dat maakt niet uit; het werkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent en de meeste mannen geen standaard hebben
Als man zijn er 3 opties :quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat maakt niet uit; het werkt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Als man zijn er 3 opties :
- acute klap in het gezicht/blokkering op tinder
- een giechelende reactie omdat ze denken dat je het niet meent
- de vraag wanneer je langs komt
Take your pick
Sletquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of gewoon dequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Take your pick
Ik zou jouw benen om m'n nek leggen en je dragen als een kroontjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die zulke grapjes niet eens doorhebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Take your pick
Verschrikkelijk als je elke grap moet gaan uitleggen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die zulke grapjes niet eens doorhebben.
'Vandaag ook zin in worst?'
'Huh nee? Ik zei dat ik gisteren toch al worst had gehad?!'
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voorbeeld; iemand zei dat hij gister vis gegeten had
'heb je vandaag weer zin in vis'?
Dit dus. Als een vrouw haar eigen vagina "vis" noemt nou nvm danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]Whut?! wat voor boys vinden dit leuk?
Ik heb dus zo'n collega. Dan eet je een banaan ofzo en dan vraagt mijn mannelijke collega, Ja vind je dat lekker zo'n vol mondje? En als je dan antwoord met een zwoele stem "ik ben dol op bananen..."quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die zulke grapjes niet eens doorhebben.
'Vandaag ook zin in worst?'
'Huh nee? Ik zei dat ik gisteren toch al worst had gehad?!'
Rode kaart voor zulke types.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit dus. Als een vrouw haar eigen vagina "vis" noemt nou nvm dan
[..]
Ik heb dus zo'n collega. Dan eet je een banaan ofzo en dan vraagt mijn mannelijke collega, Ja vind je dat lekker zo'n vol mondje? En als je dan antwoord met een zwoele stem "ik ben dol op bananen..."
Dan hoor je ineens mijn andere vrouwlijke collega tussendoor "Ohhhh ja dat vind ik ook het lekkerste fruit!"
Er zitten landelijk echt maar 20 vrouwen op die app of wat? Locatie Amsterdam, ben al door alle fotosquares heen en heb range op oneindig staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef Godshand het volgende:
Into-my-life meisje, stelt into my life treden uit. Echter geen zieken of doden in de familie dus het valt alleszins mee.
Het gaat naar 2e Pinksterdag
Regio Amsterdam genoeg, maar als ik ergens anders ben pas ik de locatie aan en valt het alleszins nog mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er zitten landelijk echt maar 20 vrouwen op die app of wat? Locatie Amsterdam, ben al door alle fotosquares heen en heb range op oneindig staan.
Daar gaat je leven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:43 schreef Stink-ui het volgende:
Ik krijg tinder niet meer aan de praat help!!
Over naar Fok DMquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:43 schreef Stink-ui het volgende:
Ik krijg tinder niet meer aan de praat help!!
heb je lekker geslapen afgelopen nacht?quote:
Heerlijk! lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:03 schreef Grielen het volgende:
[..]
heb je lekker geslapen afgelopen nacht?
Nee maar ik was door mn bed heen gezakt hoor had niks met GoT te makenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heerlijk! lief dat je het vraagt
en jij dan?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee maar ik was door mn bed heen gezakt hoor had niks met GoT te maken
Dat heeft er wel aan bijgedragenquote:
ligt er aan hoe aantrekkelijk de ander jou vindtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Take your pick
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik zou jouw benen om m'n nek leggen en je dragen als een kroontje
klinkt beide goedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef Grielen het volgende:
Ik zou haar benen om mijn nek leggen en haar dragen als een slabbetje. Dan hebben we beide profijt
wat dequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze tekst:
Ik ben Senta en ik word soms geslagen door duivelse debieltjes van 8
___!!!
Vrouwen kunnen er dus ook wat van.
Ach ik heb mijn lengte, studie en woonplaatsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
al is mijn tagline niet veel beter
'het maakt mij niet uit wat er eerder kwam, het kip of het ei, zolang iedereen maar komt'
Ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat deheeft ze dat als tagline?
Subtielquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
al is mijn tagline niet veel beter
'het maakt mij niet uit wat er eerder kwam, het kip of het ei, zolang iedereen maar komt'
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben nou eenmaal niet erg subtiel
Ik gebruik wel eens 'roses are re, violets are blue, i left out the d, because i want it from you'quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_openingszinnen.html
Roses are red, violets are blue.
We're having sex tonight because I'm stronger than you.
Zo fout maar ik moest wel lachen.
Daar zou ik best om kunnen lachen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
enigszins leuke mannen vinden op hot or not is bijna onmogelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef UnicornFarts het volgende:
En nu iedereen massaal naar Hot or Not net als dat iedereen van Whatsapp naar Telegram overstapte!
Ik heb toen hier een paar screenshots geplaatst, wat een freaks. In een dag eraf gegooidquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
enigszins leuke mannen vinden op hot or not is bijna onmogelijkhet niveau
Dito.quote:
Godver, die had ik vanmiddag nodig. Was op zoek naar de slechtste openingszin ooitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens 'roses are re, violets are blue, i left out the d, because i want it from you'
Ik zou die nooit als openingszin gebruikenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver, die had ik vanmiddag nodig. Was op zoek naar de slechtste openingszin ooit.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
'hey ik zie dat je lege handen hebt' en dan zn hand op mn kont plaatsen
Tijd voor een echt man danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan me er echt niet toe zetten vandaag, niveau ligt weer veel te laag op Tinder...
Die gast van een week geleden, die me direct verwijderd had, stuurde ook vandaag opeens een facebook berichtje. Stalker much?
Mijn voorlopige conclusie is dat Groningen geen echte mannen huisvest.quote:
Kan het filmpje niet zien, maar komt mijn Noordpool/IJsbreker er in voor? Zo nee dan ben ik gewoon origineelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Hé!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn voorlopige conclusie is dat Groningen geen echte mannen huisvest.
Laat die mannen even en et nou gewoon die filter naar beneden.. trust me..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Groningenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja nee sorry. 1/3quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Laat die mannen even en et nou gewoon die filter naar beneden.. trust me..Je krijgt zo wel even DM.
Prima stad voor uitgaan, seks en je vermoeien op de Martini toren. Daarna heb je het ook wel weer gezien...quote:
En wat denk je dat de gemiddelde student uitvoert?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Prima stad voor uitgaan, seks en je vermoeien op de Martini toren. Daarna heb je het ook wel weer gezien...
Och ja, als je niet meer studeert he? Verder ook goede studies uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En wat denk je dat de gemiddelde student uitvoert?Overigens is het prima winkelen hier, veel (kunst)gallerieën, veel toneel en muziek, natuur op fietsafstand... Wat hebben andere steden te bieden wat Groningen niet heeft?
Al moet ik zeggen dat ik niet van plan ben hier te blijven na mijn afstuderen hoor.
Kom naar Alkmaarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En wat denk je dat de gemiddelde student uitvoert?Overigens is het prima winkelen hier, veel (kunst)gallerieën, veel toneel en muziek, natuur op fietsafstand... Wat hebben andere steden te bieden wat Groningen niet heeft?
Al moet ik zeggen dat ik niet van plan ben hier te blijven na mijn afstuderen hoor.
Tja, het hangt er vanaf wat je zoekt. Ik vind Londen echt een geweldige stad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Och ja, als je niet meer studeert he? Verder ook goede studies uiteraard.
Ik vind het een leuke stad, Groningen maar jammer dat het zo'n eiland in al dat Groningse groen is...
Ik weet niet eens waar dat ligt.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat ligt.Noord Holland?
Maar voorlopig kruip ik lekker weg in mijn Groningse bedje.Welterusten!
Topografie kennis van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat ligt.Noord Holland?
Maar voorlopig kruip ik lekker weg in mijn Groningse bedje.Welterusten!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben 1x in Groningen geweest. Ik heb alleen maar koeien gezien
De mooiste stad van de wereld niet kennenquote:
Ik ben nog nooit in Groningen geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben 1x in Groningen geweest. Ik heb alleen maar koeien gezien
Dit dusquote:
Ik zal even een sticker voor je pakken, die heb je wel verdiend. En je krijgt een smiley in je schriftjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Sarasi het volgende:
Zeg, jullie allemaal lachen, maar ik had gewoon gelijk met mijn Noord Holland!
Wat lief van je. Nu kan ik weer fijn dromen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zal even een sticker voor je pakken, die heb je wel verdiend. En je krijgt een smiley in je schriftje
Wat doe je hier dan ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Niveau is hier weer denderend hoog zie ik
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Sarasi het volgende:
Zeg, jullie allemaal lachen, maar ik had gewoon gelijk met mijn Noord Holland!
Groot-Alkmaar heeft anderhalf keer zoveel inwoners als Groningen, ik denk dat ze gewoon mij zat te trollen door net te doen alsof ze de mooiste stad van de wereld niet kentquote:
Utregquote:
Ja als je Noord-Holland uitrijdt ben je te ver gegaan iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Dan ga je lekker Tinderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef Silenus het volgende:
Jongens dit provinciale gelul in de marge boeit echt niemand.
Ben jij DE firefly?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
Er gaat niets boven Groningen.
Letterlijk.
Ik hoop van niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |