Niemand verplicht je om te kijken. Japan hoort ook zeker thuis op het wk.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:36 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat we nu 3 maal naar deze mensen moeten kijken i.p.v de knappe Zweden bijvoorbeeld. De supporters wel te verstaan al vindt Karina de spelers ook mooier met Ibra![]()
Knut en ik vinden van niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Havenaar is niet opgeroepen derhalve een foutieve teamfoto.
Dit is geen Knutproductie, een Knutproductie zou er op zijn minst zo uitzien.quote:
Speelden Nederland in de 2de helft en Belgie helemaal van de mat. Missen alleen een echte topspits.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:44 schreef Kopsterk het volgende:
Japan gaat derde in hun groep eindigen, achter Ivoorkust en Colombia, denk ik. Tikkeltje overschat door sommigen.
Ik wacht wel op het oordeel van de meester zelf als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is geen Knutproductie, een Knutproductie zou er op zijn minst zo uitzien.
VBL / LIVETOPIC Japan - Nederland
Ik denk eerder dat Ivoorkust zwaar wordt overschat. Ongeorganiseerd boeltje is dat. Denk wel dat Japan het lastig genoeg gaat krijgen in deze poule. Niet de sterkste poule, maar wel een poule waarin iedereen een reële kans maakt om door te gaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:44 schreef Kopsterk het volgende:
Japan gaat derde in hun groep eindigen, achter Ivoorkust en Colombia, denk ik. Tikkeltje overschat door sommigen.
Team Gsp GW G V DV DT DS Ptnquote:
Omdat Japan nog beter voetbal speelt dan Chili.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
Belachelijk dat dit topic meer reacties krijgt dan mijn Chili creatie.
Jij gaat echt te ver nu.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat Japan nog beter voetbal speelt dan Chili.
Het gaat om resultaten.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat Japan nog beter voetbal speelt dan Chili.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |