SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2014 19:29:20 ]
Daaromquote:Op maandag 2 juni 2014 19:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon het feit dat je daar zonder schaamte in kan rijden is al een medaille waard
Dankje, is mijn creatiequote:
LMI plsquote:
Rijdt gewoon 1/22quote:Op maandag 2 juni 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen verstand had van auto's.
ik weet niet eens wat er precies aan de hand is en ik vind je al een kutuserquote:
hoe danquote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb ooit een keer in een Bentley Continental GT met een W12 mogen rijden en een Ferrari California
Wat een geweldige geile wagens waren dat
Gas is alles, remmen is angst
doe ff normaal die heb ik niet meerquote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat er precies aan de hand is en ik vind je al een kutuser
dus uh ja, ga je moeder pesten
Ik was gisteren op circuit.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb ooit een keer in een Bentley Continental GT met een W12 mogen rijden en een Ferrari California
Wat een geweldige geile wagens waren dat
Gas is alles, remmen is angst
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe ff normaal die heb ik niet meer
/cachet
Met je handen voeten, stuur en gaspedaalquote:
Dat het best raar is om op deze leeftijd een huis te kopen. Helemaal omdat je nu al weet dat je daar 99% kans geen 10 jaar blijft wonen. En dan in deze tijd en alles, maar dat verhaal ken je vastquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe ff normaal die heb ik niet meer
/cachet
Niet als je 140 rijdt hoor, dat is veel te hard voor zo'n auto om zuinig te zijnquote:
en in grunn waar hij sowieso niet wil blijven wonenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het best raar is om op deze leeftijd een huis te kopen. Helemaal omdat je nu al weet dat je daar 99% kans geen 10 jaar blijft wonen. En dan in deze tijd en alles, maar dat verhaal ken je vast
waarom is dat raar? het is pas raar als je het geld er niet voor hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het best raar is om op deze leeftijd een huis te kopen. Helemaal omdat je nu al weet dat je daar 99% kans geen 10 jaar blijft wonen. En dan in deze tijd en alles, maar dat verhaal ken je vast
Ik zeg nergens dat ik 140 rijdquote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet als je 140 rijdt hoor, dat is veel te hard voor zo'n auto om zuinig te zijnAls je constant 80 rijdt zal hij best 1 op 20 halen.
Hoop dat ie dit een beetje kan snappen.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
en in grunn waar hij sowieso niet wil blijven wonen
Ik rij max 80quote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elan, zeg 't.
ZEG DAT IE EEN MAFKEES IS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |