Zoek één van je eigen soort...quote:Zou graag met een vrouwelijke fokker van hier een relatie willen beginnen, maar elke vrouw schrikt helaas van mijn nick af..
Wil je het met mij proberen?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Marokkanen kunnen heel leuk zijn. En lekker.
Karina is een lieve dame. Wees zuinig op haar.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
Yvonne, Karina en Haywood vormen mijn harem
Gewoon een naaktfoto DM'en, dan liggen ze straks aan je voeten.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Zou graag met een vrouwelijke fokker van hier een relatie willen beginnen, maar elke vrouw schrikt helaas van mijn nick af..
Maar ik ben klein geschapen?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon een naaktfoto DM'en, dan liggen ze straks aan je voeten.
Wat doe jequote:Op maandag 19 mei 2014 20:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Marokkanen kunnen heel leuk zijn. En lekker.
Misschien heb je wel een lekker kontje?quote:
Gelukkig ben je wel eerlijk!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:31 schreef Leandra het volgende:
* Leandra meldt
Er was nog geen DM, dus dat was per PM.
Eerste fobo-bericht december 2006, kind gekregen in november 2010, getrouwd in augustus 2013.
Overigens zou je nick mij ook afschrikken, zo hypocriet ben ik dan wel weer.
Dan moet ik van onderen een foto maken, dan lijkt hij groot.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een lekker kontje?
Foto's van mannelijke geslachtsdelen zijn sowieso niet echt aantrekkelijk, en mocht je er dan toch op staan er een te sturen dan kun je toch wel zorgen dat het formaat niet opvalt, alles is een kwestie van verhoudingen
Nou, je moet vooral van niet te ver weg een foto makenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:36 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Dan moet ik van onderen een foto maken, dan lijkt hij groot.
Is hij gelukkig, met jou?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik date ook met een Fok!ker. We 'kenden' elkaar van een aantal topics en op een dag stuurde hij me een DM. Toen was het eigenlijk meteen raak
Wil je mij dan een kans geven?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Dan maak je een andere account aan met een leukere username
Ik hoop het wel.quote:
Nopequote:Op maandag 19 mei 2014 20:39 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wil je mij dan een kans geven?
Zodat wanneer ik kinderen krijg, en ze vragen hoe ik mama heb leren kennen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef Voszje het volgende:
Waarom wil je een relatie met een vrouwelijke FOK!ker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |