Ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:12 schreef Yalesa het volgende:
verklaart hij vaak de liefde aan FOK!'sters en ben ik dus nummer weet-ik-het-hoeveel? Serieus antwoorden alsjeblieft.
Je liefde uiten blijkbaar wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:29 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Liefde heeft geen datum/jaar.
Het is levenslang.
Bedankt dat je zo eerlijk bent, jij komt gegarandeerd op ons bruiloft!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nee hij doet het alleen bij jou
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op maandag 2 juni 2014 18:19 schreef Yalesa het volgende:
Jongens, hebben jullie ook bewijsmateriaal?
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:19 schreef Yalesa het volgende:
quote:
Wacht, je hebt een bedrijf?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:25 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Mooie slogan voor mijn bedrijf!
Nee, helaas nog niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:25 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Wacht, je hebt een bedrijf?Dat verandert de zaak.
Nee geintje. Jongens we gaan weer serieus verder.
Je kan toch zo zien dat hij overal op FOK! zich vrij ranzig aan vrouwen aanbiedt.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:26 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik meen het, ik wil weten of ik nummer 500000 ben of niet.
Ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:19 schreef Yalesa het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha, lief he?
Lieve Voszje,
Ik heb dit topic voor jou aangemaakt, wil je mijn toekomstige worden?
Hierbij wil ik virtueel jou hand komen vragen.
Wat is u antwoord?
Ik heb nog nooit een topic voor jou gemaakt.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan toch zo zien dat hij overal op FOK! zich vrij ranzig aan vrouwen aanbiedt.
En dat hij natuurlijk een enorme troll is.
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Jawel, maar eerst beetje via internet praten, en dan een vrouw! Zoals Complicate.
Ze heeft alles wat ik in een vrouw zoek..
Zeg haar dat je veranderd bent.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Yalesa heeft dat meer.
Dat heb ik wel geschreven!
Bedankt dat je het niet hebt bewerkt!
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een topic voor jou gemaakt.
En al helemaal niet voor iemand die mij mors schiet..
SEX / Squirten, welke vrouwen doen/kunnen dat?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:56 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik plaats mijn tong wel daar.
Ik zuig de lekkage wel leeg. Vang alles op in mijn mond.
Je smaakt best zoet..
Volgens mij doet/deed hij dat allemaal uit verveling. Het kan bijna niet anders.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee, dat topic kwam er inderdaad niet. Je ging opzoek naar een touw en ladder zei je. Overigens heb ik ook niets bewerkt hoor, dus maak je geen zorgen. Dit was het topic waar ik mijn bericht uithaalde: R&P / Trouwen/getrouwd zijn met een Fokker?
Ja, dat is het.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij doet/deed hij dat allemaal uit verveling. Het kan bijna niet anders.
Wie weet krijg je binnekort vleugels van Yalesaquote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, dat is het.
Ik ben eenzaam.
Voel mij soms als een vogel, maar dan zonder vleugels.
Dimachaurus. Ook zo'n Mocro player maar die plaatste tenminste nog naaktfoto's van zichzelf. En leuke sexchatjes. Op Fok! Buiten we eenzaamheid graag uit. Dus kom op met wat dramaquote:
Wie weet, maar denk dat ik haar al verloren heb..quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie weet krijg je binnekort vleugels van Yalesa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |