SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
elanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hebben jullie de eierstok van CookieSlikker nu gelaten?
dat andere wijf is lekkerder]quote:
Maar in feite heb ik een hekel aan Sharapova. Dat kreunen kan toch nooit gemeend zijn. Eng, eng, eng en nog eens eng.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat andere wijf is lekkerder]
en ze zorgt voor geld
zou nu leuk zijn als dat wijf de pot wint
dan nog meer geld
Als ze in bed zo zou kreunenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar in feite heb ik een hekel aan Sharapova. Dat kreunen kan toch nooit gemeend zijn. Eng, eng, eng en nog eens eng.
Met m'n handen op m'n rug. Rara.quote:
Ik dvenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dven
Jij dvent
Wij dvennen
Wij hebben gedvent
Vb. [Gisteravond heb ik een Bulgaarse sloerie haar gulzige groefje finaal gedvent]
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij hebben 1 uur lunchpauze en 2x 10 min. pauze.
Ik werk al vanaf 7.30 en moet tot 16.30 (PT tijden)
Ik moet nog steeds op pauzedus ik ga om 15.20 of zo, zodat ik wanneer ik terugkom direct vrij ben
Stijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verander je naam eens heel gauw naar Ajacied422
Ik wil jou en Ajacied 422 wel eens een wipje zien maken. Open ik daarna het account van het kind van de rekening in de vorm van Toto422quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verander je naam eens heel gauw naar Ajacied422
misschien is ook stinho ontvoerd?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn
Sinds Etsu hem subtiel heeft proberen te verleiden door 2 vingers in zijn kont te stoppen niet meer gezien.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil jou en Ajacied 422 wel eens een wipje zien maken. Open ik daarna het account van het kind van de rekening in de vorm van Toto422
Ik heb samen met een gewaardeerd forumuser unaniem besloten Djokovic te supporten dit toernooi. Hopelijk ga je wijselijk om met deze informatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar in feite heb ik een hekel aan Sharapova. Dat kreunen kan toch nooit gemeend zijn. Eng, eng, eng en nog eens eng.
haha wat danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
Zo, heb cachet even de waarheid gezegd over dm dit zal haar leren
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn
Sinds Etsu hem subtiel heeft proberen te verleiden door 2 vingers in zijn kont te stoppen niet meer gezien.
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb samen met een gewaardeerd forumuser unaniem besloten Djokovic te supporten dit toernooi. Hopelijk ga je wijselijk om met deze informatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:44 schreef Amarantha het volgende:
Mensen mijn bamboe telefoonfrontje is binnenHij is zo tof!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Dat is toch gewoon een hoesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Lol dat is gewoon grenen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bamboe is veel fijner op de nerf,blablablabla![]()
Je bent de enige die dat roeptquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol dat is gewoon grenen hoor.
Bamboe is veel fijner op de nerf,
Your beauty never ever scared me.![]()
De site zegt bamboe en de mensen die hem in t echt hebben gezien ook. Maar ook al is het grenen, vind hem nog steeds tof
Eensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
De site zegt bamboe en de mensen die hem in t echt hebben gezien ook. Maar ook al is het grenen, vind hem nog steeds tof![]()
Ga je hem ook nog beitsen
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Ik laat mijn telefoon nooit vallenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
1x laten vallen en er zitten scheuren in je hoesje
Heel marktplaats vol met juichpakkenOok mensen die hun spaarkaart alsnog proberen te verkopen
zou ze alleen opkopen om ze daarna in de fik te stekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Heel marktplaats vol met juichpakkenOok mensen die hun spaarkaart alsnog proberen te verkopen
![]()
WK moet nog beginnen en de hype is alweer voorbijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:58 schreef Amarantha het volgende:
blablablabla![]()
Juichpakken
Roy Donders
Het WK
Iedereen probeert gewoon dikke winst te makenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
WK moet nog beginnen en de hype is alweer voorbij
Moet ie ook niet zo langzaam voor de bus gaan fietsenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Die klote wielrenners altijd![]()
![]()
Ja ik las hetquote:![]()
had hem van de straat geplukt en de buschauffeur een schouderklopje gegevenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:15 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Die klote wielrenners altijd![]()
Ga eten danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:20 schreef LETMEIN het volgende:
Ohhhhh wat heb ik toch een honger
LalalalaaaJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Macie halen togquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:20 schreef LETMEIN het volgende:
Ohhhhh wat heb ik toch een honger
Lalalalaaablablablabla![]()
Laatst waren er hier ook een paar onderuit gereden door een auto omdat ze niet op het fietspad reden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ja klopt,maar toen was het zo van 4 terug of erbij? en ik zei ja is goed.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach die heb je er altijd bij héquote:
Mijn gegevens en ik zijn vrij betrouwbaar ja.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
windows 7 daz loaderquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag hier zeker niet vragen hoe ik mijn windows activatie scherm weg krijg?![]()
Ja kopen maar daar heb ik nou net geen zin in![]()
andere optie is kms activator, maar die moet je elk half jaar draaien![]()
hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
Zo, heb cachet even de waarheid gezegd over dm dit zal haar leren![]()
Gewoon betalen voor je software is geen optie zeker?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
windows 7 daz loader
andere optie is kms activator, maar die moet je elk half jaar draaienblablablabla![]()
Hey Adamesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
windows 7 daz loader
andere optie is kms activator, maar die moet je elk half jaar draaien![]()
gewoon werken voor je geld is zeker ook geen optiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon betalen voor je software is geen optie zeker?![]()
Moet in je aard liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:33 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon werken voor je geld is zeker ook geen optieblablablabla![]()
waar ben je met suitsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Hele dag Suits gekeken
Vanavond even hardlopen.
En jij?![]()
vanmorgen vroeg het wekkertje, hele dag ambtenaar gespeeld en nu nog even wat aan de studie gaan doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Hele dag Suits gekeken
Vanavond even hardlopen.
En jij?![]()
hardloopweer is wel lekker zeg, hou er totaal niet van maar zelfs ik krijg zin om mijn schoenen aan te trekken![]()
Nerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:35 schreef Adames het volgende:
[..]
vanmorgen vroeg het wekkertje, hele dag ambtenaar gespeeld en nu nog even wat aan de studie gaan doen![]()
Ik doe het normaal ook niet. Maar het helpt tegen depressiviteit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:36 schreef Adames het volgende:
hardloopweer is wel lekker zeg, hou er totaal niet van maar zelfs ik krijg zin om mijn schoenen aan te trekken
Misschien wordt ik wel depressief.![]()
ik word oudquote:![]()
voel me nu al bijna schuldig als ik een paar dagen niks doe, eerst deed je dat wekenlang.![]()
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik word oud![]()
voel me nu al bijna schuldig als ik een paar dagen niks doe, eerst deed je dat wekenlang.![]()
Niet als de dames die ze aantrekken een beetje lekker zijnquote:
sporten helpt dan wel erg goed jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe het normaal ook niet. Maar het helpt tegen depressiviteit.
Misschien wordt ik wel depressief.
net als chocola eten![]()
Ik heb nog wel een rapport die je even mag opstellen ^^quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ik word oud![]()
voel me nu al bijna schuldig als ik een paar dagen niks doe, eerst deed je dat wekenlang.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
ik krijg mijn tijd wel omquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rapport die je even mag opstellen ^^![]()
![]()
Jammerquote:
Van Dijk oke, maar toch niet Douglasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef Elan het volgende:
Van Gaal is echt dom dat hij Douglas niet oproept.![]()
Verdediging is nu prima in orde.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef Elan het volgende:
Van Gaal is echt dom dat hij Douglas niet oproept.![]()
Fixquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:39 schreef Elan het volgende:
Van Gaal is echt dom dat hij Douglas Emanuelson niet oproept.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Ondernemerschap, de drie P's (Planet, People en Profit)quote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Urby is met afstand de beste linkervleugelverdediger speelt bij een topclub en krijgt niet eens een uitnodiging.blablablabla![]()
LM, of eventueel LB als Blind CVM gaat spelen met NDJquote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dat is mvoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ondernemerschap, de drie P's (Planet, People en Profit)![]()
![]()
Mag ookquote:
LM hebben we niet, punt naar vorenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
LM, of eventueel LB als Blind CVM gaat spelen met NDJ![]()
Ohquote:
LB dan
oh tering, nee bedankt zegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ondernemerschap, de drie P's (Planet, People en Profit)![]()
Geen zin in neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon betalen voor je software is geen optie zeker?
moeten ze tegen brazilquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:42 schreef Tjacka het volgende:
nederland komt toch wel door de groep
daarna houdt het op![]()
![]()
haha jij had gewed met cachet die ga je verliezen maatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:42 schreef Tjacka het volgende:
daarna houdt het opblablablabla![]()
Spelen we weg, net als in '10quote:
oke manquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
haha jij had gewed met cachet die ga je verliezen maatGroot fan van User Wotte![]()
Dat hoop ik ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:42 schreef Tjacka het volgende:
daarna houdt het op![]()
Vanavond een joint draaien met vloei wat naar witte chocolade moet smaken (ruikt meer naar vanille)Your beauty never ever scared me.![]()
Wat hadden jullie nou precies gewed danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap die ik moet winnen.
blablablabla![]()
Ben jij nou 15 of was dat gelogen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond een joint draaien met vloei wat naar witte chocolade moet smaken (ruikt meer naar vanille)![]()
-------------------Vorm----------------------
Verhaegh-Vlaar-Vrij-Veltman-Blind
--------------------NDJ-----------------------
-----Robben--------------------Lens------
-----------Persie----------Hunter----------
oh okquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap die ik moet winnen.![]()
![]()
En Bravoquote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
en islaquote:
de rest is echt ruk
de verdediging van nederland is zelfs drie klassen beterGroot fan van User Wotte![]()
Verhaegh voor Janmaat wuttquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
-------------------Vorm----------------------
Verhaegh-Vlaar-Vrij-Veltman-Blind
--------------------NDJ-----------------------
-----Robben--------------------Lens------
---------------Persie------Hunter----------blablablabla![]()
Naja goed, Isla erbij danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en isla
de rest is echt ruk
de verdediging van nederland is zelfs drie klassen beter![]()
De definitieve WK-selectie van Australië;
Doel: Mat Ryan (Club Brugge), Mitchell Langerak (Borussia Dortmund), Eugene Galekovic (Adelaide United)
Verdediging: Jason Davidson (Heracles Almelo), Matthew Spiranovic (Western Sydney Wanderers), Ivan Franjic (Brisbane Roar), Bailey Wright (Preston North End), Ryan McGowan (Shandong Luneng), Alex Wilkinson (Jeonbuk Hyundai Motors)
Middenveld: Oliver Bozanic (Luzern), Mark Bresciano (Al Gharafar), James Holland (Austria Wien), Mile Jedinak (Crystal Palace), Mark Milligan (Melbourne Victory), Dario Vidosic (FC Sion), Matt McKay (Brisbane Roar), James Troisi (Atalanta), Massimo Luongo (Swindon Town)
Aanval: Tim Cahill (New York Red Bulls), Matthew Leckie (FSV Frankfurt 1899), Tommy Oar (FC Utrecht), Ben Halloran (Fortuna Düsseldorf), Adam Taggart (Newcastle Jets)![]()
ik ben echt idiootquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om een weekend weg.
Ik zei dat Nederland de kwart finales niet zou halen en Tjacka wel.Groot fan van User Wotte![]()
En Filipe Gutierrezquote:
Oh, hoe oud dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik 15? Weet niet waar je dat vandaan haalt haha![]()
Alleen Cahill stelt nog wat voor, de rest daarintegenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef LETMEIN het volgende:
Doel: Mat Ryan (Club Brugge), Mitchell Langerak (Borussia Dortmund), Eugene Galekovic (Adelaide United)
Verdediging: Jason Davidson (Heracles Almelo), Matthew Spiranovic (Western Sydney Wanderers), Ivan Franjic (Brisbane Roar), Bailey Wright (Preston North End), Ryan McGowan (Shandong Luneng), Alex Wilkinson (Jeonbuk Hyundai Motors)
Middenveld: Oliver Bozanic (Luzern), Mark Bresciano (Al Gharafar), James Holland (Austria Wien), Mile Jedinak (Crystal Palace), Mark Milligan (Melbourne Victory), Dario Vidosic (FC Sion), Matt McKay (Brisbane Roar), James Troisi (Atalanta), Massimo Luongo (Swindon Town)
Aanval: Tim Cahill (New York Red Bulls), Matthew Leckie (FSV Frankfurt 1899), Tommy Oar (FC Utrecht), Ben Halloran (Fortuna Düsseldorf), Adam Taggart (Newcastle Jets)
Dat was ook maar een garp jongehquote:
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom die ga je niet winnen.
Dacht volgende ronde.Groot fan van User Wotte![]()
slimme jongen. kan die een weekendje cadeau doen zonder dat jij je schuldig voeltquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Om een weekend weg.
Ik zei dat Nederland de kwart finales niet zou halen en Tjacka wel.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:50 schreef Adames het volgende:
[..]
slimme jongen. kan die een weekendje cadeau doen zonder dat jij je schuldig voelt
Ja![]()
valt me nog mee dat culina en holman er niet meer bijzittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef LETMEIN het volgende:
Aanval: Tim Cahill (New York Red Bulls), Matthew Leckie (FSV Frankfurt 1899), Tommy Oar (FC Utrecht), Ben Halloran (Fortuna Düsseldorf), Adam Taggart (Newcastle Jets)![]()
ik had ook een veren sjaal gekocht een keer maar toen bleek die geen veren te bevatten dus ik helemaal boos terug naar de winkel en zei er zit geen veren hier in toen zeiden ze jawel maar je moet ze eerst plukken xD!quote:![]()
halloOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Wutquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had ook een veren sjaal gekocht een keer maar toen bleek die geen veren te bevatten dus ik helemaal boos terug naar de winkel en zei er zit geen veren hier in toen zeiden ze jawel maar je moet ze eerst plukken xD!
Hahahaha goeiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik had ook een veren sjaal gekocht een keer maar toen bleek die geen veren te bevatten dus ik helemaal boos terug naar de winkel en zei er zit geen veren hier in toen zeiden ze jawel maar je moet ze eerst plukken xD!![]()
Mensen die weer perse Nederlands pessimisme moeten vertonen en denken dat Nederland alles gaat verliezen tijdens het wk
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: