SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 4% gewijzigd door Littlerabbit op 03-06-2014 00:05:53 ]Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee het was best raar
ook hoe jullie op die trap stonden
kon wel door de grond zakken
Genoegquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
Weet nog dat Tjacka mod werd op CRE
Ging die opeens vrouwen adviseren over breiwerk.
Mooie tijden.
Oke.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GenoegLaatste opleiding was dierenverzorging, dat wou ik ook héél graag weer doen (toen die tijd verneukt door o.a scheiding van mijn ouders) maar ze willen me niet meer toelaten. Ik vind dat echt vreselijk, mijn hart ligt echt bij de dieren
had jullie liever anders tegen gekomen maar achquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leukste is dat ik jullie geeneens herkende dat was aan iemand anders weggelegd. Naja, best grappig toch naderhand.
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oke.
Interesse in een geile 19 jarige jongen?
Wie is jullie? Sinds wanneer hoor ik bij jullie? En vooral, wanneer heb ik gezegd dat ik VBL haat?quote:
</3 dit komt niet meer goedquote:
huhquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef LETMEIN het volgende:
Zat lachend proestend achter mijn computer
Iedereen hier doet dat dus je past je maar lekker aanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie is jullie? Sinds wanneer hoor ik bij jullie? En vooral, wanneer heb ik gezegd dat ik VBL haat?
[..]
</3 dit komt niet meer goed
moeilijk vakgebied wel, veel mensen die graag paraveterinair doen maar dan eindigen als soort telefoniste bij een dierenarts. vind het wel mooi, kan echt lang luisteren naar mensen die in dat vakgebied werkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GenoegLaatste opleiding was dierenverzorging, dat wou ik ook héél graag weer doen (toen die tijd verneukt door o.a scheiding van mijn ouders) maar ze willen me niet meer toelaten. Ik vind dat echt vreselijk, mijn hart ligt echt bij de dieren
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
moeilijk vakgebied wel, veel mensen die graag paraveterinair doen maar dan eindigen als soort telefoniste bij een dierenarts. vind het wel mooi, kan echt lang luisteren naar mensen die in dat vakgebied werken
Ik wil zo graag mijn eigen dierenasiel ofzo beginnen, maar het liefst in Amerika bij de Animal Cops werkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
moeilijk vakgebied wel, veel mensen die graag paraveterinair doen maar dan eindigen als soort telefoniste bij een dierenarts. vind het wel mooi, kan echt lang luisteren naar mensen die in dat vakgebied werken
Wat is dan het verdienmodelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil zo graag mijn eigen dierenasiel ofzo beginnen, maar het liefst in Amerika bij de Animal Cops werken
Ik ben al geen pot speciaal voor een user hier, dat vind ik al genoeg aanpassingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen hier doet dat dus je past je maar lekker aan
Ama - Flips 2013 - juni 2014. rip.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:06 schreef Tjacka het volgende:
wauw ik weet nog dat ik en lr er achter kwamen dat we dezelfde passie voor celine hadden
ik heb dat nooit verteltquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet nog toen jij achter mijn naam kwam en ik nog volledig anoniem was... Doe nooit iemands huiswerk
Wie is HMFquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
LR heeft HMF-God een ban aangesmeerd hem moet je nooit vergeven.
jij eianquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
LR heeft HMF-God een ban aangesmeerd hem moet je nooit vergeven.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk vergoed het OP-plaatje ietwat van de pijn.
Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij toch iets niet blijk te kunnen, keepen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:09 schreef Adames het volgende:
[..]
alleskunner
en dan bedoel ik dus ook echt alles
Sup?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
LMI is beter.
Daar kun je ook vast wel wat mee.
Huismanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk vergoed het OP-plaatje ietwat van de pijn.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand had het door
tot dat ik het opbiechtte tegen knut
daar heeft hij dan ook bewust voor gekozenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij toch iets niet blijk te kunnen, keepen.
Al is dat natuurlijk ook wel een inferieure positie en niet godwaardig.
Tjacka is een kunstenaar met usernames.quote:
ja en tegen happel praten via dmquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar ging je eigenlijk posten dan gewoon in VBL?
Had niet eens over geklaagd volgens mij kwam ik er pas de volgende dag achter maar toen had FA al ban op die account gezet
Troll jou nooit het is altijd andersom.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en tegen happel praten via dm
stijn boos gemaakt
sindsdien weet ik zeker dat jij een troll bent
We denken altijd dat we elkaar trollenquote:
mooi, prachtigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet overigens nog altijd niet wat skoftig is.
What?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Naam: ga ik natuurlijk niet vertellen op FOK!.
Leeftijd: irrelevant
religie: waarom staat dit niet met hoofdletter?
burgerlijke staat: ongehuwd natuurlijk. Trouwen is voor mensen die niet keer kunnen hosselen/burgerlijk zijn.
hoogst genoten opleiding: als ik het zeg geloven jullie het niet vanwege mijn username
woonplaats/province: het is provincie
voetbalclub: voetbal is voor mensen uit de lagere sociale klassen.
favoriete drankje: bier
favoriete film
lievelingsdier
lievelingskleur
politieke voorkeur
welkomquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
burgerlijke staat: ongehuwd natuurlijk. Trouwen is voor mensen die niet keer kunnen hosselen/burgerlijk zijn.
hoogst genoten opleiding: als ik het zeg geloven jullie het niet vanwege mijn username
favoriete film
lievelingsdier
lievelingskleur
politieke voorkeur
Goed ingevuld man.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
favoriete film
lievelingsdier
lievelingskleur
politieke voorkeur
Happel was een eindbaas.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We denken altijd dat we elkaar trollen
maar die reacties van hapsie en stijn moeten fantastisch zijn geweest
quote:
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
favoriete film
lievelingsdier
lievelingskleur
politieke voorkeur
Proficiat met het niet behalen van de mavo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
favoriete film
lievelingsdier
lievelingskleur
politieke voorkeur
Jij bent gestopt met schoolquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Proficiat met het niet behalen van de mavo.
Toen kon dat nog.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel was een eindbaas.
Altijd keihard schelden ook in FB als mod:
[..]
Ja iddquote:
ik word altijd een beetje teleurgesteld als ik users herdenkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel was een eindbaas.
Altijd keihard schelden ook in FB als mod:
[..]
waar is happel danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja idd
Deze edit ook
[ afbeelding ]
Happelgodvergelijk dat eens met die kneuzenkermis van tegenwoordig met GGMM die alles weghaalt
hardop lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kom hier even mijn mening verkondigen: Adames moet opkankeren.
Jij ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef LETMEIN het volgende:
Ik kom hier even mijn mening verkondigen: Adames moet opkankeren.
Wie is dat danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. Niemand komt aan de parel van Limburg
hahaha mijn quote staat er lekker nogquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. Niemand komt aan de parel van Limburg
Doe eens niet zo. Anders zeg ik morgen geen hoi hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat moet wel als je twee keer in de week een schele fokker tegenkom
Je bedoelt je vriendinquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat moet wel als je twee keer in de week een schele fokker tegenkom
is ie nu al te lui voor glitterplaatjes geworden. Man waar gaat het heenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:27 schreef Tjacka het volgende:
belachelijk dat je deze reactie verwijder joh lr
wat doet modschap toch met een mensquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is ie nu al te lui voor glitterplaatjes geworden. Man waar gaat het heen
Dit kan interessant worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:29 schreef Adames het volgende:
letmein is bij deze mijn eerste fokvijand
het gaat nu echt serieus worden
hee en ik danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:29 schreef Adames het volgende:
jij weet niet eens wat hard werken isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:29 schreef LETMEIN het volgende:
Jongens, helaas moet ik opstappen. Morgen wacht mij weer een zware werkdag.
Niet echt, maar goed. Lekker al lamballend geld verdienen
ik zet mijn panterzonnebril wel opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Doe eens niet zo. Anders zeg ik morgen geen hoi hoor.
vbl knokploegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:29 schreef Adames het volgende:
Als je werken voor een baas bedoelt klopt, verder heb ik mijn eigen bedrijf dus ik werk in principe al 24/7quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
is ie nu al te lui voor glitterplaatjes geworden. Man waar gaat het heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb wat gedaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom vertel jij door dat ik de fokstok heb
lichtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
fijn dat je er nu nog zo licht over denkt
geen tijd voorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:33 schreef Elan het volgende:
Tjacka waarom was je eigenlijk gestopt als modje?
oh en toenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Vertoon je nou emo gedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen tijd voor
en vond het trollen als user leuker
ik dm je morgen de plannen om letmein op zijn bakkes te slaanquote:
jouw mening is niet rellevantquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
ok
jammer dat je er zo slecht in bent alleen
was heftig zatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh en toen
[..]
Vertoon je nou emo gedrag
Boeiend.quote:
Door de weeks hangt mijn haar met krul naar achter, maar in het weekend gaat de stijltang erin hangende voor mijn ogen.quote:
Dit nummer ook 15 minuten lang.quote:
Huhquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dm je morgen de plannen om letmein op zijn bakkes te slaan
zoiets heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd
Ieder zijn ding in het weekend. De een verkleed t zich en trekt vrouwenkleding aan, de ander stijlt zijn haar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door de weeks hangt mijn haar met krul naar achter, maar in het weekend gaat de stijltang erin hangende voor mijn ogen.
Soms op maandagen ook wel als je niet oppast
Ik luister. Ik durf niet door te spoelen want ik weet dat dat bij dit soort nummers niet moetquote:
Kotsen van 5 biertjesquote:
Ik voel mij gelukkig niet schuldig aan het eerste.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding in het weekend. De een verkleed t zich en trekt vrouwenkleding aan, de ander stijlt zijn haar.
Doe maar niet zo rebels.
Haha, kan wel hoor. Niet een heel diepgaand nummer, maar ik was meer ook naar Ijslandse landschappen aan het kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik luister. Ik durf niet door te spoelen want ik weet dat dat bij dit soort nummers niet moet
kwam echt niet door het bierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kotsen van 5 biertjes
[..]
Ik voel mij gelukkig niet schuldig aan het eerste.
ha die wietparkiet zekerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Sommige users blijven me verbazen (terwijl je denkt dat het niet meer mogelijk was)
Haha neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ha die wietparkiet zeker
wat een bolle mongool is dat
Bedankt Ama. Ook jouw aanwezigheid weet mij nog op dagelijkse basis te verblijden met telkens weer nieuwe schitterende karaktereigenschappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Sommige users blijven me verbazen (terwijl je denkt dat het niet meer mogelijk was)
Ik kan het anders best waarderenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kotsen van 5 biertjes
[..]
Ik voel mij gelukkig niet schuldig aan het eerste.
[..]
Haha, kan wel hoor. Niet een heel diepgaand nummer, maar ik was meer ook naar Ijslandse landschappen aan het kijken(En het is best rustgevend)
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Ama. Ook jouw aanwezigheid weet mij nog op dagelijks basis te verblijden met telkens weer nieuwe schitterende karaktereigenschappen.
Dan waardeer je heel die band welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het anders best waarderen
En het deed mij veel plezier om het eens te uiten.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
En het deed mij veel plezier om het eens te uiten.
Ja. Weleens gezien zelfs maar vind het niet heel bijzonder. Wel één van de grondleggers binnen hun genre daarentegen.quote:
Heb met mijn pa de hele tijd staan kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Weleens gezien zelfs maar vind het niet heel bijzonder. Wel één van de grondleggers binnen hun genre daarentegen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb met mijn pa de hele tijd staan kijken
was wel tof
en hij is nu trouwens helemaal fan van ghost
Ja erg gothisch ja maar we hebben hun hele concert afgekekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ghost doet toch veel Latijn in hun teksten inclusief de beetje kerkkoor zang setting? (Of hoe je het ook moet uitleggen)
Maar wel leuk als je zoiets aan een festival kunt overhoudt. Dat had ik met Watain paar jaar terug.
Zie nu ook dat ze allemaal nog volledig anoniem zijn in hun kostuumquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja erg gothisch ja maar we hebben hun hele concert afgekeken
Welterusten ik ga ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie nu ook dat ze allemaal nog volledig anoniem zijn in hun kostuum
Wel grappigMaar ik ga nu afsluiten, dag.
Ow die heb ik eens live gezien samen met Long Distance Calling (Ow en Sahg, kan ik me niet veel van herinneren eigenlijkquote:
Gregorian chanting? Ala Enigma?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ghost doet toch veel Latijn in hun teksten inclusief de beetje kerkkoor zang setting? (Of hoe je het ook moet uitleggen)
Maar wel leuk als je zoiets aan een festival kunt overhoudt. Dat had ik met Watain paar jaar terug.
Haha wtfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme in slaap gevallen gisteravond en nu nog geen interessante chat met je gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gister ook. Vandaag alleen nog wat verkouden. Sorry man.quote:
heb diarreequote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik gister ook. Vandaag alleen nog wat verkouden. Sorry man.
Moet je maar een keer niet zo veel zuipen.quote:
dat zei mijn baas ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je maar een keer niet zo veel zuipen.
Ik ga wel gewoon altijd werken als ik ziek ben want als je man genoeg bent om te werken dan ben je daarna ook man genoeg om te zuipenquote:
ik normaal ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon altijd werken als ik ziek ben want als je man genoeg bent om te werken dan ben je daarna ook man genoeg om te zuipen
Wat, zij hebben toch die stok gepikt?quote:
Iets met kadden.quote:
En daarom vind ik men hier niet lief en uit ik dat door middel van puberaal gescheld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |