niet over notes praten, ik heb al eens per ongeluk gepost wat er in die van mij staatquote:
Ik moet dan maar eens naar de brillendokter denk ik.quote:
is jouw bril kapoet?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet dan maar eens naar de brillendokter denk ik.
Ik heb geen bril. Daarom zie ik die tepel vast niet.quote:
Hoezo, ik weet wel leukere dingen om van mij te krijgen ipv notesquote:
Een ban?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo, ik weet wel leukere dingen om van mij te krijgen ipv notes
Over de knie jij!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:14 schreef Tamashii het volgende:
Gvd helemaal geen zin om aan verslagen te werken. Heb al salade gemaakt, plantjes gepot, opgeruimd maar geen verslagen gemaakt![]()
Hup, aan de slag!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:14 schreef Tamashii het volgende:
Gvd helemaal geen zin om aan verslagen te werken. Heb al salade gemaakt, plantjes gepot, opgeruimd maar geen verslagen gemaakt![]()
Ja, jouw notes.quote:
Mehh vrijdag verjaardag, zaterdag retropop. alleen zondag en maandag vrijquote:Op maandag 2 juni 2014 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou misschien mee kunnen. Hangt van een maatje af.
Jij had toch een gs500?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou misschien mee kunnen. Hangt van een maatje af.
Okeujquote:Op maandag 2 juni 2014 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mehh vrijdag verjaardag, zaterdag retropop. alleen zondag en maandag vrij
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had. Ik heb nu een VTR1000, maar ik ga met auto het circuit op
Nie in Zwolle?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een huis kopen? 102m2, vier slaapkamers, rustige buurt
tis niet rap goed he?quote:
Zandvoort zeker, hou hem heel, teveel roekelozen daar tegenwoordig.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had. Ik heb nu een VTR1000, maar ik ga met auto het circuit op
Is goed, laat maar weten en anders no prob. Maarrer ik heb geen kleding :/quote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja is zondagmiddag. Maar even ovb want er zou een vriend meegaan maar nog niks van gehoord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Assen. En dat is wel de bedoeling jaquote:Op maandag 2 juni 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zandvoort zeker, hou hem heel, teveel roekelozen daar tegenwoordig.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics!
Vinnie heeft er heus geen problemen mee als jij naakt naast hem zit in de auto.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed, laat maar weten en anders no prob. Maarrer ik heb geen kleding :/
Je gaat naakt mee?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed, laat maar weten en anders no prob. Maarrer ik heb geen kleding :/
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vinnie heeft er heus geen problemen mee als jij naakt naast hem zit in de auto.
Spuit 11.quote:
Heul wel.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vinnie heeft er heus geen problemen mee als jij naakt naast hem zit in de auto.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoek maar via LoLa of zo m'n Facebook, dan zie je m'n omslagfoto.
AH, geen vrij rijden dan zeker. Ga al wat jaartjes niet meer omdat ik teveel heb zien gebeuren daar inmiddels. Ook geen rekening houden met elkaar etc.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee Assen. En dat is wel de bedoeling ja
Roddel en achterklap.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, wat vinden jullie hiervan?
http://www.nujij.nl/algem(...)allen.28373247.lynkx
opent nietquote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, wat vinden jullie hiervan?
http://www.nujij.nl/algem(...)allen.28373247.lynkx
Nee, viva italia met eigen sessie voor clubleden.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
AH, geen vrij rijden dan zeker. Ga al wat jaartjes niet meer omdat ik teveel heb zien gebeuren daar inmiddels. Ook geen rekening houden met elkaar etc.
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren kon toveren dan hielden alle mensen van eeelkaaaaar!quote:
of op de knieënquote:
Auto jaquote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Ja nee ik bedoel motor toch? Leren kleding enzo? Of is t met de auto?
Herman.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren kon toveren dan hielden alle mensen van eeelkaaaaar!
Maar voor een toverspreuk van kwaliteit ben je toch zo 1000 gulden kwijt en naar een beetje toverboek ben je ook wel 100 jaar op zoek en de hele cursus tovenaar duurt toch wel 120 jaar en zelfs de oma van mijn opa had nooit een tovenaarsdiplomaaaaaa
auto volgens mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Ja nee ik bedoel motor toch? Leren kleding enzo? Of is t met de auto?
Heb je ooit die tv serie van/over hem gezien? Samenwonend met een groep muzikanten.quote:
okay ga ik wel naar mijn scharrelquote:
oke tot zoquote:
Neequote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je ooit die tv serie van/over hem gezien? Samenwonend met een groep muzikanten.
Daarna niet janken als je een boete hebt he.quote:
quote:
Veel plezier liefje, ik lik de kutsappen er vanavond wel weer af.quote:
Erg mooi nummer ja. Hilversum 3 trouwens ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neemaar het is ook echt alleen dit nummer. Alfred Kwak vond ik geen fuck aan
Veel plezier liefje, ik lik de kutsappen er vanavond wel weer af.quote:
Alfred j Kwak was geweldig. Zeker vergeleken met de huidige bagger aan kinderseriesquote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neemaar het is ook echt alleen dit nummer. Alfred Kwak vond ik geen fuck aan
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel plezier liefje, ik lik de kutsappen er vanavond wel weer af.
Opzij opzij opzij vind ik ook geweldig. Deze twee nummers kloppen voor mijn gevoel zo met de huidige samenleving.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg mooi nummer ja. Hilversum 3 trouwens ook.
Uit die serie komt het nummer "Opzij, opzij, opzij".
mijn ouders hadden de LP in vogelvlucht van hem. Ik heb die helemaal kapot gedraaid. De bom valt nooit vond ik ook erg mooiquote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg mooi nummer ja. Hilversum 3 trouwens ook.
Uit die serie komt het nummer "Opzij, opzij, opzij".
Deze serie.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Opzij opzij opzij vind ik ook geweldig. Deze twee nummers kloppen voor mijn gevoel zo met de huidige samenleving.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel plezier liefje, ik lik de kutsappen er vanavond wel weer af.
Eens.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Opzij opzij opzij vind ik ook geweldig. Deze twee nummers kloppen voor mijn gevoel zo met de huidige samenleving.
Wat zou je allemaal met haar doen?quote:
Mooie LP ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mijn ouders hadden de LP in vogelvlucht van hem. Ik heb die helemaal kapot gedraaid. De bom valt nooit vond ik ook erg mooi
Jou toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zou je allemaal met haar doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |