Serious?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:10 schreef escalatie het volgende:
Ik ben het met V. Marwijk eens. Pieters staat ook in mijn basiselftal om dezelfde redenen. Hij is nooit in beeld geweest bij V. Gaal, net zoals V. Dijk en Douglas nooit een echte kans hebben gehad. Louis zal zijn redenen wel hebben. Volgens mij is het de beste (pure) linksback die Nederland heeft op dit moment.
Ja, hij is gewoon basisspeler bij een Russische subtopper. Die competitie is sterker dan de Eredivisie tegenwoordig door de olie- en gasroebels die geïnvesteerd worden in buitenlandse spelers.quote:
Ga eens wegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Van gaal is een randdebiel.
Kongolo dat zwakbegaafde kindsoldaatje in oranje opstellen
heeft die niet gedaan hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat van Gaal zowel Douglas als van Dijk goed heeft bekeken voor hij zijn beslissing nam. Zou wel heel dom zijn om dat niet te doen.
Zelf had ik sowieso andere spelers opgeroepen, maar ik zie dan ook niet alle wedstrijden..
Tuurlijk zijn die gasten wel bekeken. v Gaal heeft er ook belang.bij dat de beste spelers in zijn selectie zitten. Maar het bevreemdt mij ook dat de in dit topic genoemde verdedigers niet bij de eerste 30 zaten, vraag me echt af wat die jongens in huidige selectie volgens van Gaal meer zouden hebben dan Douglas, Pieters en v Dijk.quote:
Nee dat heeft die niet . Want ja , die waren in Nederland niet zo goed dus dan hoeft die ze ook niet .quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die gasten wel bekeken. v Gaal heeft er ook belang.bij dat de beste spelers in zijn selectie zitten. Maar het bevreemdt mij ook dat de in dit topic genoemde verdedigers niet bij de eerste 30 zaten, vraag me echt af wat die jongens in huidige selectie volgens van Gaal meer zouden hebben dan Douglas, Pieters en v Dijk.
Ah, je hebt hem gebeld?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat heeft die niet . Want ja , die waren in Nederland niet zo goed dus dan hoeft die ze ook niet .
Kom op zeg , die man kiest gewoon veel liever voor spelers die het goed doen in de eredivisie .quote:
Als die Douglas heeft bekeken , dan sporen die scouts nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef TAV74 het volgende:
Hij heeft absoluut een voorkeur voor jonge spelers uit de eredivisie, dat is helemaal waar. Maar dat wil niet zeggen dat de andere opties niet bekeken zijn door hem of zijn staf.
Dan mankeren ze wat aan hun ogen. Nog erger. Pieters en Emanuelson zijn beiden beter dan Blind en Komongolo. Douglas is beter dan de Vrij, Vlaar en Martins Indi.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:13 schreef TAV74 het volgende:
Hij heeft absoluut een voorkeur voor jonge spelers uit de eredivisie, dat is helemaal waar. Maar dat wil niet zeggen dat de andere opties niet bekeken zijn door hem of zijn staf.
Autisme is de reden?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:26 schreef Shreyas het volgende:
Er zal wel een reden zijn dat van Gaal bewust niet gekozen heeft voor spelers als Emanuelson, van Dijk, Douglas en Pieters. Terwijl hij wel kiest voor spelers als de steeds minder spelende BMI, de matig verdedigende Blind en de onervaren Kongolo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |