https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Als het goed is is het onderweg.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wallet is online.
Heeft 15 confirmations nodig.
Je had het eerst in een wallet moeten gooienquote:
Jup. Zie jij al iets op Mintpal? Ook niet zeker.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:27 schreef DaMart het volgende:
Wedden dat de leuke buy orders al weg zijn tegen de tijd dat wij mee mogen spelen.
We moeten toch echt 1 van de eersten zijn, zat continu bijna te F5en tot die wallet online kwam. Had ook alles al klaarstaan, alleen mn mail stond nog niet open om te bevestigen.quote:
Poloniex vertraagde mijn withdraw vijf minuten...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
We moeten toch echt 1 van de eersten zijn, zat continu bijna te F5en tot die wallet online kwam. Had ook alles al klaarstaan, alleen mn mail stond nog niet open om te bevestigen.
Mja, iedereen gooit er tegelijk ITC heen, terwijl hun wallet waarschijnlijk nog even moet syncen met het netwerk of zoquote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
Mintpal is ook traag.
Doet niks eigenlijk
Sellorder van 2000 zetten ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Nattekat het volgende:
Eerste normale order staat trouwens op 155, de hoge orders van 0,001btc enzo moeten jullie het mee doen
Maar jij kan toch niet weten welk adres Mintpal bedenkt voor ons? Of een adres koppelen?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Trouwens, als jullie de volgende keer mij heel lief aankijken kan ik wel een leuk scriptje voor jullie schrijven die al een adres kan maken nog voor ie online komt
Dat ga ik echt nooit snappen denkquote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef Nattekat het volgende:
{"timestamp":1401745018,"response":"success","reason":"A new deposit address has successfully been generated.","new_address":"JNzRdmaF3YcdnpVRVPeDQPAFDrigpe4qSh"}
Gewoon via een één of andere prutsite
Ik leg het de volgende keer wel uit hoe jullie dat kunnen doen.
maar het is er nog niet...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef DaMart het volgende:
Jee, ik ben ook pending nu.
Rois ligt maar 6 minuten voor.
Godsamme nou. Indicatie hoe lang dat duurt?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Maar ehh... 15 confirmations? Dit wordt nachtwerk
Weet ik veel, ik heb echt geen idee hoe PoS werktquote:Op maandag 2 juni 2014 23:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Godsamme nou. Indicatie hoe lang dat duurt?
Hoeveel heb je er? Of heb je al gedumpt?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, leuk geprobeerd, maar volgende keer maar niet meer inderdaad.
10738.38506089quote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er? Of heb je al gedumpt?
Bijna hetzelfde als ik. ik heb 13000. Mijn sell staat op 450 ofzo maar das een verdomd eind wegquote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
10738.38506089
Net even bijgekocht op 255...
Nu sellorder op 375, dan heb ik nog lichte winst.
Mja ik ga nu ook niet in paniek verkopen als vannacht de boel een beetje bijtrekt. We zien wel weer.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef DaMart het volgende:
Misschien even wachten tot het stof wat is opgetrokken morgen of zo met verkopen.
Inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja ik ga nu ook niet in paniek verkopen als vannacht de boel een beetje bijtrekt. We zien wel weer.
Past wel weer in het 'leuk idee, falende uitvoering' concept.
Godsamme nou... Nu twijfel ik wel om bij te kopen...quote:
Precies. Laatst met YC, die ging gewon hop naar de maan, die verkocht ik nog voor 2800 nadat ik op 2400 kocht.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef DaMart het volgende:
Maar dit is best wel a-typisch voor een munt die op Mintpal wordt toegevoegd. Meestal gaat het eerst gewoon omhoog.
Het scheelt dat ik geen BTC meer over heb op MPquote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Godsamme nou... Nu twijfel ik wel om bij te kopen...
Maar bijkopen pakt echt 9% vd tijd triest uit
In dit soort gevallen absoluut nietquote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
Maar bijkopen pakt echt 9% vd tijd triest uit
Ik 1.36. Maar ik die het denk toch maar niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik geen BTC meer over heb op MP.
Is ook. dat zijn de meest winstgevende muntjes. Al moet je soms wat geduld hebben, maar je hebt zo een % of 30 te pakken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef DaMart het volgende:
Ik kan nog 0,02 BTC vanaf Bittrex naar MP gooien, maar die houd ik daar liever om wat met kleine muntjes te spelen... dat levert me de laatste dagen nog het meeste op.
YC is de enige die ik in de gaten had gehouden toen die op MP kwam. Die ging helemaal uit zak dak omhoog.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef edraket31 het volgende:
Jullie doen exact wat iedereen doet.....
Op maandag kopen ipv vorige week, niet kijken wat de koers ervoor gedaan heeft, niet gekeken op bitcointalk dat er nogal wat onvrede is over het devteam en niet gekeken wat coins zoal doen die door voting toegevoegd worden......
Ik kocht vorige week donderdag mijn eerste ITC al hoor...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef edraket31 het volgende:
Jullie doen exact wat iedereen doet.....
Op maandag kopen ipv vorige week, niet kijken wat de koers ervoor gedaan heeft, niet gekeken op bitcointalk dat er nogal wat onvrede is over het devteam en niet gekeken wat coins zoal doen die door voting toegevoegd worden......
Zo heb ik er wel meer gezien. Maar ja, resultaten uit het verleden...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
YC is de enige die ik in de gaten had gehouden toen die op MP kwam. Die ging helemaal uit zak dak omhoog.
Ach het was leuk om een keer te proberen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo heb ik er wel meer gezien. Maar ja, resultaten uit het verleden....
Precies. Maar ik verkoop alleen en misschien gooi ik alle BTC weer even naar de offline wallet om een weekje pauze te nemen van het traden. Daar gaat weer veel te veel tijd en de laatste dagen negatieve energie in zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach het was leuk om een keer te proberen.
Ja idemquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Maar ik verkoop alleen en misschien gooi ik alle BTC weer even naar de offline wallet om een weekje pauze te nemen van het traden. Daar gaat weer veel te veel tijd en de laatste dagen negatieve energie in zitten.
Er komt nu buysupport. Wat mart ook al zei, de miners hebben hun troep gedumpt lijkt het, nu kan het weer wat omhoog.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
Daarom blijf ik dus af van #1 voting coins als ie net op Mintpal verschijnt.. de lucky few casht met het aantikken van een fractie van een seconde van de hoge openingsprijs en bam, dump, dump, dump. Fair enough, ik blijf nooit af van te vroeg kopen in een dump van whalecoins zoals XC/DRK en zulks
Yep. Dit is weer een van die leermomentjes. Toch wel handige lessen:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
Daarom blijf ik dus af van #1 voting coins als ie net op Mintpal verschijnt.. de lucky few casht met het aantikken van een fractie van een seconde van de hoge openingsprijs en bam, dump, dump, dump.
Ik heb mn sellorder weggehaald. verkoop vannacht wel op 1500 ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:06 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, mijn sell order staan:
BC wordt nu met verlies verkocht, want de 35 zullen we voorlopig wel niet halen.
ITC komt vannacht hopelijk nog op 375 uit en het zou mooi zijn als FLT eindelijk weer eens boven de 500 uitkomt.
En dat zie ik morgenochtend allemaal wel.
Dan slaap ik... maar ik kan hem inderdaad wel wat hoger zetten. Wie weet komt er een piek... en anders gooi ik hem morgen alsnog naar 375. Wachten tot je sell orders worden aangetikt is ook een manier om pauze te nemen van het tradenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb mn sellorder weggehaald. verkoop vannacht wel op 1500 ofzo
stelling 3: oneens. Ik heb in bijna elke p&d meegedaan en 1x maar iets verloren daarmee. Echter koop ik nooit tijdens te pump, maar tijdens de TE diepe dump. En dan trekt het weer recht en heb je winstquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep. Dit is weer een van die leermomentjes. Toch wel handige lessen:
- Wegblijven bij de populaire coins, dan ben je toch alleen maar de speelbal van een paar walvissen;
- Kleine coins met wat lager volume zijn vaak winstgevender. Bittrex is daarvoor wel een leuke exchange;
- Die pumps die via Twitter worden aangekondigd zijn leuk om naar te kijken, maar meedoen kost je alleen maar geld;
- Als een coin net op Mintpal komt, dan moet je er even een dag vanaf blijven voordat je ook maar overweegt om ermee te gaan handelen.
Hij is al 329 nu.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan slaap ik... maar ik kan hem inderdaad wel wat hoger zetten. Wie weet komt er een piek... en anders gooi ik hem morgen alsnog naar 375. Wachten tot je sell orders worden aangetikt is ook een manier om pauze te nemen van het traden.
Ja oké, maar met de pump zelf niet meedoen... tenzij je die coin toevallig al hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
stelling 3: oneens. Ik heb in bijna elke p&d meegedaan en 1x maar iets verloren daarmee. Echter koop ik nooit tijdens te pump, maar tijdens de TE diepe dump. En dan trekt het weer recht en heb je winst
Rond de 400 sell ik toch wel af denkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja oké, maar met de pump zelf niet meedoen... tenzij je die coin toevallig al hebt natuurlijk.
Minder dan 1 BTC nodig om naar de 400 te komen trouwens voor ITC.
Ik ook hoor... maar dan moet er wel wat meer buy support komen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rond de 400 sell ik toch wel af denk
Al die zielige 100jesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook hoor... maar dan moet er wel wat meer buy support komen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |