SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jij bent mijn stok.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt toch de stok waarmee je je kunt vermaken?
Altijd al gezien in jou.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb toch maar afgewezen. 4Havo is best een drukke laatste periode. Al merk je daar niet veel van bij mij, lekker rustig FOK!ken. Daar draait het leven allemaal om. GGMM heeft me wel getipt als goeie optie. Ik weet ook niet waarom.
Fijn dat je hier wel normaal kunt praten.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd al gezien in jou.
Hopelijk eindig je alleen niet net als Tjacka
Als mijn meisje zich druk maakt om mijn stok, heeft zij het leven dan ook nooit begrepen?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die zich druk maken om een sullig stokje hebben het leven nooit begrepen.
Ik wil je Stijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ze dat maar vertellen in het stoktopic.
Ik heb het vorige weekend een serie gekeken en ik werd er emotioneel van.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je Stijn.
Kom alsjeblieft hier. Ik heb de afgelopen dagen zitten huilen omdat ik je mis.
Hier is geen GGMM hij is mijn trigger en dat weet je.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je hier wel normaal kunt praten.
quote:
jij zou wel anders praten als jij ook 12 cm hadquote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die zich druk maken om een sullig stokje hebben het leven nooit begrepen.
Nu gaan we seksen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het vorige weekend een serie gekeken en ik werd er emotioneel van.
Wat nu?
IK HEB ER EENTJEquote:
Omgquote:
Je moet je niet zo laten stangen door GGMM.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier is geen GGMM hij is mijn trigger en dat weet je.
nee want ik voed mijn kind niet op met een vader die een andere vriendin heeftquote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omg
Zullen we hem samen opvoeden
Zodat hij over twee jaar een volwaardig supporter is
Jij gedraagt je hier trouwens ook anders.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet je niet zo laten stangen door GGMM.
Ach een schyzofreen is nooit alleen tochquote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig tegen Elan. Straks laat 'ie weer zijn tweede 'ik' zien.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij gedraagt je hier trouwens ook anders.
Je staat nog net niet gebukt voor Etsu terwijl je in VBL altijd een grote mond hebt over mensen die hier posten
wat zegt ie dan meestalquote:Op maandag 2 juni 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je staat nog net niet gebukt voor Etsu terwijl je in VBL altijd een grote mond hebt over mensen die hier posten
hij is zelfs al op het punt dat hij nep dms maaktquote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig tegen Elan. Straks laat 'ie weer zijn tweede 'ik' zien.
Stijn heeft geen vrienden én geen dubbele persoonlijkheid die zit dus altijd alleen op zolder.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ach een schyzofreen is nooit alleen toch
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik voed mijn kind niet op met een vader die een andere vriendin heeft
Ah een klassieke FOK! ker dusquote:Op maandag 2 juni 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn heeft geen vrienden én geen dubbele persoonlijkheid die zit dus altijd alleen op zolder.
neequote:Op maandag 2 juni 2014 22:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil hem wel adopteren, dan voed ik hem wel op met Mrs Porkbeans
Gewoon grote bek dat jullie amarantjes zijn dan het hier allemaal kut is.quote:
Maar maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik ben nog steeds van mening dat het hier een hartstikke laag niveau is en ik Etsu een teringdebiel vind. Moet ik nu dood?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hou van je, Stijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het hier een hartstikke laag niveau is en ik Etsu een teringdebiel vind. Moet ik nu dood?
Hoe doe je dat nep dm's maken?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is zelfs al op het punt dat hij nep dms maakt
trieste gast
Halloooooowghgw Stijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het hier een hartstikke laag niveau is en ik Etsu een teringdebiel vind. Moet ik nu dood?
Nee in VBL is het vast allemaal hosannahquote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel eerlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan niet zonder mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent wel eerlijk.
Maar waarom post je hier dan nu?
wejo echt waarquote:Op maandag 2 juni 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon grote bek dat jullie amarantjes zijn dan het hier allemaal kut is.
LR is net zo trouwens daar, meer haantjesgedrag
Ik weet het niet. Dit topic heeft op zijn tijd een hoge aantrekkingskracht.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent wel eerlijk.
Maar waarom post je hier dan nu?
Je moest eens wetenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee in VBL is het vast allemaal hosannah
Straks ga ik die dm's openbaren als je bezig blijftquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks ga ik die dm's openbaren als je bezig blijft
Die 48 uur neem ik dan voor lief.
bedreigingquote:Op maandag 2 juni 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
TVPquote:Op maandag 2 juni 2014 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik krijg hier foute beelden bij.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
TVP
Elan, ik heb een probleem. Wil je me helpen?
Zolang het niet met een stok te maken heeftquote:Op maandag 2 juni 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
TVP
Elan, ik heb een probleem. Wil je me helpen?
Stijn negeert me.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang het niet met een stok te maken heeft
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang het niet met een stok te maken heeft
Jij vindt iets van fokkie prima.quote:
ik had de lapo hequote:Op maandag 2 juni 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
Ik heb het nieuwe feedbacktopic van GC gemaakt en het is een sticky, nu kan iedereen mijn naam bovenaan zien
Ik word beroemd.
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij vindt iets van fokkie prima.
Vervolgens komt het bij hem terecht en ga je lopen huilen dat ik dm's 'verzin'
Wees dan gewoon eerlijk tegen hem zeg dat je hem niet mag.
hou je bek dan ook er overquote:Op maandag 2 juni 2014 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
het boeit mij geen reet elan echt niet
niet de hele dagquote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
Echt de hele fucking dag al gaat het over de FOK!stok![]()
Wereldnieuwsquote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
Echt de hele fucking dag al gaat het over de FOK!stok![]()
Dat is echt een beste klap geweestquote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
omg hahahahahah
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |