Reageer dan gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:44 schreef MeneerLogica het volgende:
10 euro per stukvoor oude, overgebleven kutgames. Was het maar zo een feest TS.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om serieus te doen:
Lollipop en Brütäl Lëgënd: 10 excl.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:20 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]Te weinig sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om serieus te doen:
Lollipop en Brütäl Lëgënd: 10 excl.
Is nog geen 3,50 per game.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:17 schreef Monsie het volgende:
45 geboden voor de overige games excl. DJ Hero.
Ik ga geen afzonderlijke prijs per game neerzetten. Daarom 1 prijs per game. Zoals ik al zei als je interesse hebt doe een normaal bod.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:45 schreef Tamarillo het volgende:
Hoe kan jij tien euro per game vragen terwijl sommige games bij de Gamemania zelfs maar 1 euro (Pro Evolution Soccer 6) en 2 euro (FIFA World Cup 2006) zijn, haha.
Verzenden kost 2,56.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:45 schreef Sjors_Peter het volgende:
Tip voor ts: reageren op mijn bod zou ook aardig zijn
Jahoor, verzenden is al 2,56 voor 1 game. Dus ik hou er anders niks aan over.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:36 schreef skunkasaur het volgende:
Te weinig? Heb je uberhaupt al iets verkocht uit dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |