quote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zodat wanneer ik kinderen krijg, en ze vragen hoe ik mama heb leren kennen.
Dan laat ik ze mijn topicje zien.
Topics uit KEL en KPD zijn niet voor tere kinderzieltjesquote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Zodat wanneer ik kinderen krijg, en ze vragen hoe ik mama heb leren kennen.
Dan laat ik ze mijn topicje zien.
Haha, lief he?quote:
Heel lief, maar ik denk niet dat mijn reeds aanstaande man het ermee eens is.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha, lief he?
Lieve Voszje,
Ik heb dit topic voor jou aangemaakt, wil je mijn toekomstige worden?
Hierbij wil ik virtueel jou hand komen vragen.
Wat is u antwoord?
Ik ga denk ik maar een touw en een ladder zoeken.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Heel lief, maar ik denk niet dat mijn reeds aanstaande man het ermee eens is.
Moet je flikker worden, krijg je daarna genoeg aandacht. En misschien iets als callboy beginnenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar een touw en een ladder zoeken.
Was fijn jullie gekend te hebben.
Oke, kom hier met je gat.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef aijumu het volgende:
[..]
Moet je flikker worden, krijg je daarna genoeg aandacht. En misschien iets als callboy beginnen
Die worden sneller kaal toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef aijumu het volgende:
[..]
Ga liever met een Turk, zijn zoveel schattiger dan Marokkanen
Ik ben ook schattig..quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef aijumu het volgende:
[..]
Ga liever met een Turk, zijn zoveel schattiger dan Marokkanen
Valt wel op jaquote:
Maar een Marokkaan, niet racistisch bedoeld maar dat is het net niet, Turks welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |