*huisquote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker blijft binnen of alleen in zijn/haar woonplaats
gr grquote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker blijft binnen of alleen in zijn/haar woonplaats zolderkamer
Hehehe. Gevaar op de weg.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
1ste x was ik gezakt omdat ik te dicht op de auto's aan de zijkant reedWist ik heul niet.
2de x was ik gezakt omdat ik zonder te kijken van rijstrook wisselde op een rotondeHad niet door dat er twee rijstroken waren.
3de x prima, was om 8 uur morgens en hele aardige vrouw.
Met panorama dakquote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil nu gaan voor deze
[ afbeelding ]
Hiervoor had ik deze op het oog
[ afbeelding ]
alweer? damn gurl why?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:24 schreef Etsu het volgende:
esell ik ga binnenkort weer verhuizen en dan heb ik een huis met een balkon omg leuk he
Goeie. Balkon is chill, heb ik nu.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:24 schreef Etsu het volgende:
esell ik ga binnenkort weer verhuizen en dan heb ik een huis met een balkon omg leuk he
Jaaquote:
Wat voor blok ligt daar in ?quote:
weet niet preciesquote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor blok ligt daar in ?
Een 800 cc ofzo
Ik fiets nog sneller dan dat dat ding optrekt.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een 800 cc ofzo
Wat is je kentekenquote:
Terwijl je alleen woonde.quote:
Kan gewoon 140quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik fiets nog sneller dan dat dat ding optrekt.
Denk dat ie de 70/80 haalt op een invoegstrook.
980cc niet overdrijven jij.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een 800 cc ofzo
Gewoon het feit dat je daar zonder schaamte in kan rijden is al een medaille waardquote:Op maandag 2 juni 2014 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel baas eigenlijk dat je daar in rijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |