Weet ik... Het gaat om waar ze nu mee komen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In iOS kun je (nagenoeg) alle informatieflow naar apps bepalen. Gewoon niet op alles "Ja" antwoorden.
Gaat gewoon op dezelfde manier wel of geen toegang verlenen. Per app.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet ik... Het gaat om waar ze nu mee komen.
Wacht maar totdat de baas eist dat je Angry Birds moet installerenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, jullie gebruikers hebben heul geen rechten nodig, nie
Krijgt hij alleen als hij kan aantonen dat dat nodig is voor z'n werk. Doe ik niet moeilijk overquote:Op maandag 2 juni 2014 20:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wacht maar totdat de baas eist dat je Angry Birds moet installeren
Alsof Apple die heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef OverRated het volgende:
"Hee, m'n pa heeft een vieze film gekeken"
"Hee, nu m'n dochter van 9 ookquote:Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef OverRated het volgende:
"Hee, m'n pa heeft een vieze film gekeken"
Ik voorzie eerder BREIN problemenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh geen idee. Maar ik zie wel wat privacy probleempjes met dat family sharing.
Die ene enterprise gozert, gok ikquote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Sunri5e het volgende:
Welke idioot loopt daar telkens als eerste WHOOO te roepen?
twitter:jankoum twitterde op maandag 02-06-2014 om 20:15:55very flattering to see Apple "borrow" numerous WhatsApp features into iMessage in iOS 8 #innovation reageer retweet
lolquote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:jankoum twitterde op maandag 02-06-2014 om 20:15:55very flattering to see Apple "borrow" numerous WhatsApp features into iMessage in iOS 8 #innovation reageer retweet
Als ik dit zo zie en begrijp, gaat het allemaal via iCloud. Beetje de Apple versie van Google Docsquote:Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef OverRated het volgende:
En slaat hij nu ook de veranderingen op binnen je photostream? Nu moet je altijd lokaal opslaan als je iets wilt verbeteren.
Ja dit ziet er wel goed uit eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie en begrijp, gaat het allemaal via iCloud. Beetje de Apple versie van Google Docs
Zou mooi zijn als oude versies opgeslagen blijven zodat je altijd terug kan gaan. Soort van Time Machine maar dan online.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef OverRated het volgende:
En slaat hij nu ook de veranderingen op binnen je photostream? Nu moet je altijd lokaal opslaan als je iets wilt verbeteren.
Kun je daar wat anders mee dan je photo's synchroniseren dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:19 schreef JoelBaka het volgende:
Ah thank god mac foto app!iPhoto werkt echt voor geen kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |