SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 4% gewijzigd door Littlerabbit op 03-06-2014 00:05:53 ]Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee het was best raar
ook hoe jullie op die trap stonden
kon wel door de grond zakken
Genoegquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
Weet nog dat Tjacka mod werd op CRE
Ging die opeens vrouwen adviseren over breiwerk.
Mooie tijden.
Oke.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GenoegLaatste opleiding was dierenverzorging, dat wou ik ook héél graag weer doen (toen die tijd verneukt door o.a scheiding van mijn ouders) maar ze willen me niet meer toelaten. Ik vind dat echt vreselijk, mijn hart ligt echt bij de dieren
had jullie liever anders tegen gekomen maar achquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leukste is dat ik jullie geeneens herkende dat was aan iemand anders weggelegd. Naja, best grappig toch naderhand.
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oke.
Interesse in een geile 19 jarige jongen?
Wie is jullie? Sinds wanneer hoor ik bij jullie? En vooral, wanneer heb ik gezegd dat ik VBL haat?quote:
</3 dit komt niet meer goedquote:
huhquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef LETMEIN het volgende:
Zat lachend proestend achter mijn computer
Iedereen hier doet dat dus je past je maar lekker aanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie is jullie? Sinds wanneer hoor ik bij jullie? En vooral, wanneer heb ik gezegd dat ik VBL haat?
[..]
</3 dit komt niet meer goed
moeilijk vakgebied wel, veel mensen die graag paraveterinair doen maar dan eindigen als soort telefoniste bij een dierenarts. vind het wel mooi, kan echt lang luisteren naar mensen die in dat vakgebied werkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GenoegLaatste opleiding was dierenverzorging, dat wou ik ook héél graag weer doen (toen die tijd verneukt door o.a scheiding van mijn ouders) maar ze willen me niet meer toelaten. Ik vind dat echt vreselijk, mijn hart ligt echt bij de dieren
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
moeilijk vakgebied wel, veel mensen die graag paraveterinair doen maar dan eindigen als soort telefoniste bij een dierenarts. vind het wel mooi, kan echt lang luisteren naar mensen die in dat vakgebied werken
Ik wil zo graag mijn eigen dierenasiel ofzo beginnen, maar het liefst in Amerika bij de Animal Cops werkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
moeilijk vakgebied wel, veel mensen die graag paraveterinair doen maar dan eindigen als soort telefoniste bij een dierenarts. vind het wel mooi, kan echt lang luisteren naar mensen die in dat vakgebied werken
Wat is dan het verdienmodelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil zo graag mijn eigen dierenasiel ofzo beginnen, maar het liefst in Amerika bij de Animal Cops werken
Ik ben al geen pot speciaal voor een user hier, dat vind ik al genoeg aanpassingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen hier doet dat dus je past je maar lekker aan
Ama - Flips 2013 - juni 2014. rip.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:06 schreef Tjacka het volgende:
wauw ik weet nog dat ik en lr er achter kwamen dat we dezelfde passie voor celine hadden
ik heb dat nooit verteltquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet nog toen jij achter mijn naam kwam en ik nog volledig anoniem was... Doe nooit iemands huiswerk
Wie is HMFquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
LR heeft HMF-God een ban aangesmeerd hem moet je nooit vergeven.
jij eianquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
LR heeft HMF-God een ban aangesmeerd hem moet je nooit vergeven.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk vergoed het OP-plaatje ietwat van de pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |