Nee, geen geld voor.quote:
Ik kon het wel aardig, maar je moet ook een beetje geluk hebben met je afrijmeneer. Daar zitten me toch een partij zakkenwassers bijquote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kon het niet.Ben op een gegeven moment ook overgestapt naar automaat en tot nu toe geen spijt van en rijd ook prima
200 euro?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je net zo goed opzij leggen voor een leuke auto later.
Mijn vadertje rijdt ook een automaat, en dat rijdt wel relaxed, maar het is zo saaiquote:Op maandag 2 juni 2014 19:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik reed in een automaatje uit 1998. Alles kraken en piepen, maar toch rijdt het wel heel relaxed. Maar het is inderdaad leuker om gewoon zelf de toeren te bepalen
Dat is wel netjesquote:
Ja kloptquote:Op maandag 2 juni 2014 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn vadertje rijdt ook een automaat, en dat rijdt wel relaxed, maar het is zo saai
Rij je daar echt een.quote:
Precies.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is wel netjes
En de verzekering en wegenbelasting kost zeker ook helemaal niks
Ditquote:Op maandag 2 juni 2014 19:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou zou er voor geen 10 euro in gaan rijden.
Is ie ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Rij je daar echt een.
Nu heb ik echt een beeld van je dat je een kneus bent.
O wacht
Geen eckte eckte Nederlander zijnquote:
1ste x was ik gezakt omdat ik te dicht op de auto's aan de zijkant reedquote:Op maandag 2 juni 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon het wel aardig, maar je moet ook een beetje geluk hebben met je afrijmeneer. Daar zitten me toch een partij zakkenwassers bij
"Je reed 25 in een 30 zone, dat is te traag. Gezakt. "
Automaat 1 keer gereden, was wat onwennig. Maar als je gewend bent, lijkt het me wel fijn.
Nee, rijdt 1 op 22, verzekering kost niks. Lekker goedkoop rijdenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef xcachet het volgende:
Een auto voor 200 euro.
Denk dat ie bij je volgende rit kapot gaat.
Een echte FOK!ker blijft binnen of alleen in zijn/haar woonplaatsquote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mensen moetne soms ook buiten hun woonplaats zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |