ik ben een vrouw hihi gniffelquote:Op woensdag 25 december 2013 15:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Echt waar? Hihi.
Nee, serieus.. Ik ben alleen opzoek naar vrouwen.
Een beetje verdacht, maar het komt echt recht uit mijn hart.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:01 schreef Chef_M het volgende:
Marokkaan, Eerlijk en Geen vlieg kwaad in 1 post.
Goed hoor.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
We blijven gewoon vrienden?
Komt omdat je daarmee elke dag brieven schrijft naar je oma toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:07 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Die laat mij in de steek..
Mijn rechter hand is trouwens iets gespierder dan mij linker..
Ik ken jou ergens van..quote:Op woensdag 25 december 2013 16:28 schreef Renesite het volgende:
Als je van de andere kant wil zijn..
Stuur pics danquote:Op woensdag 25 december 2013 16:28 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ken jou ergens van..
Sexy René..
Een soort pinguďn?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:32 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik mis je aandacht..
Zonder jou, ben ik een vogel zonder vleugels.
Bedankt voor het uppen, kusje voor jou.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:58 schreef Strani het volgende:
Dit zou nog wel eens de meest succesvolle tactiek in de geschiedenis van FOK! kunnen worden.
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:59 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt voor het uppen, kusje voor jou.
Eerst ik, dan koppel ik je wel met haar zusje. Via de fax!quote:Op woensdag 25 december 2013 17:03 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook een Fok vriendinnetje [ afbeelding ]
Geef mij de afdankertjes maar jaquote:Op woensdag 25 december 2013 17:03 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Eerst ik, dan koppel ik je wel met haar zusje. Via de fax!
Bedankt, mijn warme liefde voor jou!quote:Op woensdag 25 december 2013 17:05 schreef complicate het volgende:
Mijn complimenten voor humor van TS
quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt, mijn warme liefde voor jou!
Niks negatiefs bedoeld. Gewoon een vrouw die ze geld verdient met het verkopen van haar lichaam, het oudste beroep ter wereld.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:13 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zo praat je niet over vrouwen..
Ik ben al vrolijk van jouw virtuele humorquote:Op woensdag 25 december 2013 17:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Mag ik je dan verder prive opvrolijken?
Dan noem je dat prostituees, geen "hoeren".quote:Op woensdag 25 december 2013 17:14 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Niks negatiefs bedoeld. Gewoon een vrouw die ze geld verdient met het verkopen van haar lichaam, het oudste beroep ter wereld.
Jij zoekt een fok-vriendin. Zo zouden er ook fokkers zijn die een fok-hoer zoeken vandaar deze vraag.
Dat is pijnlijk dan haha.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben al vrolijk van jouw virtuele humor, ik besta alleen in virtueel vorm, niet in privé
Dus je wilt geen vrouw IRL ??quote:
Zo had ik het ook begrepenquote:
Jawel, maar eerst beetje via internet praten, en dan een vrouw! Zoals Complicate.quote:
ja, je kan wel beginnen op FOK! natuurlijk... maar als het daar bij blijft heb je er nog niks aan lijkt mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |