ik ben een vrouw hihi gniffelquote:Op woensdag 25 december 2013 15:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Echt waar? Hihi.
Nee, serieus.. Ik ben alleen opzoek naar vrouwen.
Een beetje verdacht, maar het komt echt recht uit mijn hart.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:01 schreef Chef_M het volgende:
Marokkaan, Eerlijk en Geen vlieg kwaad in 1 post.
Goed hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
We blijven gewoon vrienden?
Komt omdat je daarmee elke dag brieven schrijft naar je oma toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:07 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Die laat mij in de steek..
Mijn rechter hand is trouwens iets gespierder dan mij linker..
Ik ken jou ergens van..quote:Op woensdag 25 december 2013 16:28 schreef Renesite het volgende:
Als je van de andere kant wil zijn..
Stuur pics danquote:Op woensdag 25 december 2013 16:28 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ken jou ergens van..
Sexy René..
Een soort pinguïn?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:32 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik mis je aandacht..
Zonder jou, ben ik een vogel zonder vleugels.
Bedankt voor het uppen, kusje voor jou.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:58 schreef Strani het volgende:
Dit zou nog wel eens de meest succesvolle tactiek in de geschiedenis van FOK! kunnen worden.
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt voor het uppen, kusje voor jou.
Eerst ik, dan koppel ik je wel met haar zusje. Via de fax!quote:Op woensdag 25 december 2013 17:03 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook een Fok vriendinnetje [ afbeelding ]
Geef mij de afdankertjes maar jaquote:Op woensdag 25 december 2013 17:03 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Eerst ik, dan koppel ik je wel met haar zusje. Via de fax!
Bedankt, mijn warme liefde voor jou!quote:Op woensdag 25 december 2013 17:05 schreef complicate het volgende:
Mijn complimenten voor humor van TS
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt, mijn warme liefde voor jou!
Niks negatiefs bedoeld. Gewoon een vrouw die ze geld verdient met het verkopen van haar lichaam, het oudste beroep ter wereld.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:13 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zo praat je niet over vrouwen..
Ik ben al vrolijk van jouw virtuele humorquote:Op woensdag 25 december 2013 17:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Mag ik je dan verder prive opvrolijken?
Dan noem je dat prostituees, geen "hoeren".quote:Op woensdag 25 december 2013 17:14 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Niks negatiefs bedoeld. Gewoon een vrouw die ze geld verdient met het verkopen van haar lichaam, het oudste beroep ter wereld.
Jij zoekt een fok-vriendin. Zo zouden er ook fokkers zijn die een fok-hoer zoeken vandaar deze vraag.
Dat is pijnlijk dan haha.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben al vrolijk van jouw virtuele humor, ik besta alleen in virtueel vorm, niet in privé
Dus je wilt geen vrouw IRL ??quote:
Zo had ik het ook begrepenquote:
Jawel, maar eerst beetje via internet praten, en dan een vrouw! Zoals Complicate.quote:
ja, je kan wel beginnen op FOK! natuurlijk... maar als het daar bij blijft heb je er nog niks aan lijkt mijquote:
Wablieft? Je kent me toch nietquote:Op woensdag 25 december 2013 17:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Jawel, maar eerst beetje via internet praten, en dan een vrouw! Zoals Complicate.
Ze heeft alles wat ik in een vrouw zoek..
wow... zo te horen heb je al snel een keuze gemaakt hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 17:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Jawel, maar eerst beetje via internet praten, en dan een vrouw! Zoals Complicate.
Ze heeft alles wat ik in een vrouw zoek..
Leer me, hoe krijg ik nou een vrouw..?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja, je kan wel beginnen op FOK! natuurlijk... maar als het daar bij blijft heb je er nog niks aan lijkt mij
We kunnen elkaar leren kennen?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Wablieft? Je kent me toch niet
Ik ben direct! Haha, maar loop altijd een blauwtje helaas.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
wow... zo te horen heb je al snel een keuze gemaakt haha
arme man hahaquote:Op woensdag 25 december 2013 17:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Leer me, hoe krijg ik nou een vrouw..?
Hmm, maar ik ben gewoon verlegen/nerveus als ik een meid spreek.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
arme man haha
Je moet misschien niet te openlijk zijn met dit soort zaken, een beetje meer subtiel
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #150 Barbiequote:Op woensdag 25 december 2013 17:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Leer me, hoe krijg ik nou een vrouw..?
Maar ik gun je iemand van harte hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 17:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ben direct! Haha, maar loop altijd een blauwtje helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
haha goede tip iddquote:Op woensdag 25 december 2013 17:25 schreef complicate het volgende:
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #150 Barbie
Als je al die topics van deel 1 tot deel 150 lees, krijg je weten hoe en wat
Mag ik je proefkonijn zijn? Zo kan ik het een en ander leren.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:25 schreef complicate het volgende:
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #150 Barbie
Als je al die topics van deel 1 tot deel 150 leest, krijg je weten hoe en wat
Ik ben geweldigquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar ik gun je iemand van harte hoorBedankt, jij bent alvast uitgenodigd op onze Marokkaanse/Hollandse bruiloft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst lezenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:26 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Mag ik je proefkonijn zijn? Zo kan ik het een en ander leren.
Thanxquote:
graag gedaan, is wel verdiend vind ikquote:
wow... en wat heb je doorgaans allemaal voor moois op een Marokkaanse/Hollandse bruiloft! ??quote:Op woensdag 25 december 2013 17:27 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent alvast uitgenodigd op onze Marokkaanse/Hollandse bruiloft!
Ze valt gelijk voor je man, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
graag gedaan, is wel verdiend vind ik
Je krijgt 2 milfen van boven de 40, maar nog zo strak als een meid van 18, tevens mag je lekker zuipen. Voor de rest, standaard koeien en nijlpaarden daar. Niks interessants aan.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:28 schreef F1978 het volgende:
[..]
wow... en wat heb je doorgaans allemaal voor moois op een Marokkaanse/Hollandse bruiloft! ??
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Je krijgt 2 milfen van boven de 40, maar nog zo strak als een meid van 18, tevens mag je lekker zuipen. Voor de rest, standaard koeien en nijlpaarden daar. Niks interessants aan.
Oh ik wist niet dat we al getrouwd waren ondertussen alquote:Op woensdag 25 december 2013 17:29 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ze valt gelijk voor je man, hoe doe je dat?
Je neemt mijn vrouw in beslag, ik denk dat ik mij nick maar ga aanpassen!
Waarom MarokkaanseHeld eigenlijk dan, je zou zeggen dat je met die naam al veel veroverd hebt, waaronder vrouwen ???quote:Op woensdag 25 december 2013 17:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Je krijgt 2 milfen van boven de 40, maar nog zo strak als een meid van 18, tevens mag je lekker zuipen. Voor de rest, standaard koeien en nijlpaarden daar. Niks interessants aan.
Nou, ik kreeg laatst een PM, waar iemand tegen mij zei..quote:Op woensdag 25 december 2013 17:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
Waarom MarokkaanseHeld eigenlijk dan, je zou zeggen dat je met die naam al veel veroverd hebt, waaronder vrouwen ???![]()
Haha die man loopt echt superhard van stapel.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat we al getrouwd waren ondertussen alIk kan niet vliegen helaas
Oh god, je maakt me gek.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat we al getrouwd waren ondertussen alIk kan niet vliegen helaas
Bedankt, ik zie jou als een broer.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Haha die man loopt echt superhard van stapel.
hij moet zich een beetje rustig houden, anders wordt zijn kerst te rustig en ik gun hem veel meer.
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:34 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oh god, je maakt me gek.
Je hebt iets leuks, hoe jong ben je?
ahhhhh thanksquote:Op woensdag 25 december 2013 17:34 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt, ik zie jou als een broer.
Ik zeg toch... haha ... niet te hard van stapel lopen, broerquote:Op woensdag 25 december 2013 17:35 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Heb ik der een beetje kunnen verleiden denk je? Gaat ze me haar hart geven?
Hahaha, begrijp je nu waarom ik mijn nick wil veranderen. Geweldig haha.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:38 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik zeg toch... haha ... niet te hard van stapel lopen, broer
Rustiger beginnen, je lijkt wel gangster die een bank wilt overvallen qua snelheid
Ja misschien zoiets als "MarokkaanseHeer" en als tekst eronder "Echte heer voor de ware".quote:Op woensdag 25 december 2013 17:39 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hahaha, begrijp je nu waarom ik mijn nick wil veranderen. Geweldig haha.
Oke, ik zal het rustig aan doen.
Prachtig, die ga ik gebruiken.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja misschien zoiets als "MarokkaanseHeer" en als tekst eronder "Echte heer voor de ware".
Ok... mooi, fijn dat ik je kon helpen met de naamquote:Op woensdag 25 december 2013 17:44 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Prachtig, die ga ik gebruiken.
Zo goed? Ik ga later mijn nick aanpassen.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... mooi, fijn dat ik je kon helpen met de naamen ondertitel.
Een mooi begin iddquote:Op woensdag 25 december 2013 17:46 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zo goed? Ik ga later mijn nick aanpassen.
Ik heb het verpest he, ..quote:
gewoon je naam veranderen straks en het opnieuw proberen, maar dit keer wat subtieler okquote:Op woensdag 25 december 2013 17:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik heb het verpest he, ..
Ze negeert me gewoon nu, dit heb ik elke kerst, ik word er gewoon depressief en levensmoe van.
Desnoods in een nieuwe topic weerquote:Op woensdag 25 december 2013 17:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik heb het verpest he, ..
Ze negeert me gewoon nu, dit heb ik elke kerst, ik word er gewoon depressief en levensmoe van.
Oke vriend, en anders word het gewoon een ladder en touw zoeken.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
gewoon je naam veranderen straks en het opnieuw proberen, maar dit keer wat subtieler ok
Ach nee, niet zoquote:Op woensdag 25 december 2013 17:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oke vriend, en anders word het gewoon een ladder en touw zoeken.
Sta toch bijna rood, dus wat maakt het uit.
Moeite doen en eerlijk zijn voor een vrouw he, dan heb je een goed beginnetje, op een rustige manier haar als een prinses behandelen...quote:Op woensdag 25 december 2013 17:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oke vriend, en anders word het gewoon een ladder en touw zoeken.
Sta toch bijna rood, dus wat maakt het uit.
Bedankt, ja, dat op nummer 1, zelfs wanneer er geen toiletpapier meer thuis is, dan heeft ze mijn hand. Wat verlang ik naar een warme liefde.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:56 schreef F1978 het volgende:
[..]
Moeite doen en eerlijk zijn voor een vrouw he, dan heb je een goed beginnetje, op een rustige manier haar als een prinses behandelen...
uhmmm .. ja... maar misschien moet je dan zelf wel toiletpapier gaan halen en niet haar een hand uitreiken als je nog niet je handen hebt gewassenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt, ja, dat op nummer 1, zelfs wanneer er geen toiletpapier meer thuis is, dan heeft ze mijn hand. Wat verlang ik naar een warme liefde.
Haha, daar zit wat ik, naja, ik ga een rondje rijden, misschien vind ik mijn ware wel in de file.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm .. ja... maar misschien moet je dan zelf wel toiletpapier gaan halen en niet haar een hand uitreiken als je nog niet je handen hebt gewassen
oh ja... dat kan idd ook nog idd...quote:Op woensdag 25 december 2013 18:02 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha, daar zit wat ik, naja, ik ga een rondje rijden, misschien vind ik mijn ware wel in de file.
Fijne avond en bedankt voor je hart verwarmde woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |