Met m'n handen op m'n rug. Rara.quote:
Ik dvenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dven
Jij dvent
Wij dvennen
Wij hebben gedvent
Vb. [Gisteravond heb ik een Bulgaarse sloerie haar gulzige groefje finaal gedvent]
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij hebben 1 uur lunchpauze en 2x 10 min. pauze.
Ik werk al vanaf 7.30 en moet tot 16.30 (PT tijden)
Ik moet nog steeds op pauzedus ik ga om 15.20 of zo, zodat ik wanneer ik terugkom direct vrij ben
Stijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verander je naam eens heel gauw naar Ajacied422
Ik wil jou en Ajacied 422 wel eens een wipje zien maken. Open ik daarna het account van het kind van de rekening in de vorm van Toto422quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verander je naam eens heel gauw naar Ajacied422
misschien is ook stinho ontvoerd?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn
Sinds Etsu hem subtiel heeft proberen te verleiden door 2 vingers in zijn kont te stoppen niet meer gezien.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil jou en Ajacied 422 wel eens een wipje zien maken. Open ik daarna het account van het kind van de rekening in de vorm van Toto422
Ik heb samen met een gewaardeerd forumuser unaniem besloten Djokovic te supporten dit toernooi. Hopelijk ga je wijselijk om met deze informatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar in feite heb ik een hekel aan Sharapova. Dat kreunen kan toch nooit gemeend zijn. Eng, eng, eng en nog eens eng.
haha wat danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
Zo, heb cachet even de waarheid gezegd over dm dit zal haar leren
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn
Sinds Etsu hem subtiel heeft proberen te verleiden door 2 vingers in zijn kont te stoppen niet meer gezien.
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb samen met een gewaardeerd forumuser unaniem besloten Djokovic te supporten dit toernooi. Hopelijk ga je wijselijk om met deze informatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |