quote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe ff normaal die heb ik niet meer
/cachet
Met je handen voeten, stuur en gaspedaalquote:
Dat het best raar is om op deze leeftijd een huis te kopen. Helemaal omdat je nu al weet dat je daar 99% kans geen 10 jaar blijft wonen. En dan in deze tijd en alles, maar dat verhaal ken je vastquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe ff normaal die heb ik niet meer
/cachet
Niet als je 140 rijdt hoor, dat is veel te hard voor zo'n auto om zuinig te zijnquote:
en in grunn waar hij sowieso niet wil blijven wonenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het best raar is om op deze leeftijd een huis te kopen. Helemaal omdat je nu al weet dat je daar 99% kans geen 10 jaar blijft wonen. En dan in deze tijd en alles, maar dat verhaal ken je vast
waarom is dat raar? het is pas raar als je het geld er niet voor hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat het best raar is om op deze leeftijd een huis te kopen. Helemaal omdat je nu al weet dat je daar 99% kans geen 10 jaar blijft wonen. En dan in deze tijd en alles, maar dat verhaal ken je vast
Ik zeg nergens dat ik 140 rijdquote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet als je 140 rijdt hoor, dat is veel te hard voor zo'n auto om zuinig te zijnAls je constant 80 rijdt zal hij best 1 op 20 halen.
Hoop dat ie dit een beetje kan snappen.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
en in grunn waar hij sowieso niet wil blijven wonen
Ik rij max 80quote:Op maandag 2 juni 2014 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elan, zeg 't.
ZEG DAT IE EEN MAFKEES IS
Raar als je het geld er niet voor hebt?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom is dat raar? het is pas raar als je het geld er niet voor hebt.
en ik blijf er idd geen 10 jaar wonen.
in deze tijd is een huis kopen juist t verstandigst wat je kan doen.
en kopen is op langere termijn goedkoper dan huren. bespaart mij heel flink wat.
Ja, een huis kopen op dit moment is super verstandig.. maar dan wel alleen als je er flink LANG in blijft wonenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom is dat raar? het is pas raar als je het geld er niet voor hebt.
en ik blijf er idd geen 10 jaar wonen.
in deze tijd is een huis kopen juist t verstandigst wat je kan doen.
en kopen is op langere termijn goedkoper dan huren. bespaart mij heel flink wat.
lees nog eens.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar als je het geld er niet voor hebt?
We hebben niet allemaal jouw privilege hoor
huizenmarkt begint op te komen hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, een huis kopen op dit moment is super verstandig.. maar dan wel alleen als je er flink LANG in blijft wonen.
Ik heb nergens het woord dom gebruikt.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
lees nog eens.
[..]
huizenmarkt begint op te komen hoor![]()
en als ik vertrek uit groningen, kan ik dan alsnog huren aan een stelletje ofzo. weer extra inkomsten.
ik heb aan alles gedacht hoor. ik ben niet dom.
Hoezo? Prijzen zijn laag op het moment, over een aantal jaar stijgen ze vast weer.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, een huis kopen op dit moment is super verstandig.. maar dan wel alleen als je er flink LANG in blijft wonen.
Precies.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Prijzen zijn laag op het moment, over een aantal jaar stijgen ze vast weer.
Omdat je het huis ook moet kunnen verkopen.. En als je nu al weet dat je er eigenlijk heel kort woont, straks zit je daar met een niet te verkopen huis.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Prijzen zijn laag op het moment, over een aantal jaar stijgen ze vast weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |