quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef roislecxe het volgende:
Katje, laat eens een paar lijnen en verwachtingen los op de grafiek van ITC
Sorryquote:
Kijk maar gewoon niet naar die getallen aan de zijkantquote:
Absoluut, tijd om die gloriedagen terug te krijgen van 1200 dollar de BTCquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]En zoals ie nu de laatste week/2 weken schommelt. Hartstikke mooi.
3000quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Absoluut, tijd om die gloriedagen terug te krijgen van 1200 dollar de BTC
Dat zou toch wel mooi zijn. Maar het zal me verbazen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Absoluut, tijd om die gloriedagen terug te krijgen van 1200 dollar de BTC
Moest jij eens opletten... Als iederen die ooit interesse in bitcoin had nu weer ziet dat het lekker gaat ligt zelfs de 2000 binnen handbereik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zou toch wel mooi zijn. Maar het zal me verbazen.
We zullen het zien, niemand weet waar de grens ligt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moest jij eens opletten... Als iederen die ooit interesse in bitcoin had nu weer ziet dat het lekker gaat ligt zelfs de 2000 binnen handbereik.
Litecoin is overleden...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:32 schreef roislecxe het volgende:
LTC houdt trouwens de stijging van BTC niet meer bij he, langzaam worden ze losgekoppeld van elkaar.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:35 schreef Joosie200 het volgende:
Memo-to-myself: ik moet toch beter opletten 's ochtends om half 7, zowel DRK als CINNI waren beide valide opties om gewoon in te stappen en beide stonden toen respectievelijk op 9 en 180. En kijk waar ze nu staan, weer twee mogelijkheden aan me voorbij laten gaan [ afbeelding ]
Waarom heeft Fok geen facepalm smiley?
Ben een tweaker dus ken hun codes prima uit mijn knop, maar op Fok moet ik ze nog lerenquote:
Ik wist de code nietquote:
Oja, zij hebben geen emo.gifquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben een tweaker dus ken hun codes prima uit mijn knop, maar op Fok moet ik ze nog leren
Leuk dat iemand het uit zichzelf zegtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dit is: [ afbeelding ] ?
Top TT btw!![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Leuk dat iemand het uit zichzelf zegt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
If mintpal_email == Rois Then
{
SendPassToNK()
}
Eigenlijk ook je wachtwoordquote:
quote:11.17 Apps may facilitate transmission of approved virtual currencies provided that they do so in compliance with all state and federal laws for the territories in which the app functions
https://developer.apple.c(...)oval/guidelines.html
Dat ie nog omhoog ging had ik je gezegdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:28 schreef Joosie200 het volgende:
Meh.. XC. Terwijl ik maar loop te wachten had ik net zo goed ITC voor 250 kunnen kopen vannacht en nu kwijt gekund voor 535. Gewoon even een verdubbeling laten gaan vanwege wat
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 04:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
btc apps vanaf nu toegestaan in de appstore:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |