quote:
Ban.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef Gehenna het volgende:
Wel tof dat hij zo 'z'n ding' doet, maar verder ongelofelijk ruk eigenlijk
Jij mag niet meer meedoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:37 schreef Gehenna het volgende:
Wel tof dat hij zo 'z'n ding' doet, maar verder ongelofelijk ruk eigenlijk
Nou, Kerft, ik wat op jouw versiequote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hier voorlopig nog Marquee Moon.
Vond trouwens deze, ziet er goed uit, ga ik als referentiemateriaal gebruiken:
[ afbeelding ]
Wat vind jij ervan?
Deze niet ik begrijp zin.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou, Kerft, ik wat op jouw versie
Wat voor versie moet ik maken dan?quote:
Naar keuze uiteraard. Alleen verwachtte ik een versie met alle K-pop en Japanse meuk en zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat voor versie moet ik maken dan?
Enige waar ik echt genoeg kennis van heb om zoiets te maken is Hip Hop van 94-11 en zelfs daar niet eens van misschien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naar keuze uiteraard. Alleen verwachtte ik een versie met alle K-pop en Japanse meuk en zo
je kan ook gewoon al je goede muziek ergens op de lijst zetten en een soort connect the dots doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Enige waar ik echt genoeg kennis van heb om zoiets te maken is Hip Hop van 94-11 en zelfs daar niet eens van misschien.
Daar heeft niemand baat bij joh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
je kan ook gewoon al je goede muziek ergens op de lijst zetten en een soort connect the dots doen
In 2012 in Porto, 2013 in Barça.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:01 schreef Z het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest? Lijkt me idd een prettig festival.
Mooi overzichtje, wilde altijd nog in de New Wave/Post-Punk/Jangle pop duiken. Vandaag heb ik Felt geluisterd, volgens mij moet vooral de jangle pop hoek mij wel liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hier voorlopig nog Marquee Moon.
Vond trouwens deze, ziet er goed uit, ga ik als referentiemateriaal gebruiken:
[ afbeelding ]
Wat vind jij ervan?
Jangle wil ik ook nog meer proberen, Smiths bevalt me namelijk wel, Mac DeMarco vind ik dan wel weer te makkelijke muziek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi overzichtje, wilde altijd nog in de New Wave/Post-Punk/Jangle pop duiken. Vandaag heb ik Felt geluisterd, volgens mij moet vooral de jangle pop hoek mij wel liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |