SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nietus! Ik kom pas net binnen, wel alweer 30 uurtjes wakker en heb zin in een vertiertje...quote:
Ik heb nooit een reanimatiecursus gedaan...quote:
Die Antwoordquote:
Waarom zolang al wakker? Heb je festivalletje gepakt oid?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Nietus! Ik kom pas net binnen, wel alweer 30 uurtjes wakker en heb zin in een vertiertje...
Maar het is hier huilen met de pet op!
Jij ging toch lange vloei bestellen? Of was dat iemand anders..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:30 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik heb nooit een reanimatiecursus gedaan...
Was het maar zo een feest.... moest zondag werken van 22:00 tot vijf uur ongeveer. Daarna wakker omdat afspraak bij Belastingdienst en daarna huisje opruimen, boodschapjes etc... Nog gechilled in het zonnetje.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom zolang al wakker? Heb je festivalletje gepakt oid?
Je bent zelf huilen met de pet op.
Yup, dezelfde als die jij hebt... zijn echt leuk! Maakt het draaien zo veel leuker, lijkt me!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij ging toch lange vloei bestellen? Of was dat iemand anders..
Al gedaan?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Yup, dezelfde als die jij hebt... zijn echt leuk! Maakt het draaien zo veel leuker, lijkt me!
Yup... alleen na vieren was het, dus zal ze pas woensdag in huis hebben. Ook gelijk een paar losse tipboekjesquote:
Haha tof manquote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Yup... alleen na vieren was het, dus zal ze pas woensdag in huis hebben. Ook gelijk een paar losse tipboekjes
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:37 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Whahahaaaaaaa... weet je wat ik me nu bedenk? Als je deze:en deze:
combineert dan heb je pas echt huilen met de pet op!!!
Ja.. aan de ene kant schrok ik wel van de hoeveelheid. Maar aan de andere kant gaan die toch wel op voor het einde van dit jaarquote:
En nu ook werken of dat dan weer niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest.... moest zondag werken van 22:00 tot vijf uur ongeveer. Daarna wakker omdat afspraak bij Belastingdienst en daarna huisje opruimen, boodschapjes etc... Nog gechilled in het zonnetje.
Wel lekker daggie
Het is uiteindelijk goedkoper dan in de shop telkens een los pakje (in ieder geval voor mij wel, losse pakjes zijn hier in de shop 1 eu)quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ja.. aan de ene kant schrok ik wel van de hoeveelheid. Maar aan de andere kant gaan die toch wel op voor het einde van dit jaar
Neeh, werk in een nachtkroeggie in Rotterdam. Meestal van woensdag tot zondag maar soms neem ik een zondag vrij omdat die echt doodsaai kunnen zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nu ook werken of dat dan weer niet?
Dat klinkt ergens wel relaxed op dat lange wakker zijn na dan
Nee niet echtquote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Had je een specifieke reden om me te lokken?
Ah tof.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Neeh, werk in een nachtkroeggie in Rotterdam. Meestal van woensdag tot zondag maar soms neem ik een zondag vrij omdat die echt doodsaai kunnen zijn.
Alleen va die stamgasten met steeds dezelfde verhalen
Had het zondag even moeilijk zo net na mijn verjaardag. Verder gaat het wel redelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet echtGezelligheid en vroeg me af hoe het met je ging
Aahquote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Had het zondag even moeilijk zo net na mijn verjaardag. Verder gaat het wel redelijkMet jou? Zag dat je vloei binnen had gekregen
Yup, hier ook een eurie! Schandalig eigenlijk dat ze gewoon meer dan 50% winst maken op vloeitjes.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk goedkoper dan in de shop telkens een los pakje (in ieder geval voor mij wel, losse pakjes zijn hier in de shop 1 eu)
Ik denk hoe meer zielen, etc.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Had je een specifieke reden om me te lokken?
Wtfquote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Boy_Zonderman het volgende:
En wat nog erger is: soms vraag in duidelijk om een zwarte Smoking, dan willen ze alsnog zo een goedkoop paupermerk aansmeren. WTF!
Komt wel weer goed, is even wennen. Verjaardag is toch wel een dag waar herinneringen aan mijn ex aan kleven.quote:
Yes gelukkig wel. Want buiten het centrum is er voor de rest echt niks hier...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah tof.In het centrum van Rotterdam?
Hehe, dat lijkt mij ook wel saai worden.
Komt wel goedquote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt wel weer goed, is even wennen. Verjaardag is toch wel een dag waar herinneringen aan mijn ex aan kleven.
Als ze het me flikken dan zeg ik ook van: ""Nee vriend, zwarte smoking alsjeblieft". Wel altijd dat alsjeblieft, vooral als het je vaste shop is... anders word je de volgende keer genaaidquote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WtfIk zou persoonlijk niks anders willen. Ik zweer echt bij Smoking Black
Het is leuk dat je er bent, die Stoners doen al twee weken over 1 topique...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al. Maar misschien had ik een post gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |