SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Jij bent mijn stok.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt toch de stok waarmee je je kunt vermaken?
Altijd al gezien in jou.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb toch maar afgewezen. 4Havo is best een drukke laatste periode. Al merk je daar niet veel van bij mij, lekker rustig FOK!ken. Daar draait het leven allemaal om. GGMM heeft me wel getipt als goeie optie. Ik weet ook niet waarom.
Fijn dat je hier wel normaal kunt praten.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd al gezien in jou.
Hopelijk eindig je alleen niet net als Tjacka
Als mijn meisje zich druk maakt om mijn stok, heeft zij het leven dan ook nooit begrepen?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die zich druk maken om een sullig stokje hebben het leven nooit begrepen.
Ik wil je Stijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ze dat maar vertellen in het stoktopic.
Ik heb het vorige weekend een serie gekeken en ik werd er emotioneel van.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je Stijn.
Kom alsjeblieft hier. Ik heb de afgelopen dagen zitten huilen omdat ik je mis.
Hier is geen GGMM hij is mijn trigger en dat weet je.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je hier wel normaal kunt praten.
quote:
jij zou wel anders praten als jij ook 12 cm hadquote:Op maandag 2 juni 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die zich druk maken om een sullig stokje hebben het leven nooit begrepen.
Nu gaan we seksen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het vorige weekend een serie gekeken en ik werd er emotioneel van.
Wat nu?
IK HEB ER EENTJEquote:
Omgquote:
Je moet je niet zo laten stangen door GGMM.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier is geen GGMM hij is mijn trigger en dat weet je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |