Ben bang dat ik niet begrepen ga worden daar.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een corrupte anarchist....een betere CV voor POL is er niet!
De revanche.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
De spandoeken voor Spanje - NL zijn al klaar...
Extra journaals, speciale camerateams naar Spanje en de experts buitelen over elkaar heen om hun zegje te doen. Enige nieuws waar nog over gepraat wordt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Hoe is het nieuws in NL ontvangen? Aangezien wij de koning van Hispanje altijd geëerd hebben, moet dat toch wel een impact hebben...
Ik snap je niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben bang dat ik niet begrepen ga worden daar.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Extra journaals, speciale camerateams naar Spanje en de experts buitelen over elkaar heen om hun zegje te doen. Enige nieuws waar nog over gepraat wordt.
What will this button do?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om te beginnen ga ik dan eerst het knopje verwijderen testen.
Vooral geen losgeld betalenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Meld maar dat we hier naar omstandigheden goed behandeld worden.
Geen losgeld betalen!
Over een nieuwe koning en koningin en losgeldquote:
MM wordt vastgehouden in Spanje door een stel terroristen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM wordt vastgehouden in Spanje door een stel terroristen.
Hij heeft zich manmoedig verzet door rookbommen te gooien, maar het waren er teveel.
We mogen vooral geen losgeld betalen en verder gaat het goed met hem.
Nu is het afwachten, een kaarsje branden en hopen dat hij de nieuwe koning van Spanje wordt.
Ik vind dr maar een mager scharminkel ...quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
Gaat die ouwe rotzak ermee stoppen, ja?? Letizia is inderdaad een schoonheid. Mooier als Maximá?? Kweenie....
Persoonlijk vind ik Maxima mooier, omdat zij een warmere uitstraling heeft. De toekomstige koningin van Spanje vind ik wat koeltjes overkomen en bovendien gratenmager.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
Gaat die ouwe rotzak ermee stoppen, ja?? Letizia is inderdaad een schoonheid. Mooier als Maximá?? Kweenie....
Doe eens een pic van d'r als je wilt?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dr maar een mager scharminkel ...
Oeps, dat ging dus maar net goed, maar je weet het hè, als je je telefoon in het water laat vallen moet je hem daarna een week in een bak rijst leggenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef ElizabethR het volgende:
Godverrrrr liet ik bijna mijn foon in bad vallen
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=633quote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een pic van d'r als je wilt?
Heb d'r nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |