieve WK-selectie van Australië;
Doel: Mat Ryan (Club Brugge), Mitchell Langerak (Borussia Dortmund), Eugene Galekovic (Adelaide United)
Verdediging: Jason Davidson (Heracles Almelo), Matthew Spiranovic (Western Sydney Wanderers), Ivan Franjic (Brisbane Roar), Bailey Wright (Preston North End), Ryan McGowan (Shandong Luneng), Alex Wilkinson (Jeonbuk Hyundai Motors)
Middenveld: Oliver Bozanic (Luzern), Mark Bresciano (Al Gharafar), James Holland (Austria Wien), Mile Jedinak (Crystal Palace), Mark Milligan (Melbourne Victory), Dario Vidosic (FC Sion), Matt McKay (Brisbane Roar), James Troisi (Atalanta), Massimo Luongo (Swindon Town)
Aanval: Tim Cahill (New York Red Bulls), Matthew Leckie (FSV Frankfurt 1899), Tommy Oar (FC Utrecht), Ben Halloran (Fortuna Düsseldorf), Adam Taggart (Newcastle Jets)
Dat was ook maar een garp jongehquote:
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom die ga je niet winnen.
Dacht volgende ronde.
slimme jongen. kan die een weekendje cadeau doen zonder dat jij je schuldig voeltquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om een weekend weg.
Ik zei dat Nederland de kwart finales niet zou halen en Tjacka wel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:50 schreef Adames het volgende:
[..]
slimme jongen. kan die een weekendje cadeau doen zonder dat jij je schuldig voelt
valt me nog mee dat culina en holman er niet meer bijzittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef LETMEIN het volgende:
De definitieve WK-selectie van Australië;
Doel: Mat Ryan (Club Brugge), Mitchell Langerak (Borussia Dortmund), Eugene Galekovic (Adelaide United)
Verdediging: Jason Davidson (Heracles Almelo), Matthew Spiranovic (Western Sydney Wanderers), Ivan Franjic (Brisbane Roar), Bailey Wright (Preston North End), Ryan McGowan (Shandong Luneng), Alex Wilkinson (Jeonbuk Hyundai Motors)
Middenveld: Oliver Bozanic (Luzern), Mark Bresciano (Al Gharafar), James Holland (Austria Wien), Mile Jedinak (Crystal Palace), Mark Milligan (Melbourne Victory), Dario Vidosic (FC Sion), Matt McKay (Brisbane Roar), James Troisi (Atalanta), Massimo Luongo (Swindon Town)
Aanval: Tim Cahill (New York Red Bulls), Matthew Leckie (FSV Frankfurt 1899), Tommy Oar (FC Utrecht), Ben Halloran (Fortuna Düsseldorf), Adam Taggart (Newcastle Jets)
ik had ook een veren sjaal gekocht een keer maar toen bleek die geen veren te bevatten dus ik helemaal boos terug naar de winkel en zei er zit geen veren hier in toen zeiden ze jawel maar je moet ze eerst plukken xD!quote:
Wutquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had ook een veren sjaal gekocht een keer maar toen bleek die geen veren te bevatten dus ik helemaal boos terug naar de winkel en zei er zit geen veren hier in toen zeiden ze jawel maar je moet ze eerst plukken xD!
Hahahaha goeiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had ook een veren sjaal gekocht een keer maar toen bleek die geen veren te bevatten dus ik helemaal boos terug naar de winkel en zei er zit geen veren hier in toen zeiden ze jawel maar je moet ze eerst plukken xD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |